poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3115 .



Tocmai AcuM!
proză [ ]
(Parodie după Tocmai azi! de Vlad Catalin)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [syril ]

2005-03-02  |     | 



Ileana refuză, de data aceasta, să participe la scenariu. Cică, are întâlnire cu Făt-Frumos și, fiind el cam năbădăios din fire, se supară, dacă ea mai participă la un scenariu de groază, în loc să se întâlnească în oraș, cu el. Așa că, apare numai Ramona. Care vorbește singură. Nu că ar vrea asta, dar n-o ascultă nimeni. Mai ales Rudy, de care e îndrăgostită până peste cap (de aia nici nu i se vede bine capul, în scenariul de fața. Și nici nu se simte).
Cineva, vine cu propunere la scenarist, să i se pună în locul capului, picioarele.
Că-n basme, se poartă. Da’ scenaristul spune că e mai expresivă fără cap. Între timp, sosește la repetiție și Rudy. E c-o falcă în cer și cu una în pământ. De data asta. Că el, de obicei, e cu ambele fălci în cer. Nu c-ar fi aerian. Dar e aerisit. Sau invers. E drept ca, uneori, își dă aere, dar acum, este de-a dreptul revoltat de prima parte a scenariului. Cică, i-au greșit ăia de la recuzită costumația și i-au pus niște gropițe unde nu trebuie. În obraji. Cere să fie scoase din scenariu orice forme de gropi. Că el nu dă în ele. Numai le sapă altora, și atunci, o face fără diminutiv. Dar asta, nu trebuie spusă așa, în plen. Să, nu cumva, să se simtă cine nu trebuie, în loc de cine trebuie. Lămurit fiind aspectul ăsta, se revine la cel anterior. Dacă Rudy să aibă cap sau Cap. Sau da, sau nu. Rudy zice, că el nu se desparte de nici unul și deci, să fie în scenariu, cu ambele. Scenaristul comentează că vor ieși scenele prea încărcate erotic și că, nu se știe, dacă vor primi acordul CNA-ului. Regizorul propune, ca, în cazul lipsei acordului respectiv, să se înmâneze publicului, o dată cu biletele și buline roșii. Să știe, oamenii, la ce să se aștepte. Și să nu ceară, Doamne ferește, banii înapoi. Deși, titlul e destul de sugestiv: ”Tocmai acum!” Adică, titlul acesta, te duce clar cu gândul la… A cu M … toc! Dacă i se atârnă un mărțișor lui t iese ț și se înțelege țoc. A cu M se țoc, adică țucă și iar nu-i bine. Deci, trebuie schimbat și titlul. Ramona începe să vocifereze. Păi, dacă în prima parte i s-au scos bikinii, în a doua parte să-i lase măcar titlul, cu tot cu mărțișor, că altfel, ea, ce mai face în scenariul ăsta?! Bine înțeles, n-o ascultă nimeni. Se hotărăsc să repete prima scenă, aia în care Ramona clipocește des din gene în față la Eva. Nu clipocește Evei, că nu-i…din aia (bine, nu se știe sigur, cum e ea în realitate, dar se presupune), ci lui Rudy. Din scenariu nu rezultă clar cum a ajuns Rudy în fața Evei. Fiind în fața Evei, e cu spatele la Ramona. Ceea ce nu-i bine, Ramona clipocind în gol și nu se leagă actul ăsta de celelalte. Scenaristul nu-și amintește ce-a făcut cu celelalte acte, nici dacă erau sexuale sau doar legalizate. Se reia scena. Rudy se întoarce cu spatele la Eva și cu fața la Ramona. Ramona nu mai știe ce să facă în fața lui Rudy și atunci face fețe-fețe. Fiind mai multe fețe decât gândise inițial scenaristul , neștiind nimeni, dacă să se dea pe față sau nu, toată tărășenia, se ia o pauză.
Vom reveni, după publicitate.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!