poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2439 .



Vise despre viață
personale [ Gânduri ]
Dragoste?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nitro121 ]

2004-02-04  |     | 



Am auzit pe cineva vorbind despre dragoste...
Sa-ti spun... cum o simt eu..! De unde sa incep ? Sunt atatea de spus...
Ochii mei , buzele mele.. sufletul meu este dragoste...
Dragostea este la tot pasul.. in tot ceea ce facem.. Chiar si in aceste randuri... Simti? Sper..
Dragostea este in tine.. Ai incercat sa o cunosti ? Ai vazut cate cai are.. ? Cat de frumoasa este ? Sa-ti spun ce cred eu...
Cu dragostea trebuie sa ai grija.. Te poti rani sau poti rani pe altii... si crede-ma este cumplit... Candva am cunoscut si eu dragostea... mai bine spus iubirea , caci ma refer la aceasta parte , si Doamne cat de frumos era... Simteam ca sunt cel mai fericit om de pe fata pamantului.. Cand eram alaturi de ea , parca timpul se oprea... Zambetul ei.. era cel mai dulce , cel mai frumos.. Eram in
stare sa imi dau viata pentru ea.. Sa ma lupt cu oricine... Cu totii am cunoscut aceasta dragoste... sau o vom cunoaste... Si atunci poate ca ma vei intelege mai bine...
Cert este ca vei cunoaste atat dragostea cat si suferinta... Vei cunoaste , vei gusta din aceasta viata... ca si mine.. Mie unul..mi-a lasat un gust amar...
Viata ??? Ai putea sa-mi spui ce este viata ? Am scris ceva referitor la "viata"...
Suna cam asa... " Te-ai nascut intr-o zi.. ai crescut.. si ai inceput sa-ti porti singur de grija. Incepi sa te afirmi... sa-ti impui anumite idei , conceptii.. incepi sa inveti jocul vietii. Si iti place pentru ca este plin de surprize... Obstacolele , greutatile , tristetile se ivesc si ele... bineinteles, insa ti-ai dat seama ca esti o persoana puternica si nu te opresti aici...
Lupti , cauti ... incerci sa-ti gasesti fara sa vrei jumatatea. Ai o inima , insa la un moment dat iti dai seama ca singuratatea te cuprinde.. Si mergi pe drumul vietii.. zi , noapte ... pasind tacut pe strazile pustii... intunecate.
Cerul este acolo sus , plin de stele... Il privesti , ii vorbesti si-ti cauti steaua ta...
Esti om... da , o fiinta facuta din dragoste.
Acum stau eu si ma intreb.. Cati dintre noi suntem facuti din dragoste ? Cati dintre noi si-au gasit jumatatea ? Oare eu cand o voi gasi cu adevarat ?
Atatea intrebari... insa nici un raspuns...
Speranta ? Da , o cunoastem... Vine si ne incanta , ne da cateva clipe de fericire , curaj... dupa care ne distruge!!!
Si totusi.. suntem oameni , o luam mereu de la capat...
Ne nastem , traim... insa de fapt unde ne ducem ? Moartea ..? De ce exista ? De ce suntem blestemati ? De ce atata ura...?
Am ajuns sa ne mintim , sa suferim , sa ne ucidem... noi , intre noi.. oamenii...
Deschid ochii. Privesc in jurul meu... Este tris , urat.
Caut un loc mai bun , o imbratisare , un sarut... caut si eu o inima adevarata.. Si cand cred ca am gasit-o , cand visez la nemurire... ma trezesc la realitate , invins de destin... cu lacrimi in ochi... eu , pierdut in lume !!! De ce ?
Pentru ca viata este un joc dur... un joc in care numai cei puternici rezista... Fiecare obstacol , tristete , fiecare lacrima este un pas inainte , o experienta noua din care tu inveti ceva.. Sa lupti !!! Da... sa nu te opresti niciodata.. Cazi.. ? Nu-i nimic... Te ridici , si mergi inainte.. pana cand iti atingi scopul.. Si ce
satisfactie ai... atunci cand reusesti... cand victoria este partea ta...
Viata ? Iti ofera multe... Tu alegi !!! Ce aleg eu ? Aleg o lume mai buna , o noua zi cu soare... in care dragostea este pretutindeni...unde respectul , prietenii adevarati sunt la tot pasul... Aleg o ploaie salbatica care sa-mi racoreasca sufletul...
Este doar un gand scris la disperare... un gand care m-a facut sa inteleg intr-o oarecare masura cum stau lucrurile... cel putin asa cred...

Sa ne auzim cu bine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!