poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3665 .



Gânduri într-un crepuscul de lumină
personale [ Gânduri ]
Intrați în jocul nostru cu gânduri îngerești

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [inoni ]

2004-06-10  |     | 






Să ne unim cu toții într-un crepuscul cu lacrimi de înger... Intrați în jocul nostru cu gânduri îngerești... să fim fericiți și să învățam să iubim și să dăruim...


Să ne unim într-un crepuscul cu lacrimi de înger... Iar lacrimile ne vor îmbrăca în frumusețea zilei, noaptea va șterge tot ce ne-a umbrit și ne-a făcut uneori urâți...a fost un moment în care am vrut să renunț, cineva transformase frumosul în urât... și atunci am decis să merg înainte, datorită ție... fiindcă ai spus că:
în jocul nostru cu gânduri îngerești... să fim fericiți și să învățam să iubim și să dăruim...




1 Iunie


Dacă nu poți trece prin munte, ocolește-l. Dacă nu poți să-l ocolești, treci peste el. Dacă nu poți trece peste el, întreabă-te dacă este chiar atât de important să ajungi de cealaltă parte. Dacă este, începe să sapi un tunel.


2 Iunie


Cei ce trăiesc altruist sunt cei a căror viață merită cel mai mult să fie trăită.


3 Iunie


Înseninează-ți viața, luminând-o pe a altuia.


4 Iunie


Deschide-ți ferestrele inimii și vieții tale către cineva. Propune-ți să faci astăzi o faptă altruistă și încrede-te în Dumnezeu pentru răsplată.


5 Iunie


Dumnezeu este cel mai bun Agent de asigurare pe care îl poți găsi. Încredințează în mâinile Lui pe cei dragi și tot ceea ce iubești.


6 Iunie


Străduiește-te să asculți ceea ce au alții de spus, dar nu te grăbi să răspunzi. Un nebun își dă nebunia pe față de îndată ce deschide gura, dar când învață să-ți stăpânească limba, va fi conștient îmțelept.
Biblia, Iacov 1:19
Proverbe 17:27-28


7 Iunie


O inimă veselă e un leac bun, dar un duh mâhnit te poate îmbolnăvi.
Biblia, Proverbe 17:22


8 Iunie


Universul este un ceas complex proiectat și îngrijit de Maestrul Ceasornicar.


9 Iunie


În ziua de azi, viațile noastre se pot umple cu ușurință de stres, grabă și confuzie. Dar în orice clipă ne putem opri și strecura în prezența lui Dumnezeu prin rugăciune și meditație, găsind astfel pace și înviorare.


10 Iunie


Nimic măreț nu s-a creat vreodată stând degeaba.


11 Iunie


Poartă-te cu cei din jurul tău așa cum ai vrea ca ei să se poarte cu tine. Arătă-le același respect pe care vrei să ți-l arate ei ție.
Biblia, Matei 7:12



12 Iunie


Câștigătorii în jocul vieții nu sunt cei care nu au simțit niciodată gustul eșecului, ci mai degrabă cei care au dat greș de multe ori, dar care nu au renunțat niciodată. Câștigătorii profită de fiecare eșec și îl privesc ca pe un pas spre victorie.


13 Iunie


Mintea ta este ca o grădină. Îngrijește-o bine de-a lungul zilei cu gânduri pozitive, încurajatoare și ziditoare de credință.


14 Iunie


Fii deschis și sincer cu ceilalți în legătură cu ceea ce simți și vei evita neînțelegerile.


15 Iunie


Dragostea nu e o opțiune, ci o obligație.


16 Iunie


Dacă ai cunoscut întunericul, vei aprecia mai mult lumina.


17 Iunie


Îndrăznește să fii diferit. Îndrăznește să aperi ceea ce știi că este adevărat.


18 Iunie


Dacă ai nevoie disperată de răspunsuri la întrebările profunde din inima ta, nu căuta în interiorul tău, pe internet, în ultima modă a societății sau în alte părți. Caută-L pe Dumnezeu. El știe răspunsurile și le-a scris pe toate pentru tine în Cartea Sa de răspunsuri, Biblia.


19 Iunie


Prietenia curge în două direcții. Trebuie să dăruiești, dar și să primești.


20 Iunie


Pune pasiune, zel și entuziasm în orice faci.


21 Iunie


Ai un Prieten care nu te va părăsi niciodată, un Tată care te va aștepta întotdeauna cu brațele deschise, un Ajutor întotdeauna gata să te sprijine în timpuri de necaz. Deși nu-L poți vedea pe Dumnezeu în mod fizic, El este acolo.


22 Iunie


Nu-ți lăsa mintea să se umple de îngrijorări. O să ai mai puțin loc pentru lucrurile bune.


23 Iunie


Este greu să îți ceri iertare, dar este mult mai greu să trăiești cu o conștiință încărcată.


24 Iunie


Un cuvânt de încurajare este la fel de înviorător ca o băutură rece într-o zi fierbinte de vară.


25 Iunie


Adesea doi oameni care lucrează împreună fac ușor ceea ce unuia singur i se pare imposibil.


26 Iunie


Credința în Dumnezeu este cea mai bună asigurare, atunci când te confrunți cu o tragedie personală sau un dezastru natural. O firmă de asigurări îți poate rambursa pierderea financiară, îți poate repara mașina sau casa și te poate ajuta să-ți reîncepi afacerile, însă numai Dumnezeu îți poate vindeca inima zdrobită.


27 Iunie


Gândește pozitiv; este bine pentru sănătatea ta!


28 Iunie


Ne hrănim mințile zilnic cu informații, totuși să nu uităm să ne hrănim sufletele zilnic cu adevăr.


29 Iunie


Poate că noaptea vine plânsul, dar dacă nu renunți, dimineața va veni bucuria.


30 Iunie


Dividentele viitoare sunt create în fabrica investițiilor prezente.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!