poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1181 .



Tragand cu urechea
proză [ ]
conversatii intre femei

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tristan ]

2006-12-05  |     | 



Ati incercat vreodata sa priponiti de unul singur un cort pe vant? E al dracului de greu. Chiar si in doi sau trei nu e o treaba usoara.
Cu ceva vreme in urma am ascultat accidental o discutie intre mai multe femei, fara sa vreau am vizualizat corpul/sufletul/spiritul, in sfarsit, idea de BARBAT, ca pe o panza de cort pe care un grup de femei vor sa-l intinda pentru a-si gasi in sfarsit un loc de odihna.
Trebuie sa va marturisesc ca am cazut pe ganduri.

Silvia spunea Monicai:
“Iar daca tu vrei musai exclusivitate n-ai decat sa te orientezi catre acel segment al ofertei care contine exemplare resemnate care nu mai au nevoie de nimic,pe care unde-i pui acolo ii gasesti ,burtica, chelie, tichie de noapte,mami fa-mi masaj,mami unde-ai pus aspirina, mami unde-i Fasconalul,etc, cunoasteti genul..."

Vrei cort nu te mai plange de gauri, molii, fermoare ruginite etc.

Tot Silvia stpuse catre celelalte
”... Nu mai e nevoie de femei puternice, dragele mele,voi nu ati inteles ca asta e riscul ? " Esti puternica-esti singura !" . Daca as face o organizatie de femei ,asta ar fi logo-ul pe care l-as alege!”

Flavia, mai calma, cu una dintre tijele de expandare a comentat:
”Adica ... sa va explic ce am inteles. Am inteles ca trebuie sa credem in magic. Pentru ca magicul NU este acelasi lucru cu " iluzia" . Pentru ca exista " iluzionisti" si " magicieni" , sunt doua categorii distincte. E simplu, nu?”

Sunt cort sau nu sunt cort, sunt magician sau sunt barbat sau sunt un ventrilog care nici n-are de a face cu prezenta lui in mijlocul femeilor. Stateam si taceam chitic

Noroc ca Andreea a adus din nou biserica in mijlocul satului clarificand prioritatile. Cort, cort da’ sa-l vada si altii. E al meu dar mai puteti trece pragul. Cu innoptatul ii mai greu si nu prea-i loc dar de admirat:
“Un barbat pe care sa nu il doreasca nimeni altcineva nu il vei putea dori nici tu. Si vorba unui prieten, in ultima instanta, ce preferi: sa imparti o prajitura cu cineva, sau sa mananci un rahat de una singura?”

Expansionista de Monica vroia extra-barbati ca planeta e cam subtire la capitolul barbati adevarati, monogami in ganduri, si cromozomi.:
“Eu visez la man on the moon care sa nu planga langa mine,ca nu am nevoie sa fiu baby sitter, ci am nevoie de unul care sa fie destul de puternic sa-mi lase naibii tacerile in pace. atat. fara vise, fara iluzii.”

Si incet incet cortul (sau barbatul?) a luat o forma desi nu prea imi dau seama cum arata, cat despre intrare si pozitia feng shui a saltelelor nici vorba.
Corina a sintetizat comentariile tovaraselor de joaca:
”Un proverb chinezesc pe care eu il ador spune:
CEA MAI CRUNTA PEDEAPSA IN VIATA ESTE ATUNCI CAND DIVINITATEA ITI INDEPLINESTE DORINTELE!”

Acum sunt toate in fata focului, obosite, si cu cate un pahar de vin rosu in mana. Vreme de taclale.
Silvia descrie sufletul masculin.
"... e precum un pian legat cu sarma ghimpata iar clapele sunt alternante de viermi albi siinsecte scarboase, greu de atins. Sunt mult mai infricosati de perspectiva unei dureri de suflet decat femeile.Ca tot pomeneai de rationalizari,uite,eu cred ca barbatii sunt campioni ai rationalizarii dar nu neaparat pentru ca ratiunea lor este mai dezvoltata decat capacitatea de a simti ci pentru ca asta e o arma impotriva eventualelor suferinte determinate de implicari emotionale foarte adanci.”
Andreea a pus punctul pe i:
”Defectele se vad oricum cu ochiul liber, imediat ce asa numita " saptamana chioara" ajunge la final. Nu cred ca problema este constientizarea lor, ci acceptarea realitatii, a imperfectiunii celuilalt”.
Gratiela, care tocmai isi lingea degetele de mierea din borcanul imens pe care-l impartea suroreste spuse:
”Cred ca dezamagirea vine din iluzia pe care ne-am alimentat-o mereu despre iubire si indragostiti. De ce credem ca noi am putea fi protagonistii unei altfel de iubiri? everlasting love, adica? De ce pornim cu ideea ca noua nu ni se poate termina borcanul cu miere, ca noi suntem altfel, ca la noi va fi altfel? Cred ca aici se greseste foarte mult. Asta iti ofera viata!"

Lasand tacerea la o parte vreau sa va multumesc fetelor pentru invitatie, idei, pentru intensitate si pentru ca nu va dati batute. Si mai ales pentru ca ne iubiti, asa in general si in particular.Cu siguranta subspecia noastra masculina ar fi mult mai saraca spiritual daca nu ne-ati cere cit ne cereti.

PS
Am uitat de micul steag care filfiia pe cort si pe care scria:
" Femei puternice din toate colturile tarii – uniti-va!"


PSS
Multumesc prietenelor care au contributit la aceasta poveste.


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!