poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3254 .



Latin love
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lizard King ]

2006-05-12  |     | 



Ave, morituri de fame integratur sperandus in vanus, optimus fugitori patriae și grandes căpșunaros de Hispania et ciorditores mașinorum de Alemania! Să facem cunoștință!
Sunt generalul roman Puerilus Maximus, renumit pentru maturitatea sa. Am o fabrică de mături. Soția mea, Debilia Smintelia Maximus, este o femeie pe cinste. Niciodată nu plătește, mereu fac eu cinste. Ea e de fapt Elena din Troia, dar am scos-o de acolo cu un pașaport fals, că era data în consemnum la frontiera (care și-asa ardea). Copii noștri sunt Miștocus Minimus Maximus (când va crește, va deveni Miștocus Hilarius Maximus) și Mediocria Obișnuitas (care oricât va crește, va rămâne fix așa cum e.)
Fata vrea să devină dansatora buricensis et posteriorem, adică artistă și băiatul vrea să fie cumulus șpagus, adică polițist.
Personajul negativ în povestea asta este Nihilus Vulgaris, pe care îl bănuiesc de faptul că ar fi amantul frumoasei mele Debilia. De fapt, i-am mai văzut mutra undeva, cred că pe Columna lui Traianus, da’ au lipit ăia afișae electoralae. Nihilus Vulgaris este un ticălosus mizerabilus! Spune obscenitates în fața la puerii minimalis, soarbe cu nesaț din vinus strugurensis, iar la el săpunus și aqua taina sacrosanctis est! Nihilus Vulgaris, clarus axiomus: buba la cap habeat!
Stau la pândă în bosquitus tufus venețiae din fața casei mele să văd dacă vine cumva Nihilus Vulgaris la Debilia cât sunt eu plecatus (chipurilus!) pe maris să bătutur barbari Persiae (pe naibus Persiae, ca ăia sunt morți de multus, dar când te numitur Debilia Smintelia Maximus, câta historia vreți să știutur ea?!) Pânditur, pânditur, somnum genae venitur, Nihilus Vulgaris neam! Trezitur canis, foarte fidelus canis, primit de la ciobanum becallum când venitur cu brânzae pentru pueri. Fidelus canis mușcatur de picior la Nihilus Vulgaris (las’ că-ți ia tata pasta de dentițiae cand s-o inventa!) Am săritur atunci din bosquitus tufus venețiae având în mână batum maiorem cu care fusesem alungatus cârciumas o seară mai înainte. Bătutus pe Nihilus Vulgaris, spartum capello, inzaghi si del pierro, până făcutum schilacci și pasarella depus dejecțiae naspetus pe el. Datum osum maiorem la canis fidelus, care mârâitur felice.
M-am întors atunci la soția mea. Centura de castitatae functionase, deși ăla venise cu flexum germanicus, cheia gallico și șperaculus rromanorum ca să o deschidă. Am pupat-o pe Debilea Smintelia mea. Am mulțumitur lacătus rezistentis și am trăit fericiți până la adâncus geriatrus, și-am mai fi trăitur multum și dup-aia, dar crăpatur inter tempora.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!