poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1791 .



Președintele crizei 6
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Traian ]

2004-09-10  |     | 



6

- Dragi telespectatoare, stimați telespectatori, vă vorbește președintele țării, Janghinoiu Nebunovici. După ce am evoluat cu succes în campania electorală, obținând funcția de șef al statului, iată-mă și în postura de vedetă TV. Și nu oricum, ci aplicând una dintre legile pe care le-am impus după ce am preluat puterea, ca dovadă că spre deosebire de alți politicieni, care știu numai să dea cu gura nefiind în stare de nimic, eu mă implic, muncesc, iau decizii pe care tot eu însumi le și duc la bun final, țara poate fi făloasă că mă are! Veți asista azi la o emisiune inedită, dragi concetățeni. După cum vă este cunoscut, prin hotărârea mea și voința dumneavoastră, la noi în țară funcționează, în sfârșit, pedeapsa cu moartea. După ani întregi în care prostia, purtând falsul nume de “toleranță” a fost suverană, după decenii negre, în care noi, oamenii nevinovați, am fost siliți să trăim pe aceeași planetă și chiar între aceleași fruntarii cu scelerații care n-au dreptul la viață, a venit în sfârșit ziua când se dă startul campaniei pentru însănătoșirea mintală a poporului. Concetățeni! Astăzi va avea loc prima execuție televizată. Vor exista, desigur, multe voci care vor contesta această acțiune. Că difuzarea scenelor de violență atacă structura psihică a privitorilor, că inculpatul e și el om, deci trebuie să beneficieze de clemență. Nu vom pleca urechea la asemenea prostii. Tot atacuri la structura psihică a locuitorilor acestei țări înseamnă și pericolul de a fi ucis ziua în amiaza mare sau de a cădea victimă unui viol, cazul femeilor. Da, agresorii sunt și ei oameni (sau cel puțin așa par, că dacă ne luăm după comportament parcă n-ar prea fi), dar tot oameni sunt și cei omorâți și femeile violate, iar nouă ne pasă mai mult de această a doua categorie. Concetățeni! Individul Banic Ranileu a violat o fată în vârstă de 16 ani. Astăzi el va fi executat. Călăul voi fi eu. Am acoperire juridică pentru a presta acest serviciu și o voi face cu multă, multă plăcere. M-am costumat în această pelerină roșie, impermeabilă, deoarece va curge foarte mult sânge și nu vreau să mă murdăresc. Toată lumea va vedea ce îi voi face eu violatorului Ranileu, prin intermediul televizorului. Pentru o cât mai bună informare a publicului, simultan se va putea urmări și scena violului. Pe jumătate de ecran vedeți violul, pe cealaltă jumătate, execuția. Am avut oameni antrenați, oameni de meserie, care l-au pândit pe acest violator în serie pe care îl urmăreau de multă vreme (psihopatul nu era la prima abatere) și l-au filmat în timp ce își satisfăcea poftele cu acea fată. Puteau să-l oprească, dar n-au făcut-o fiindcă așa au avut ordin. În astfel de cazuri legea cere să intervii, dar de data asta a existat derogare specială de la președinte. Ca să vadă toată lumea ce înseamnă un viol și pentru ca oricine să emită o opinie în cunoștință de cauză pe tema: se recomandă sau nu pedeapsa cu moartea? Bun. Să începem. Domnilor, aduceți condamnatul! Uitați-vă bine la el! Acesta e! După cum remarcați, e legat de mâini și de pricioare, să nu fugă și are un căluș în gură să nu facă gălăgie. Uitați-vă bine, că nu veți mai avea ocazia mult timp să-l vedeți viu. Pe cealaltă jumătate a ecranelor dumneavoastră apar deja primele imagini de la scena