poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1650 .



Formula fericirii
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sabinna ]

2011-05-15  |     | 



Reacția conferențiarului la aflarea celor relatate de Alina, fu una explozivă,se albi, apoi se înroși, iar mai apoi slobozi un hohot de răs, deloc potrivit cu situația de față
-Fantastic, rosti crunt după ce se potoli, ce să mai spun se adresă, Denisei, care,rămăsese țintuită,la locul ei,eu cred, că Alina e bolnavă,ar trebui să o ducem neapărat la doctor.
Se lăsă o liniște care denota penibilul la cel mai înalt nivel
Se întoarse către Alina și i se adresă asemenea unu copil debil;
-Ce, ai măncat azi spuse cu o blăndețe suspectă,poate ai febră, nu vrei să facem o plimbare pănă la cabinet la medic?
Denisa, care discutase în prealabil cu Alina , si cu Radu, acesta era numele extraterestrului-profesor, se revoltă;
-Te rog, să termini cu tot teatrul ăsta se ridică nervoasă, pănă la urma urmei poți, să îl ajuți , găndește-te că faci o faptă bună, dar Șerbănescu o întrerupse brutal;
-Ce vorbești? , strigă pe un ton cu acute extrem de înalte,ce spui, sora ta fabulează de zor, tu nu vezi că inventează niște chestii ...dar tu...
-Ba nu inventează,îl contrazise Denisa, chiar deloc, eu am vorbit cu Radu, chiar e extraterestru , și are nevoie de ajutor, în plus Alina îl iubește foarte mult ...
-Alina e nebună spuse calm în aparență dar fierbea de fapt,e nebună apăsă pe fiecare silabă, și te-ai molipsit și tu ...iar individul e un excroc, un bandit, nu știu de ce vrea formulele mele ,nu știu cum , șleahta lui a pătruns în laboratorul meu,o să îl demasc adaugă ca o concluzie , îl dau pe măna poliției , să lămurească acolo totul, dacă e extraterestru cum susține îl vom îndruma către institutul de cecetări...chiar eu o să am plăcerea să asist la aceste investigații.
La auzul acestora Alina se îngrozi.
-Nu poți să faci așa ceva, TE ROG, NU!
-Zău, spuse amuzat, cine o să mă împiedice ?
-Eu,și Radu apăru în fața conferențiarului deodată lăsăndu-l fără grai.
-Te rog, să mă scuzi spuse liniștit, dar nu o mai teroriza pe Alina,mă mir cum poți să o sperii în halul asta, cănd știi căt este de senibilă...te credeam un om deosebit.
Serbănescu își recăpătă iute cumpătul.
-Eu, o să vă duc pe toți la psihiatru eu , personal , spuse iar ,dar mai întai o să îmi dai niște explicații domnule așa zis profesor,care te-ai strecurat ca un hoț, aici ai profitat de naivitatea acestei fete, ca să îmi furi formulele,spune-mi măcar pentru cine lucrezi ,e clar că ești infiltrat anume ...care e căștigul tău ?
-Voi ,oamenii zămbi,ironic Radu, nu aveți în gănd altceva, tot la partea aceasta trageți...
Șrbănescu, avu o reacție necalculată, încercă să ridice măna asupra lui Radu,iar ochii lui se aprinseră și începură să stralucească luminițele verzi repede din ce în ce mai repede,nu făcu nici un gest de oprire însă privirea ardea ca un laser verde iar conferențiarul simți o stare inexplicabilă de leșin.
Extraterestrul se opri imediat, văzuse spaima din ochii Alinei ,și ai Denisei.
-Să, nu mai faci asta niciodată îi spuse clar după ce îl ajută împreună cu fetele să se așeze pe un scaun.Niciodată , nu am vrut nimic de la Alina. Nu am vrut să profit de ea ca să obțin formulele tale,de aceea am încercat să mă apropii în alt mod ...
Serbănescu se uită la el direct.
-E ,clar că nu ești normal, dar formulele nu pot să ți le dau chiar daca vii de pe Marte sau din orice parte a Universului, am muncit pentru ele jumătate de viață,și pe urmă dacă tu și ai tăi le folosiți să ne distrugeți ?
-E,dreptul tău ,să crezi ce vrei spuse trist Radu,dar acolo în lumea mea sunt niște legi care interzic distrugerea ura sau violența, ceea ce am făcut acum căteva clipe a fost spre apărarea mea, ai vrut să mă lovești...noi ,nu avem voie să folosim puterile noastre spre a face rău,plec. adăugă nespus de dezamăgit, nu mă mai întorc.Am înțeles ,că trebuie să învăț să pierd!
Va urma



.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!