poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2980 .



Educație sexuală
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lory ]

2005-05-27  |     | 



- Þucî! vină fa-ncoași, și cați la portă la Atomii?
- M-o chemat pân` la dânsu` bre mămicî, az` dimineațî, o zâs să strâc o canî di apă în contu` ijienizării `nainti s`mî duc, n-am prișeput ghini și-o vrut să zâcî, mă duc să-l întreb pi dânsu`.
- Ia stai tu pi dosu` tău în ogradî c-așeala-i vădan și nu ti chiamî el di ochi verz`.
- Da și bre, ți-i șiudă că nu ti chiamă pi matali? o spus că ai păr mult pi chișoari șî pi diasupra ti-ai scăpat pi matali di vro` două ori.
- Arză-l focu` di panaramî penalî, că el s-o lăcărit cât un bou în pat, bat ca porcu`, da` tu Þucî, nu pleca urechea la minșiunile lui. Tu ești fată cuminti, ca mâni fași șinșpi ani ...ș-ai să ieși șî tu ca fetili la discotecî. Apoi, di ț-oi găsî pi vreunu` macar să-ț` faci di năcaz cu unu` mai tinerel, nu cu moșneagu` ista beșânos.
- Lasî bre mămicâ, că-i știu io șî pi-ăștia tineri, cum zâși matali, le dai un deșt` și ti trezești că-ț` ia și mâni și chișoare sî li exporte-n Italia.
- Di undi știi tu atâtia, puițî di fatâ, n-oi fi sărit pârleazu` fa?
- Să fii matali sănătoasă, că io l-am trecut cu pas domol de anu` trecut, cu Toader Acojocăriții, ăla di-anviolat-o pi bunica, da pi mini nu.
- Așeala o avut mari boalî pi neamu` nostru că-ntâi la mini o vinit, în noaptea când l-o arestat pi tat`tu c-a violat-o pi sor-ta Marșica.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!