violului. Ce vedeți? Dacă se poate să focalizați… mulțumesc! Priviți! Se observă că Ranileu se uită lung la fata care se plimbă pe aleea parcului. Dorința sexuală începe să încolțească înauntrul lui. Până aici, nimic ilegal. Numai că el nu se va mulțumi numai cu privitul, așa că ilegalitatea începe să fie săvârșită. Primele organe care au încălcat legea sunt ochii. În ochi s-a aprins flacăra care a făcut trecerea de la simpla plăcere de a privi la tentativa de a întreține raport sexual împotriva voinței partenerei. Deci, trebuie să scoatem ochii. Cuțitul pentru ochi, vă rog! Mulțumesc, puteți să-i scoateți călușul din gură, să-l auzim cum urlă.
- Aaaaaaaaaarrrrrh, domnule, nu, domnule, nu, domnule, nu… nu mă chinuiți, nu mă chinuiți! Nu mai fac în viața mea, pe ochii mei, oh! Pe ochii mei, domnule…
- Cred și eu că nu mai faci, că mai ai un pic și mori.
- Aaaaaaah! Aaaaahahooooh! Domnule, vă rog...
- Ia băgați-i, bă, călușul înapoi în gură.
- Aaaallmm..
- Leagă-i-l bine, leagă-i-l bine, să nu se mai audă nimic.
- Gata, șefu, i-a intrat până-n gât, nimic nu se mai aude.
- Ãăăăîîlmm...
- Iată, acesta a fost ochiul cu care s-a uitat el după fata aia și i-a venit gândul cel rău. Pe celălalt nu-l mai scoatem , ca să vadă până în ultima clipă a vieții lui și să regrete fapta ce-a făcut. Mai departe. După cum se observă în filmulețul prezentat în partea dreaptă a monitoarelor dumneavoastră, imediat după ce ochii au văzut, infractorul s-a dus să o abordeze pe tânără... acesta e momentul, de fapt nu e o abordare civilizată, ci o luare cu japca în toată regula. Priviți cum o apucă de brațe și o trage către tufiș. Este evident că după ochi, organele care au contribuit la viol sunt mâinile. De mâini s-a folosit Ranileu pentru a o duce pe fătucă îndărătul boscheților unde a avut loc silnicia. Trebuie să-i tăiem și mâinile, de deasupra coatelor. Domnilor, ferăstrăul! Mulțumesc, vă rog eliberați-i mâinile, că pe-astea le tăiem pe amândouă, foarte bine, mulțumesc. Cu ajutorul acestui ferăstrău electric voi aplica partea următoare a sancțiunii.
- Ãîîîmmmmm, îîmm, ăîllll, ăîîîlmmm...
- Dom’le, eu nu știu cum i-ai legat dumneata călușul, că tot se mai aude câte un zgomot, dă-o naibii de treabă, că poate pe unii telespectatori îi îi deranjează...
- E, ce să facem șefu, un pic, un pic tot se aude, că strigă din gâtlej, dar dacă vreți îi putem face o injecție, să-l adormim, să nu mai știe nimic.
- Cum să-i faci, mă, injecție, păi dacă nu simte nimic ce-am făcut, ce, eu muncesc aici degeaba? Lasă-l să urle, să-și trăiască pedeapsa din plin, că e dreptul lui. Þine-ți-l bine, să nu greșesc când tai. Așa, bun, și cealaltă mână...
- Ãîîîîh, hîhîhîhh, uuhh, ălllmm...
- Perfect. Stimați telespectatori, vă invit să priviți în continuare scena petrecută în parc. Operatorii au reușit să surprindă cu profesionalism fiecare secvență. În timp ce comite fapta, violatorul o călărește, pur și simplu, pe victimă, suindu-se cu picioarele pe ea. Am descoperit, deci, următoarele organe infracționale: picioarele. I le vom tăia, desigur. Ferăstrăul, vă rog. Vom opera puțin mai sus de genunchi... acum merge mai greu, că aici e mai gros ca la antebraț...
- Îmh, îmh, mmm, hhh...
