poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1331 .



Intalnire de gradul III la Chitila
proză [ ]
Articol

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [AlexandruBogdanVoda ]

2013-01-09  |     | 



Întâlnire de gradul III la Chitila!

Pentru locuitorii orașului București, cartierul Chitila nu pare un loc prea deosebit, însă în noaptea de 18 spre 19 August 1996, acest cartier a fost martorul și binenteles, obiectul de studiu pentru ființele inteligente extraterestre. În acea noapte, pe strada Liniștii, doamna Popescu Florica și soțul dânsei, Popescu Rică, ieșiseră în curtea casei. În jurul orei 22:30 deasupra lor se auzi un zgomot asemănător ”unei mașini de râșnit cafea”, după cum spunea doamna Popescu Florica. Urmărind cu privirea cerul, cei doi au fost ”blocați” când în dreptul cișmelei stradale, la o înălțime de aproximativ 18 - 20 metri de sol, au putut observa două obiecte de formă ovoidală care emanau o lumină argintie. Obiectele aveau dimensiuni diferite, cel mai mare având în jur de 16 m patrați. Frica celor doi observatori a crescut în clipa când cele două obiecte au coborât până la 5 - 6 metri de sol. ”Credeam că vor ateriza și nu stiam ce să facem”, ne-a relatat doamna Popescu. Însă obiectele s-au înălțat din nou după o staționare scurtă. După alte câteva secunde au coborât din nou și apoi iar s-au ridicat. Păreau că nu au nici o problemă cu atracția gravitațională, iar zgomotul produs de obiecte nu s-a schimbat la ridicarea sau coborârea lor. Obiectele au efectuat acest joc în jur de 20 - 25 de minute, acest timp permițând celor doi să le observe în voie. Aceștia au observat și un fel de „curcubeu” format din lumini verzi, albastre și galbene, ele aflându-se în partea de jos a obiectelor.

După circa 20 - 25 de minute, obiectele s-au înălțat în direcția vest. Cei doi observatori au mai rămas câteva minute afară privind în urma lor.

N.R. Oare obiectele proveneau de pe o altă planetă populată cu ființe inteligente sau noi suntem singuri în univers?

Ați observat și dumneavoastră obiecte stranii pe cerul țării noastre? Dacă da, atunci scrie-ți-ne.


Aprilie 1997 Revista Caleidoscop Științific și Tehnic pentru Tineret.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!