poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3129 .



Accident rutier
proză [ ]
...o mie de morti posibile

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Anisia ]

2002-05-14  |     | 



Vidraru avea el o siguranta a sa care nu putea fi inselata cu una cu doua.Acel instinct al omului simplu acea premonitie viscerala in fata unui eveniment supranatural , implacabil.Doar cu o zi inainte isi sarutase sotia , gest pe care in ultimii ani nu-l mai facuse , presupun eu ca din obisnuinta , apoi oglinda norocoasa inramata in sidef care se sparsese...ciudat , foarte ciudat...
Stia cam pentru ce il chemase domnul Apostolescu insa nu-i prea pasa ca trebuie sa comita o ilegalitate atata timp cat omul platea.Insa nu cred ca s-a asteptat chiar la o asemenea priveliste precum cea din portbagajul tanarului afacerist.Era el vexat , era tare ca piatra insa moartea zgandare orice suflet iar el asta a vazut atunci : moarte , puterfactie , viermi .
Ordinul a venit scurt :
-Arunca-l dracului , nu stiu unde il duci , din partea mea poti sa-l si mananci da sa nu-l vada cucoana ca ma jupoaie.Trei milioane cred ca ajung...scose portofelul si ii intinse hartiile noi lui Vidraru.
-Si nu uita ca nu tre' sa scoti o vorba , peste , ai auzit? Dupa aia speli masina si o lasi pe alee , da asta la noapte...
-Si cheile?
-Le pui la usa , langa ghiveci ...ai grija...
-Mda , am , ca de obicei...vorbele au fost insa rostite doar pentru propriile urechi.Vidraru urca la volan , introduse cheia in contact si porni .Mirosul nu era evident dar mintea dovedea o capacitate extraordinara de a reconstitui fiecare nuanta a sa de la fetid pana la dulceata gretoasa , mai mult banuita a sangelui.Iesi din oras cu gandul sa ajunga la gropa de gunoi si sa arunce mortul:
-O sa-i dau dracului foc , poate am noroc si piseciosii aia de supraveghetori nu-s pe-acolo.Mai mult ca sigur ca se imbata la "Floarea"...Vidraru avea o parere foarte proasta despre cei care asigurau ordinea la groapa septica pentru ca nu putea concepe ce rost are sa pazesti tot cacatul pe care lumea il arunca...
Sirena masinii de politie il trezi ca din morti iar reflexul de a apasa pana la fund pedala de acceleratie nu a putut fi stapanit.Masina a derapat si trupul matahalos al lui Vidraru se balabani Hidos pe scaunul soferului.
-Sa-i fut...nenorocitii , chiar acu' , poate i-a pus chiar jigodia de Apostolescu dupa mine sa ma prinda cu beleaua...


Nimeni nu a vazut cu adevarat momentul impactului , era destul de logic pentru ca s-a intamplat intr-o curba strajuita in partea interioara de copaci desi .Soferul basculantei a precizat in urma anchetei ca l-a vazut pe soferul automobilului virand si intrand pe contrasens si ca el a tras dreapta insa nu l-a mai putut evita.
La morga judeteana o doamna trecuta de 45 de ani plangea domol pe un scaun , inauntru , intr-un frigider special zacea corpul desfigurat al unui oarecare Vidraru Ion , de profesie macaragiu...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!