poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3399 .



Fac
proză [ ]
mic monolog

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-17  |     | 



Fac, fac, fac. Fac tot ce prind, daca o prind pe vecina, o fac, cu ou si cu otet. Ca eu fac bine dar ea nu da ouale si faina inapoi. Azi o fac, de ras, o sa-i zic ca daca eu fac bine, ea nu are placerea sa dea inapoi. Ca e nesimtita. O s-o fac pe fata, de ras. Eu tac si fac, sunt un om serios. O fac pe secretara mea, in fiecare zi, sa bata la usa inainte. Daca sunt ocupat si fac intruna, treaba, sa nu ma deranjeze cand o fac pe sefa, sa fie multumita de munca mea. O fac pe sefa in fiecare zi si-mi zice: Bravo Ionele, ce mare e si convingator, si numarul de la sfarsit e fenomenal. Rapoartele mele sunt cele mai bune, fac si succesul e asigurat. Sefa e tare multumita, vrea in fiecare zi sa o fac, sa fie multumita. Saptamana trecuta m-am intors de la Toronto, interes de serviciu. Si acolo am facut treaba buna. Am intalnit pe coridor un roman, ce mica e lumea, si m-a intrebat ce fac. I-am zis ca fac aia, ca fac aia, ca fac 3 joburi deodata, fac si aia si aia si tot felul de munci, fac si fac si fac si fac. In jurul nostru se stransese lume si mi-au zis politicos sa vorbesc mai incet. Unele femei, grase, dar bine imbracate se uitau si zambeau. Probabil ca fac bine si cand conversez, fac placere, tonul vocii mele e placut. Una m-a intrebat de unde sunt, i-am zis din Romania si m-a intrebat daca si in Romania se canta mult rap in engleza. N-am inteles la ce se referea si atunci m-a intrebat daca in istoria Romaniei au existat yankei. Nu m-am prins si atunci m-a invitat sa mancam pranzul impreuna. Am succes la femei, le fac bine, sa rada. Seara m-a invitat la ea si am facut sex. Era tare focoasa imi zicea mereu fac "mi" dar nu facea nici "mi", nici "sol", si nici "re". Ma viola. Canadiencele grase sunt focoase rau. Deci, ce vreau sa spun e ca daca cineva ma intreaba "ce faci", eu mereu ii zic ca "fac bine" si uneori cunoscuta zicere "fac bine, dar n-am cu cine". In gluma, bineinteles, intotdeauna am cu cine, sa fac, si sa fac bine.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!