poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3158 .



Ah, viața mea !
proză [ ]
la bloc
Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [N.Bun ]

2008-08-06  |     | 



Ah, viața mea !

Nu sunt nici sărac, nici bogat, mașină ioc, vilă ioc, am apartament la bloc(scuzați rima, mai fac gafe d’astea câteodată) merg cu tramvaiul sau cu trenul, nu sunt nici prost nici deștept, nu fac glume cu proștii și nu mă dau rotund cu deștepții,
de 18 ani mă uit la televizor și nu-i dau de cap, o fi defect vreun circuit integrat în UE,
mă uit pe geam, văd blocul de vizavi și mă întreb de unde s-o fi inspirat Bacovia că această clădire nu era pe vremea lui, îmi dau seama că și al meu e la fel,de-aia le zic “gemenii”, bine că n-am pățit vreo rușine ca știm noi cine cu gemenii lor și cu calculatoarele lor cu tot, apropo de calculator, am și d’ăsta, la mâna a treia, joc jocuri pe el, am și mobil, trei ore se încarcă și trei minute ține acumulatorul, îl țin să mă dau mare în tren când vin din delegații, tocmai veneam de la Ploiești unde am fost să-mi revendic pământul , l-am revendicat și în aceeași zi l-am și adus, în tren să nu mă plictisesc am stat de vorbă cu un tânar, l-am întrebat de unde e și mi-a zis că-i bucureștean, uh bată-te norocul și eu credeam că ești român i-am zis dar l-am consolat că și italienii au amprenta lor daco-romană și ce-i dacă mi-a zis el, că și acolo e nașpa, și vin toți înapoi dar nu stau degeaba, se apucă de lucru, de diferite lucruri, dar ce, parcă numai noi furăm? Si apoi e rușine să fi bucureștean?... și la Ploiești sunt destui și unde nu sunt dar ce vile și ce mașini au , nici eu nu mă plâng, mi-am cumpărat o pereche de pantofi de la “ruși” sau turci sau ce mama naibii or fi , pantofii sunt supermișto am dat 20 de lei și am mers cu ei o săptămână întreagă, probabil că petrolul din care au fost făcuți era proaspăt, îmi dau seama după miros iar dacă mergeam cu o mașină personală consumam mult mai mult și oricum nu mă descalț când intru în casă la cineva dar nu intru la nimeni de când cu interfoanele că și eu am interfon, stau la parter și nici la mine nu intră nimeni doar mă mai întreabă câte unul dacă pot să-i deschid că e cu “luminaaa” sau cu pliante publicitare, cu ăstia e mai bine că vin, umplu cutiile cu hârtii, vecinii le aruncă pe jos, eu le adun și le duc la REMAT, trăiască rematul că mi-am dus caloriferele și la iarnă nu mai am treabă să le acopăr cu preșuri să nu înghețe, am luat ceva bani pe ele pe care i-am dat taximetristului care mi le-a dus și care m-a iertat de restul care trebuia să-l mai dau dar las’că ne mai întâlnim și mi-i dați dumneavoastră a zis și de atunci de câte ori văd un taxi, trec pe partea cealaltă a drumului și mă gândesc la pantofii mei din petrol cât de economici și cât de puțin consumă, acum mi-am cumpărat și papuci de casă din același material numai că mirosul e mult mai puternic, de când îi am adio gândaci de bucătărie, îmi mai bat vecinii în țeavă când mă descalț dar mă fac că nu-i aud și nici la interfon nu mă mai sună nimeni că ultima dată când am ieșit au luat-o la fugă dar asta e bine că mai fugărești hoții deghizați în popi care vin cu botezul în septembrie sub pretextul că e mare cartierul și nu dovedesc între crăciun și bobotează, acum mă duc să mă mai uit la televizor că între timp mi l-a reparat un vecin cumsecade care nu mi-a cerut bani pe el ci beciul meu personal pe care oricum nu-l mai foloseam că am dus toate sticlele și borcanele și am rămas cu niște bani că le-am dus cu sacoșele și am zâmbit ironic la primul taximetrist întâlnit în drum. Acum merg să-mi mai cumpăr o pereche de pantofi economici. Nu sunati la interfon!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!