poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6825 .



Antiteze
proză [ ]
fantastică

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2008-01-24  |     | 



pentru fiecare lucru nesemnificativ există câte un om mic. pun pe un taler al balanței toți oamenii vii, pe celălalt – toți oamenii morți. pământul este făcut pentru ca oamenii să-i simtă greutatea, încărcați, încovoiați cu morții ce levitează în neființă. fiecare pumn de țărână are în el o pulbere de oase. acum simt lumina cum scormonește printre cadavrele din suflet, care este frontul de război unde se înfruntă eul cu noneul pentru supremația lăuntricului. dacă avem noroc, urletul mortului din noi poate scădea până la țipăt redus la tăcere asurzitoare. acum știu că întunericul este lumina pentru celălalt – antiteza mea, care-și duce supliciul existențial în spațiile nevăzute, interioare. acum am aflat că fericirea mea înseamnă suferința celuilalt, că suferința mea este mângâiere pentru noneu. mi-am prins noneul mirosind a tristețe și putreziciune și l-am azvârlit într-o femeie frumoasă. stupefiat, am asistat la metamorfoza ei: părul blond strălucitor s-a prefăcut în ierburi galbene, veștejite, ochii verzi – substanță vâscoasă, fosforescentă, sânii – cuib de larve. frumusețea i s-a retras în interior și a irupt la suprafață urâțenia. acum am înțeles: natura și oamenii sunt guvernați de principiile dualismului și de regulile antitezelor. frumosul coexistă alături de urât, nu există calități fără defecte și nici om bun fără semințele răului.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!