poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2138 .



Nivele de interferență
personale [ Gânduri ]
Þine-mă de mână, vreau să ne cunoaștem...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Edger Diggings ]

2003-11-15  |     | 



Magic moment…
Simți cum nu mai ai de ales, cum unele căi neuronale piramidale se activează, impulsul de nestăpânit depășește ultimele bariere ale inerției, flexorii superficiali și profunzi ai degetelor se contractă iar consecința acestor evenimente este că, de undeva, din geanta cu miros de școală, creionul tău cel roșu cu mină de 0,5 se teleportează în poziție oblic-verticală față în față cu albul imaculat, nins, al foii de curs…
Miracolul nostru, al oamenilor…
În acele clipe, creionul îmi apare ca un vehicul cu care poți străbate distanțele infinite ale Universului, călătorind cu viteza gândului, așternând ani-lumină înainte și-napoi printr-o simplă alergare grafitică!
Încotro însă?
Nu știu, căci și asta face parte din magia vieții, străbatem întâia dată poteci conștientizate de gânduri ascunse până mai acum câteva momente în bezna subconștientului, înfiorați anticipativ de posibilele noastre viitoare descoperiri.
Inițial am cochetat cu ideea că fiecare dintre noi interferăm ideatic cu cei din jur doar la anumite nivele, deci pe orizontală-dacă ar fi să mă exprim mai plastic.
Ulterior însă, am făcut eforturi să atribui gândurilor …oblic- verticale calitatea de răscruci, de căi de legătură (adevărate zone de anastomoză) între nivele diferite.
Ce poate fi un nivel însă ?
Fără a încercă să mă dau drept atotștiutor, bunul meu simț-sau flerul, dacă vreți- mi-a șoptit că un nivel ar putea fi în fapt un soi de structură eterică asemănătoare unui orbital electronic, un spațiu virtual în care probabilitatea ca gândurile, amintirile, orizontul de aspirații, credința și iubirea, nivelul nostru de cultură să coexiste într-o uimitor de diversă interdependență, ei bine această probabilitate să fie maximă.
Un nivel ar apare prin urmare la prima vedere cel puțin ca fiind relativ bine delimitat pentru fiecare dintre noi.
Magia însă – insist asupra acestui lait- “ cuvânt” – magia constă în aventura spiritului pe tărâmuri, sau nivele superioare sau inferioare nivelului tău, odată ce ai apucat să folosești o răscruce, o scurtătură ce face legătura între nivele.
Desigur, cei din jurul tău- vibrațiile nivelelor lor- sunt esențiale iar senzorii tăi de multe ori…extrasenzoriali (diferiți de cei proprii simțurilor clasice), pot percepe aceste unde și intra astfel în rezonanță.
Aventura spiritului ce poate călători pe mai multe nivele spirituale, constă (după download-uri succesive parțiale sau totale) în îmbogățirea zestrei pe care o ai într-un anumit moment dat al existenței tale.
Nu trebuie să ne fie frică dacă vreodată vom fi legitimați de organul de ordine ce patrulează un anumit nivel superior…Trebuie doar să spunem de unde venim căci însăși prezența noastră acolo constituie cel mai valid pașaport pe care îl poți prezenta vreodată unor autorități morale: ale tale sau din afara ta!
Ar fi foarte multe de spus, dar magia – din nou magia – acestor rânduri constă în faptul că pe undeva sensurile mesajului meu au fost dezvelite în timpul somnului din această dimineață…nouă.
Vouă…cum vi se pare?!
Dormiți sau…sunteți…cu mine?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!