poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1857 .



A fost o lacrimă...a dispărut...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-06-20  |     | 



Înzestrată cu puterea de a avea orice, lacrima a fost moneda cea mai de preț pentru mine. Cu ea am plătit fiecare moment de bucurie...fiecare clipă de tristețe...a căzut din ochii întunecați peste obrajii înroșiți de durere...Captivă sunt în această lume cufundată în lacrimi...iar oamenii din jurul meu sunt gata să mă îngroape....Destinul este cel care hotărăște câte voi mai avea de suportat până voi dispărea dintre voi....O lacrimă...una singură dacă ar reuși să curgă din ochii mei...ar fi mai ușor...căci lacrimile purifică sufletul!
Tot ce vreau este să mă pierd în păienjenișul anilor și să renasc odată cu fiecare rază de soare...apărută sub ochii plini de lacrimi și de uitare...să mă cobor pe o aripă de înger...pe o petală de viață însângerată de cuvinte otrăvitoare...M-am săturat să merg pe cioburi de amintiri...să gust cu sete din durere...ca apoi să-mi alung pașii spre deșertul singurătății...DUREREA E ÎN NOI...IAR LUMINA ÎNTUNERICULUI NERÃPUS O ADÃPOSTEȘTE! Durerea nu poate să ne domine...durerea poate să dispară...cu fiecare clipă ce trece pe lângă noi...Să simt bucuria ....bucuria întâlnirii cu visul...cu speranța din vis...Plăcerea de a vedea printre lacrimile durerii...acea strălucire care să-mi aducă starea de satisfacție...mulțumirea sufletească de care am nevoie....Lacrima a dispărut.....s-a uscat odată cu trecerea anilor.....m-am smuls din captivitatea în care am fost prinsă ...și am ajuns pe malul plin de lumină...pe țărmul vieții...al speranței...al dragostei...pentru a o lua de la capăt...pentru a supraviețui printre durerile adunate de-a lungul anilor....Am renăscut...am adunat cioburile amintirilor și le-am înlăturat din drumul ce vrea să mă ducă acolo unde visul mi-a purtat pașii...pe drumul dragostei...pe drumul fără lacrimi...pe drumul fără durere....
M-am adunat...m-am regăsit...am revenit...Sunt ceea ce am vrut să fiu...Sunt EU ...cea nouă...noua făptură ieșită din deșertul singurătății pentru a păși alături de lumea ce mă dorește aproape de ea.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!