poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3171 .



Despre fericire
personale [ Gânduri ]
Ganduri

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ingereasa ]

2004-12-13  |     | 



Fericirea tine chiar mai putin decat extazul dar este mai des intalnita pe parcursul vietii (sau dincolo de ea ???) insa greu s-ar putea trai fara vreuna dintre ele.
Aud adesea oameni care spun ca nu au fost niciodata fericiti. probabil nu au stiut cand au fost fericiti pentru ca, oricum, nu inteleg fericirea, nu o constientizeaza.
Poate daca ar exista niste cursuri de fericire, lumea ar veni sa invete despre ea ???
Daca s-ar pune afise peste tot cu informatii despre calea spre fericire, s-ar inghesui lumea sa le citeasca???
Am deveni consumatori de fericire peste noapte ???
…si daca totusi s-ar tine aceste cursuri de initiere in ale fericirii, cine le-ar preda, ca specialisti in asa ceva nu prea putem gasi asa, peste noapte..
Eu cred ca oamenii se complac pur si simplu in nefericirea lor si orice abatere « de la regula » ar insemna o transformare impovaratoare si insuportabila iar suferinta pe care ar provoca-o finalul momentului fericit ar crea adevarate drame cu efecte psihiatrice…
…un echilibru universal ne-ar putea salva sufletele…
…dar echilibrul universal exista la nivel global si doar teoretic.
La nivelul micro al sufletului omenesc, echilibrul se defineste in alti termeni. Niciodata zilele bune nu vor fi mai multe decat cele rele, niciodata bucuria nu va fi mai multa decat tristetea. Probabil ca un echilibru intre ele exista, de-a lungul unei vieti, dar e un echilibru inconstient, poate acel echilibru universal pe care daca individul l-ar intelege, ar fi cu siguranta mai multa fericire in lume sau macar mai multe idei despre fericire.
Suntem lipsiti de vlaga si de energie daca nu suntem fericiti. Emotiile pozitive ridica nivelul adrenalinei si intensifica bataile inimii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!