poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1755 .



Dan'el
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [falstaff70 ]

2011-10-18  |     | 




Nu te întreb de unde ai apărut, sînt ușor pilit și asta îți poate oferi cîteva privilegii. Ai fost cel mai bun prieten al meu pînă ai început să manifești inițiativă. Þi-ai tăiat venele în timp ce ascultai ceva muzică idioată, pretinzînd că ai descoperit un răspuns. Sau chiar Răspunsul, sinucigașii le știu pe toate.

Acum ești chiar mai palid decît ultima dată, semn că viața de apoi nu ți se potrivește chiar atât de bine. Dacă la următoare ta dematerializare ai să fii la fel de trist și ambiguu, cu siguranță voi crede că nu este prea mare scofală să fii acolo.

Încă încerc să termin poemul pe care ți l-am promis, Daniel. Am cîteva dubii în ceea ce privește statutul meu de poet. Încă nu-mi pot reciti poemele, astfel că nu am vreo opinie categorică în această privință. Nu mă ajută foarte mult nici cei care-și spun astăzi poeți, îmi seamănă prea mult. Dintre toate jivinele sînt cele mai nestatornice, cele mai nesigure.

Ai putea să înțelegi ce-ți spun, în ciuda vinului pe care-l beau, aici, lîngă tine. Uneori am avut senzația că nu, dar apoi am descoperit că mă urai cu adevărat. Prea multe nu am chef să-ți spun, oi fi tu mort de mult, dar ai rămas la fel de irascibil.

Nu prea suport femeile, asta-nseamnă că mă masturbez cîteodată. Da, sînt Marele Masturbator, nu trebuie să te mire asta. Am fost, pe rînd, Marele Inchizitor, Marele Singuratic, Marele Masturbator. MeI, Me SE, MeME, prescurtat. Spre deosebire de momentele în care o făceam împreună visând la carnea aceleiași femei, acum nu prea mai găsesc plăcere nici în asta. Mă îngijorează puțin, cred că mi-am pierdut dorința. Trag nădejde că, totuși, nu este în totalitate rău, unii spun că ar putea să fie vremea fericirii noastre dar eu nu am reușit să ajung la vreo concluzie.

Pot să-ți mai spun că pe tine te-a iubit mai mult deși nu te-ar fi iubit deloc dacă nu eram și eu prin preajmă. Aș putea să mă bucur că nu-ți face bine raiul tău împuțit dar nici iadul nu cred să fie cu mult mai grozav și-n definitiv suntem amîndoi vinovați în egală măsură.

Să-mi bag picioarele în tine, te-ai cărat precum ai apărut și pînă la următoare ta apariție nu o știu cine sînt.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!