poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1543 .



Nuvela II
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nimrod7 ]

2005-01-14  |     | 



Dupa cateva secunde de inmarmurire,se dezmetici ,ishi lua inima in dintzi,shi o intreba
daca vrea sa bea ceva cu el.Ea aproba cu o mishcare inceata a capului.
-Eu sunt El.
+Eu sunt Ea.
-Eshti din oras?
+Da ,m-am mutat de curand.Eu vin dintr-un sat din apropiere.
El se gandi putzin la sinceritatea fetei,aceasta informatzie fiind considerata de multzi rushinoasa.
-Aaaaa....Ai venit pentru studiu?
Ea zambi suav ,sorbi incet din bautura shi-i raspunse:
+Am terminat de mult facultatea,m-am mutat pentru a fi mai aproape de familia mea...
-Cum adica?Tu stateai singura la tzara?
+Nu, cu tatal meu .Dar ne-am certat acum...
Shi intr-o clipa,in ciuda luminii slabe,se putea vede o lacrima lunecand pe obraz.,pe care ea insa o sterse rapid.El ii spuse ca-i pare rau.
+Oricum sunt mai aproape de serviciu si nu trebuie sa mai fac naveta...
+Dar de ce vorbesc eu despre lucruri triste...
El ii zambeshte cu putzina compatimire...
+Ce local frumos ,nu-i asha?
-Ba da, il shtiu de cand...
dar Ea nu-l lasa sa termine...El se opri putzin jenat,dar nu puse la inima...
+Da e frumos,cred c-o sa vin aici cat de des pot.Aici itzi potzi aranja gandurile...
-Ai vazut parcul?
+Am trecut pe langa el cu mashina,parea .....dragutz(shi mai sorbi putzin fixandu-l pe El)
-Este ,mai ales noaptea.
+Obisnuieshti sa colinzi strazile noaptea?
-Cu riscul sa par mai neserios,da recunosc...Dar asha sunt eu,ma simt mai bine,atat fizic cat shi psihic noaptea.
+Nu-tzi fa griji,te-ntzeleg.Ce poate fi mai frumos decat sa stai pe o banca intins ,cu ochii la bolta insteata...
Shi ia spune-mi ,cu cine Faci tu lucrul asta??
-Cu ..(dar Ea il intrerupse din nou)
+Ai cumva o persoana mai speciala in viatza ta?
-Stiu la ce te gandeshti.Nu, nu am.De obicei ies cu catziva prieteni.Ieshim,ne luam ceva de baut si ne punem la vorba.Si o tzinem asha pana pe la 1-2...Dar se mai intampla sa nu fie ei disponibili,sau sa simt eu nevoia de a fi singur cu Luna.
+Pari cam romantic...In ce zodie eshti?
-Sunt rac,de ce ?Te pricepi?Imi potzi face o caracterizare?
+Da ,dar nu acum...
El ridica din sprancene nedumerit,dar nu insistă.
-Dar de ce crezi in ele?
+Pai ,am citit atatea cartzi despre,din mai multe culturi shi am vazut punctele comune...
Nu cred in totalitate,ci doar acele caracteristici specifice ...
-Se poate sa fie asha cum zici tu.Eu sunt mai sceptic...din fire.
+Inseamna ca in copilarie ai fost dezamagit de ceva,sau de cineva,sau de mai multe lucruri...
-Se poate,ca eu nu-mi mai amintesc mare lucru din trecut,dar nici n-am avut una prea agitata.
+Eu insa am avut,catzi copii erau in sat,cu totzi eram prieteni,shi ne jucam impreuna...
El ishi imagineaza putzin fata din fatza lui,inconjurata de copii,cu totzii razand shi bucurandu-se.
Shi in ochii ei se vedea o stralucire noua...
Privirile li se-ntalnesc din nou
+Eu trebuie sa plec,maine merg in vizita la fratele meu.Am o zi incarcata.
El se ridica putzin buimacit de decursul intamplarilor.
-Dar ...aaaa....ash vrea sa te mai vad ....
Ea ramane cu ochii atzintitzi la el,shi parca il vede altfel...I se parea mai frumos.
+Da ,mi-ar face placere.Ce zici de o plimbare in parc?Chiar acum!
-Dar parca plecai....
+M-am razgandit,asha sunt eu ,iau decizii pripite....Asta sper sa fie shi corecta.
Cei doi ies din local,dupa ce ea ii achitase shi nota lui de plata,pt ca el nu avea destui bani.El accepta,dar ii promise ca-i va returna banii...Ea nu-l lua in seama,ea nu intzelegea cum alte fete se pot simtzi mai bine daca sunt rasfatzate,shi cum se pot simtzi respectate daca baiatul le arata bunele maniere.Ea a crescut printre baietzi mai mult,shi se considera egala lor.Bineintzeles ca el nu putea shti asta,shi se simtzea foarte frustrat.
Cateva minute bune s-a gandit numai la cum sa faca sa nu para un pushtan ce nu stie sa se poarte.
Pe drum fura mai tacutzi.Parcul luminat numai de luna plina arata mirific...
Ambii fura furatzi de o visare frumoasa.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!