poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5891 .



Pamantul , un paradis
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [venussy ]

2004-12-21  |     | 



Era primavara soarele stralucea pe cer si vantul sufla un vant caldut , priveam in jurul meu si eram fermecata de frumusetea acestui peisaj , era mirific , pasarile cantau un tril vesel spuneau in graiul lor ce frumoasa e primavara.Eram atat de fermecata si soarele imi daduse atat-a energie incat simteam ca azi nimic nu ma va supara era atat de frumos precum un vis , in aer plutea mirosul dulce al forilor de salcam , m-am intins pe iarba de un verde crud si am incercat sa cuprind cu privirea albastrul cerului pentru a-l pastra in gand mereu.In mintea mea se naste acum o intrebare "Cine a zis oare ca raiul nu-i pe pamant?" atat-a frumusete si totusi tanjim dupa mai mult accedem spre perfectiune , de ce oare? Ma gandesc ca noi oamenii suntem mereu nemultumiti vrem tot ce nu avem , iar atunci cand obtinem ce ne dorim se naste alta pasiune , alt vis pe care vrem sa-l implinim ne place sa alergam , sa trudim , doar pentru a obtine un alt "trofeu" de care apoi abia ne mai aducem aminte.
Primavara imi place pentru ca iubesc soarele , tanjesc dupa lumina , nici nu as concepe viata fara lumina ma simt atat de fericita , plina de energie incat ma simt in stare sa rezolv orice problema.Voi nu? Imi plac toate anotimpurile dar primavara e anotimpul pe care il prefer imi plac florile si cand sunt mai multe flori ca in luna florilor "Mai"? minunata luna Mai.
Avem alaturi atatea frumuseti incat nu-mi pot imagina cum ar fi Pamantul fara viata ,fara trilul vesel al pasarilor , fara susurul izvoarelor , fara natura cu minunatele ei componente , frunzele , florile , iarba. Avem PARADISUL langa noi dar nu stiu cat , pentru ca omul singur isi semneaza sentinta prin distrugerea mediului natural.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!