poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2756 .



On the office
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lory ]

2005-08-16  |     | 



- Natali dragă, fă tu cafeluța azi, că iar am uitat să cumpăr. Of! m-a ținut dulceața aia trează până la miezul nopții. Sandu dormea ca bou` și eu, dă-i și luptă pe lângă aragaz.
- Am făcut-o deja, nu-ți miroase?
- Așa draga mea, toarnă-mi o ceașcă mare să mă scutur de toate relele.
- Auzi! în autobuz am venit cu fufa asta nouă, ce ipocrită e dragă!... a cedat locul unei babe doar ca să atragă atenția că e bine crescută.
- Care fufă Mari?
- Asta nou-venită, cu picioarele alea ca bețele, bărbată-miu zice că parcă-i o barză!
- Eh! ce să zică și el în fața ta, dar recunoaște și tu că e frumușică și, mai ales, retrasă, își vede de-ale ei.
- Mda!... de-ale ei și de-ale altora dragă. Dacă-ți spun ce-am văzut sâmbăta trecută....
- Ce-ai văzut?
- M-a scos Sandu la restaurant, nu știu ce i-o fi venit, că lui nu-i place mâncarea facută decât de mine... și ne-am dus la restaurantul ăla nou deschis, că au muzică bună.
Cine crezi că era la o masă c-un boșorog de vreo șaizeci de ani?
- Cine?
- Fufa!
- Eh, și tu! poate era cu taică-su.
- Se poate, dar hodorogu` o privea-n ochi, și din când în când îi lua mâinile și i le pupa.
- Așa ai zis tu și cu Ana când a rămas văduvă, că e-ncurcată cu ăla gras cu Dacie albă, și era frate-su.
- Lasă dragă, aia a fost altă mâncare de pește! cu asta nu e de glumă, dacă se ocupă cu-așa ceva e capabilă să ia bărbatu` oricui. Þi-ar plăcea după treizeci de ani de căsnicie să treci prin trauma unui divorț?
- Și când era cu moșu`, sâmbătă, ziua-n amiaza mare?
- Nu iubito, seara, noaptea, că noi am plecat la două`șpe și i-am lăsat acolo, ea părea beată...
- Dar sâmbăta trecută n-am fost noi invitați la chef la voi, cu ocazia venirii voastre de la mare?
- Ah!...da?... e, nu mai știu care, oricum știu precis că era sâmbătă, era noapte și ăla era bătrân.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!