poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3391 .



Despre prostie
personale [ Gânduri ]
se vede cineva?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Adonis ]

2001-10-05  |     | 



Incercam deunazi sa inteleg poporul asta care s-a zbatut sa traiasca cumva in acest univers in care unii de prin Europa au dominat pe rand istoria batranului continent. Pe rand grecii, italienii (pardon, romanii), francezii, spaniolii, englezii, austro-ungarii, nemtii, ba chiar si vikingii, chiar daca nu prea spre sud. Noi, ca intotdeauna, am ramas ultimii si culmea e ca ne mai si afisam in prostia noastra cum ca n-am cotropit pe nimeni, desi pe sarbi i-am pleznit odata dar nu s-a scris prin manuale, noi eram cei mai independenti fata de poarta otomana insa plateam biruri mari si, cand am intrebat-o pe profa de istorie de ce aceasta contradictie mi-a spus sa stau jos de parca eram in bancurile cu bula cand vine inspectia si exemplele pot continua. Acum razboaiele nu se mai duc cu iatagane, flinte si panzere, insa a venit peste noi aceasta noua fata a razboiului, terorismul. Si, cum era sa ratam noi o asemenea sansa si sa nu il tragem de maneca pe Bush scriindu-i scrisorele de adeziune, de parca am avea arme cu care sa speriem vestul, de ce sa nu ne bagam noi asa cum nimeni n-o face mai bine ca noi, singuri in seama, auto-bagandu-ne (scuzati expresia brutala, insa se potriveste cu violul asupra celebrei aliante)in NATO, de ce sa nu iesim si noi in evidenta cu ceva acum cand se poate si e la liber?
Asa facusem si si la inceputul mileniului trecut cand, neavand un tratat de aliante cu puterile occidentale ne dadeam cu parerea prin zona si dadeam din colt in colt. Acum la fel, ne bagam singuri in NATO dar, la o adica, daca ne ataca cineva stam cu begetul in gura ca 12 ani n-am facut nimic si suntem cu pantalonii in vine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!