poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1543 .



In maia sufletul imi bate
proză [ ]
Maia

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Jad_atl ]

2010-01-24  |     | 



PS: iti scriu din mine, iti scriu de dor iti scriu din nou, iti scriu scrisori de mai multe ori iti scriu din nori si arunc cu mii de flori sentimentale in tine. Eu sunt un om si te iubesc in toate felurile in care esti, tu stralucesti in mine peste tot chiar si-n carbuni dezvaluind minuni incantatoare si vezi in lume suflete plangand pe care te opresti sa le ridici din fum. Ai un curaj nebun, de inorog cu sufletul flamand, de tu hranesti bureti crescuti din vreascuri prea uscate si dai sperante unor oameni cruzi; apreciez curajul tau de-a fi un suflet bland cu aura divina printre scaieti si mlasitini si mocirla. Te vad in fiecare zi cum cresti si te transformi intr-un mustang-inorog inaripat si dai binete orisicui din nemarginitul tau suflet sacru. In ziua cand te-am regasit, umbland cu capul sus ca un sihastru, simteam cum sufletul uscat ce l-ai udat in tihna si migala, incet incet s-a linistit in frunze proaspete de mac. Acum cu trupul inverzit invat ce am uitat de mult, simtind placerea de-a trai cand ma ofer si protejez, cu umbra ramurilor mele, sufletul ce-l cautam uitandu-ma in sus la stele. Cu fiecare frunza te hranesc si-mi pun in toate cate-un strop din mine, pe rand cu fiecare ochi am lacrimat ca n-am avut si-atunci sa-ndestulez mustangul - inorog inaripat pe care atat de mult l-am asteptat. Cu toata seva ce-ai stropit eu am crescut in mine si frunze-n flori s-au transformat miscandu-mi trupul dezradacinat sa calci pe el in loc de-o mlastina pelina, dar ma grabesc ca stai cu nime-n drum in loc sa ne-n sotim alaturi. Mi-am pus in creanga ce-a de sus, ca un stindard ce flutura in vant, sufletul stropit de tine si-ncet ma las purtat printre scaieti spre centrul lumii mele ce-i la tine. Atat de tandru ma privesti cu mangaierea patimasa incat in mine-ai incoltit tu lumea de iubire-ti daruita. Eu pentru tine iti pastrez, ascunsa bine-n interior, o lume plina-n flori de musetel si maci si crini imperiali, ce ii doresti, si-i cresc dintr-un parau uscat in care-i vrut sa te-n baiezi si-n care tu ai pus atat si uite.....astazi e un rau umflat. Ti-am scos o carte in care-am scris din scoarta-n scoarta suavele trairi si mangaieri ce le traim noi doi si alte multe ce-o sa vina si am numit-o cartea mea de capatai. Rasfoindu-ne incet fila cu fila, cu glasul cald eu te recit, langa un foc din semineu, pe cand te tiu stransa la piept si te dezmierd, te-alint, te-ador. Privesti, limpesti cu dor din sufletu-mi lichid ce ti-l ofer, cantand un cantec lin de cand ma stii, intoarsa bland la pieptul meu pe care-ti pun sub cap sufletul meu. Spre fiecare miez de noapte, in timp ce dormi cu coama inaltata, incet te mangai si-ti soptesc usor : eu te iubesc si sunt aici cu tot. Ma luminezi cand simti ca-s incurcat sau simti ca nori imi siroiesc pe tample iar eu te iau pe umar cand trecem prin noroaie si-ti sunt pavaza ta in orice inclestare daruind din mine-n orice chip atata suflet si-ncantare incat iubirea-i lumea ce-am aflat. Te simt in mine cum alergi iubita, cu parul desfacut pe spate, cu-n zambet cald, atat de cald ca inima-mi pulseaza dezvelita caci mi-e un dor nebun sa te privesc caci ai un ritm al tau, secret, iar eu il indragesc de tot caci e al tau, e scump, e pitoresc iar cateodata ma trezesc ca te privesc prin vis, cum mergi sau cum te desenezi pe ochi sau cum iti sta pijama mov... Ma simt sedus pan' la extaz si calarim in doi peste oceane papilare, stropindu-ne pe trup cu-atatea seve si atata dulce mangaiere pe culmea muntelui lui venus incat cabrati noi traversam si dealuri prinse-n limbi de cer si palme atat de grele ca suiere se isca-n cer, strabatand cu-ardoare intreg tinutul dinspre coapse ce l-am calarit in noapte pan'am da de sfantul climax in desavarsirea noastra.


O lume noua eu iti fac si-o colorez prin mine cu mii de milioane de trairi frumoase prinse toate-ntr-un buchet de iubire ce ti-l ofer din propriul piept la fiecare intalnire. Cand pasul tau iti calca stramb sau doar e mai slabit putin sa nu te sperii daca simti cum langa al tau eu calc senin si iti zambesc cand te sustin. Si toate astea ce iti spun imi sunt din sufletul nebun ce te tot canta pana-n zori cand te revad vesel din nou.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!