poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2340 .



Poveste despre micile minuni
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MIR_peace ]

2006-01-24  |     | 



"Ne pare rău, o să rămâi la noi." Prin opt cuvinte i s-a decis viața pentru următoarea săptămână și poate mai mult. Se aștepta la ele, dar se agățase, așa cum face de fiecare dată, de o posibilitate minoră ca cel dinainte să fi greșit, de o mică minune. Credința lui cea mai mare este că viața lui se continuă de la naștere printr-un lanț de mici minuni: mica minune că nu s-a opărit la duș, mica minune că, deși a întârziat, au întârziat și alții, tot soiul de mici minuni care i se întâmplă, dar de care au parte și restul suflătorilor cu conștiință. "Când ți-a apărut?" "Sâmbtă dimineața. M-am culcat vineri, iar dimineața, când m-am trezit, am găsit-o așa." "Cicatricile de pe spate de când le ai?" "De astă vară. Am avut un accident" "Cazuri de boli transmisibile în familie?" O mică minune erau și ochii aceia care îl priveau aproape zilnic și care, dacă nu î-l vedeau și-l imaginau vorbind la telefon. O mică minune care a început fără consimțământul lui și care a continuat la fel. Cum ar fi putt să se opună unei mici minuni? Ca orice mică minune are grijă singură să nu se stingă, să nu plece fără ca să o fi recunoscut. "Da, sub anestezie totală." "Să nu mănânci nimic astăzi!" "Prea târziu. Dar această mică minune revine în fiecare zi, uneori stă mai mult, alteori își poartă ochii peste cel ce nu o aștepta și pleacă. Partea ciudată este că ea rămâne în amintire mai mult decât este obișnuit pentru o mică minune. Și se transformă în cuvinte. Este prima mică minune care nu vrea să se lase uitată ușor. "Poți să respiri?" "Da" "De unde ești..."

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!