poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 954 .



Victima șomajului
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dafinul ]

2014-04-08  |     | 



- Auzi, fato, auzi ne bagă în șomaj... Cu criza asta cică or să se reducă trei posturi.
- Aoleo, fată! Și mai rămânem doar cu postul Paștelui... Or să-l desființeze pe al băbăciunii. Că, de când am venit eu, nici nu se mai uită contabilul șef la ea. De aia e așa afurisită și-mi scoate zilnic peri albi. Ba că nu-mi iese balanța, ba că nu știu ce n-am operat... Fato, îți spui sincer, pe unele nici nu am habar să le fac. Eu am terminat în particular „Bioterra”, și aia la fără frecvență... Când m-am angajat a zis șefu’ că mă meditează el. La început, hmm, a fost… așa și-așa. Da’ de când a auzit de Marian e gelos foc. Doamne ce-l mai persecută, săracu! Îl aleargă toată ziulica pe te miri unde numai și numai ca să nu fie aproape de mine. Cred că telefonul ăla anonim la nevastă-sa tot el l-a dat... Al dracului, mă ține peste program, mă face să mă înfierbânt și când colo... nu e bun de nimic. Trebuie să mă răcoresc și eu pe undeva că înnebunesc!
- Fato, să nu afle... Că mă nenorocești și pe mine, știe că suntem prietene!
- Da ce vrei, dragă... Acum să mă sacrific și pentru tine? Du-te și tu odată la el... să vezi cum e!
- Am fost, fato și nu e așa de rău. E drept, pe vremea aia era mai tinerel... Am întâlnit alții și mai neajutorați. Păi, să-l vezi pe șefu’ de la aprovizionare…
- Ha, ha, ha… Îl știiiu, că el mi-a făcut trampa să viu aici. O cunoști pe Ioneasca?
- Sclifosita aia blondă, care se dă toată ziulica huța, huța pe tocurile alea înalte prin fața directorului adjunct?
- Ei lasă că e damă bine… Mie îmi place de ea. Fato, am auzit că a prins-o în exercițiul funcțiunii cu ăla mișto de a venit luna trecută să ne facă auditu’.
- Uauuu… Nu mai spune, te pomenești că au făcut-o pe canapeaua aia vișinie din camera de odihnă a directorului. Păi unde în altă parte?
- Dacă spui tu… eu sunt fată cuminte și nu am trecut pe acolo. Da’, nu știu dacă să-ți spui unde vor să o ducă…
- Ei na, parcă mă interesează! Poa’ s-o ducă unde a înțărcat mutu’ iapa că și-așa nu pot s-o sufăr…
- Ai vrea tu... Fatooo, fatooo… Se aude că o să fie mutată pe postul tău.
- Cuuum? Să vie aici în locul meu… lângă Gigel? Aoleooo… Fir-ar ea a dracu’ de țoapă, îi jumul tot părul din cap! Am văzut eu că i se cam scurgeau ochii... Ahaa, da ia stai... înseamnă că și el știe, și face pe mutu’. Păi nu merge așa, bibicule! Că eu pentru tine stau aici. Mița Baston era o sfântă! Puteam să plec, să mă promoveze că mă știe directoru’ mare. Ce vitriol… Þi-o tai, nenorocitule și ți-o mănânc așa crudă… Să vedem ea cu ce mai rămâne!


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!