poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2906 .



Din jurnalul unui om serios
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lory ]

2005-03-23  |     | 



Ce s-o fi întâmplat cu drăcoaica asta de fată din vecini în iarna asta , nu pot să pricep!...pot să jur că acu` vreo două trei luni am vazut-o și era alta.Zici c-au lucrat dracii în trei schimburi la ea domne`! Fâț,fâț, trece și te-adoarme cu parfumu` ăla al ei de...ce-o fi. Eu n-am avut treabă ,frate ,la viața mea cu puștoaice, nu m-am încurcat decât cu femei adevărate și departe de cuibul conjugal , să nu miroase urât.
Dar cu asta m-ar bate gându` să dau în gropi. Nu știu deloc cum să acționez că javra de copil nu intră-n vorbă , nu stă pe-afară - doar vine și pleacă.Cel mai rău lucru e că stă deasupra mea și abia de la un timp am început s-o aud cum cântă sub duș sau se sucește-n pat, momente în care simt așa , niște junghiuri ciudate. Să nu credeți c-o pândesc...nu! se-ntâmplă...
Geta , nevastă-mea , mai zice câteodată când o zărește pe geam (n-a scăpat niciodată de obiceiul de-ai pândi pe vecini după perdea, altminteri- femeie bună) : "s-a făcut frumușică fata ăstora de sus și aud că-nvață bine"."Da , pe dracu! zic eu, cine știe ce-nvață ea, și frumoasă ,Geto tată, e de la vopsele. Mai frumoasă e femeia naturală , așa ca Eva pe care i-a dat-o Dumnezeu lui Adam neboită."
Asta e tactica mea , la o adică, să creadă că mă uit la aia mică cu dispreț.
Astă vară , scorpia, vorbea la telefon pe balcon, noaptea la 12 , a tocat din gură o oră în engleză. N-am priceput decât ; "yes baby" , "ok baby"și-l întreba p`ăla cum e vremea la Chicago. Păi când vă spun eu că e poamă! N-avem destui români să vorbească până i s-o suci gura la spate? Nu! Ea vorbea cu ăla din Chicago noaptea. Dacă era lucru curat de ce n-o suna ziua ? Vă spun eu , ăla era-n pat , cine știe ce-o-ntreba de tot îi dădea ea zor cu "yes baby" , las` c-am vazut și noi la televizor ce fac ăștia!
Eh! Uite-așa am ajuns eu din om în totă firea să nu-mi mai găsesc locu`, pentr-o mucoasă d`asta. Am auzit c-o trimit ai ei la facultate afară , la neamuri. Ducă-se! Cu paie pe spinare! Da pân-atunci eu ce fac? Să mă mut? Ar trebui să se mute ea , dac-ar putea în fundu` Moldovei , să dea la sapă până i-or crăpa ochii!
Am riscat zilele trecute să intru în vorbă cu ea ; ce-i drept, m-au cam tăiat apele.
- Ce faci frumoaso ? Mamă , mamă , câte suflete ai să zdrobești în viața ta?
- Toate! mi-a răspuns nenorocita , cu un zâmbet de îngeraș. Asta ca s-aveți idee cam ce fel de scorpie e . Și-atunci , cine e vinovat, eu? Nici vorbă, eu sunt om serios , la casa mea! Mă-sa care-a făcut-o e vinovată!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!