- Zgomotele condamnatului se aud din ce în ce mai înfundat, probabil nu mai are atâta putere să urle ca la început. Și... gata. Dragi telespectatori, în acest moment se află în fața dumneavoastră violatorul Banic Ranileu, sau mai bine zis ce-a mai rămas din el după ce i-am scos un ochi și i-am tăiat mâinile și picioarele. Nu-l putem lăsa așa, deoarece corpul lui mai conține un organ vinovat. Este vorba despre penis, doamnelor și domnilor. Observați, vă rog, pe filmuleț cum penisul pătrunde în vaginul bietei fete, împotriva voinței acesteia, după cum se va vedea din figura crispată a acesteia în secvența următoare... într-adevăr, cameramanii lucrat foarte bine... revenim la penisul care efectuează mișcări de du-te-vino...
- Domnu’ președinte, iese scandal cu ăia de la comisia audiovizualului...
- Lasă-i tu p-aia-n pace, că dacă suflă vreunul avem noi ac de cojocul lor... tu ține bine de Ranileu, că trebuie să-i tai sula. Foarfeca, te rog.
- Î, îh, î...
- Abia dacă se mai aude cum rage. Bă, da’ ce greu taie foarfeca asta, bă, voi vă bateți joc de președintele țării, asta-i foarfecă, bă?
- E bună, șefu, e ascuțită, dar nu taie că-i stă lui sula bleagă...
- Ai văzut? În tufiș nu mai era bleagă...
- Da, da’ acolo avea omul mâini, avea picioare...
- He, he, he, bă, ce băiat deștept ești tu! În sfârșit, la capitolul penis operațiunea se pare că nu a mai reușit așa de bine. Cert este că am extirpat mare parte din componentele ticăloase ale acestui corp...
- Trebuia să-i tai și curul, șefu, că dădea din cur...
- Auzi, ia nu mă mai învăța tu pe mine ce să fac! Acum! Majoritatea organelor vinovate au fost eliminate, dar infractorul nu și-a primit întreaga pedeapsă. El trebuie neapărat să moară și aș dori să aduc la cunoștința publicului că împreună cu colaboratorii mei am deliberat îndelung asupra felului cum va surveni această moarte. În final, s-a luat o hotărâre care sperăm că va fi pe placul publicului. Concetățeni! Ați văzut în filmulețul prezentat, condamnatul Banic Ranileu i-a provocat acelei fete neplăcerea de a-i introduce ceva în corp, fără ca fata să-și dea acordul. După faptă și răsplată! Aduceți pistolul mitralieră! Eu, Janghinoiu Nebunovici, călău desemnat prin voia președintelui Janghinoiu Nebunovici, voi introduce în corpul lui Banic Ranileu, prin orificiul numit anus, țeava acestui pistol-mitralieră și voi executa foc automat. Deschideți-i picioarele... mulțumesc, mai larg, mai larg...
- Curge sânge, șefu...
- Las’ să curgă, ce, n-ai pelerina pe tine?
- Ãl, ămmhhll, ăllmml...
- Nu intră.
- Nu încape, șefu, că e cătarea...
- Și ce dacă e cătarea, bă, trebuie să intre, că orificul e elastic, se
lărgește...
- O fi, io de un’ să știu, că io cu fizica...
- Ia, bagă aicea efort fizic și împinge.
- Ãr, ăhăhăhăll...
- Hai că a intrat destul. Trageți, domnu’ președinte, trageți.
- Gata! E, nu prea intrase cum trebuie, dar până la urmă a ieșit bine.
- A ieșit chiar prea bine, că doar suntem la prima execuție, începători. De-acu’, am căpătat experiență. Numai țeava puștii s-a murdârit puțin de cacao. Da’ nu+i nimic, că o spâlâm noi.
- Și cu aceasta, încheiem această emisiune, care sperăm că v-a plăcut, și vă mulțumim pentru atenția acordată. Stimați concetățeni, ați asistat la prima și ultima execuție televizată. De azi înainte, criminalii și violatorii dovediți vor fi executați fără public și numai prin împușcare în cap. Emisiunea această a avut un rol eductaiv, instructiv, cu scopul de avertiza asupra sancțiunilor care-i așteaptă pe cei care încalcă legea. Încă o dată vă mulțumește pentru atenție președintele țării, Janghinoiu Nebunovici și vă dorește o zi bună în continuare!

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!