poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2512 .



de câteva ore mănânc cireșe compulsiv și mă doare capul. cred că voi muri în chinuri, prăbușit peste o tarabă din marakesh
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sucdeportocale ]

2010-06-12  |     | 



Azi m-a durut capul îngrozitor. Cred că din cauza căldurii sau din cauză că vocea ta îmi suna strident în cap, deși trecuse o săptămână de când nu ne mai vorbiserăm, iar medicii mă asiguraseră că asta nu ar trebui să dureze mai mult de câteva zile. Cum rămăsesem fără aspirină, am mâncat un kilogram de cireșe și acum, pe lângă durerea de cap, mai am și o durere cumplită de burtă, pentru care, evident, tot tu ești de vină.
Acum mă pot uita liniștit la emisiunile mele tv preferate, pot citi cărțile mele abandonate de câțiva ani și mai bine, mă pot vedea cu cine am eu chef și pot veni acasă la orice oră sau deloc, dar ce folos dacă pe mine mă doare și burta și capul și, în general, nu am chef de nimic altceva decât să te dau la o mie de draci, chiar dacă prietenii m-au asigurat că în felul acesta îmi fac mai mult rău decât bine și că în scurt timp am să te uit și totul va reveni la normal.
"Care normal ?", am întrebat eu ținându-mă cu o mână de burtă și cu una de cap. "Crezi că e normal să ne taie ăștia din salarii? Crezi că e normal ca eu să nu îmi găsesc nimic de lucru și să nu am nici un fel de salariu și, cu toate astea să îmi mai și taie din el ? Crezi că e normal ca toate să se scumpească, să nu mai poți cumpăra copilului tău o prăjitură sau o jucărie și să nu mai poți să îți duci nevasta la teatru sau la operă, deși nu am nici copil și nici nevastă, dar din solidaritate sufăr de toate chestiile astea și cu cât sufăr mai mult, cu atât mă doare mai rău și burta și capul, că îmi vine să te dau la toți dracii, că dacă nu ai fi plecat, eu nu aș fi mâncat cireșele alea și măcar aș fi rămas cu durerea de cap, dar nu, a trebuit să pleci, că ție, când nu îți convine ceva, tu pleci, și ca o nesimțită ce ești, mai lași și ușa deschisă și. uite, acum m-a tras curentul și sigur am răcit la cap, că de aia mă doare, și nu o să-mi treacă prea curând, și nu dau doi bani pe ce spun nici medicii și nici prietenii, și eu zic să te speli cu ei pe cap și să mă lasați dracului în pace cu toții, să mor liniștit, că oricum nu îți pasă de mine. Că dacă ți-ar fi păsat, ai fi stat aici, chiar dacă prezența ta îmi dădea numai dureri de cap, iar medicii mă asigurau că asta va trece în câteva zile, iar prietenii îmi spuneau că în felul acesta îmi fac mai mult rău, că ajunsesem să nu mai înțeleg nimic și cred că din cauza asta acum mă doare și mai rău capul.
Dar ce nu înțeleg eu e de ce mă doare burta. A, mi-am adus aminte: de la cireșe, fir-ar ale dracului de cireșe cu cine le-a făcut!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!