poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2784 .



From one of your kisses...
proză [ ]
My bleeding would cease?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Elisabeth Graine ]

2005-10-06  |     | 




(Lilian Gish)

Image hosted by Photobucket.com

M-am saturat de mine, de neputinta, de pasii numarati, de zilele cernute, dar cel mai mult si mai mult iubitule...mi s-a urat de tine! Pur si simplu!
Nu mai vreau sa imi inhat iubirea si sa o indes ca o masochista intr-un glob de plastic -din alea de trei la 10 mii.
Nu!
Acum atat mai stiu!Orice m-ai intreba iti zic! NU!
Nu ca NU as vrea sa ma agat de sfoara, dimpotriva, numarul la trapez chiar imi placea, pana sa devin catatonica.
Imi place sa stau si sa ma intreb. Momentan doar ma intreb; vezi tu, imi e frica de raspunsuri, asa ca ma multumesc cu gaunoasa banuire.
Da iubitule, te banuiesc...te tintuiesc pe crucifix si cu-cu-tite te-ntreb:"Ia zi, printisor, ma iubesti, nu ma iubesti.."....nu ca nu ai zice nu; dar asa imi e de scarba, dragul meu ca pana si desertu-mi pare primitor, pe langa pamantul pe care il framant cu unghiile, langa tine.
Si asa m-am decis, in ziua cea cu soare numai pe afara...sa raman statuie. Privesc, nu ma mai intreb...fiindca trei sferturi din raspuns se afla in intrebare si...vezi tu "dragul meu", eu nu vreau raspunsul...il stiam deja, nu de alta!
As vrea sa simti ce simt, sa car(n)e pe car(n)e, sa sare pe rana! Ia o gura de realitate, ...sau, mai ia o gura din marul asta rosu...sta-ti-ar in gat!

Polemicile vagii cunoasteri;
Sau mai degraba satisfactia
Zilnicei abateri,
Falsa adoratia
Ta.

Dar, din obisuinta...obisnuit te vad sa nu ma vezi.
Sunt statuie dragul meu! Uite-mi obrazul!Pierdut in milenii al tau?!
Iti par rece dragul meu? Cand stau in ploaie si cersesc de la Gaia lacrimi...caci ale mele le-am consumat pe aceasta incarnare...ei bine! cand stau in ploaie imi ingheata pielea si...sufletu-mi imi iese prin pori, rece si nepasator.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!