poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1426 .



Vara
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [baldy ]

2008-12-04  |     | 



Ce dulce letargie aduce vara cu lumina orbitoare si caldura insuportabila.Ai crede ca nu mai trebuie sa gandesti pentru ca e vara .Toata lumea e obsedata sa-si gaseasca pereche, sa bea si sa nu faca nimic.
Oh!Acest nimic e asa complex.Stand pe o terasa la o bere si comentand ce cald e, fumand o tigara foarte mandru, folosind expresii pe care nici nu le intelege ,'analizand' anatomia fetelor de pe strada....da.....a venit vara...
Seara in racoarea binemeritata,mai beau o bere,mai fumeaza o tigara si flirteaza.Parca poti simti miroul de flirt in aer...ma dezgusta.Are un iz de bere rasulfata si fum de tigara suflat in fata.Pe ici pe colo mai auzi bancuri misogine...trei betivi stau la o masa in fund si fac comentarii scarboase fetelor ce trec pe-acolo.
Valuri de ameni insetati intra pe usa.Ocupa toate mesele,incepe galagia,incepe magia noptii.Cei care aseara erau pereche azi fac schimb de parteneri...noi cupluri achita nota si se retrag in noapte...E liniste din nou...macar muzica ma face sa ma simt bine...alcoolul nu ma mai atrage,tigara ma ineaca asa ca ma duc acasa...e vara...
Noptile de vara imi plac cele mai mult..luna..stele..cerul intunecat ma fascineaza..parca inteleg nevoia de pasiune..e vara...
Ma pun pe pat,trag perna mai aproape si inainet sa adorm aud ecouri...soapte.......e vara.....e vara.........

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!