poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1188 .



Inger pentru Inger
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [PapuRaluca ]

2008-05-14  |     | 



INGER PENTRU INGER

de Cucu Raluca


# Un inger de fata cu fata senina si alba.. cu ochii mari si fumosi...si un baiat singuratic ..ce nu crede'n iubire..#

Rafaell sta pe marginea ferestrei si priveste stelele.. ascultand greierii ...Adoarme.. iar o fata frumoasa si luminoasa .. ii apare in vis.
-Te privesc dormid.. esti un inger pe un norisor alb de puf.. vreau doar sa te privesc.. nu te trezii .. esti atat de frumos... stiu ca nu e angelic sentimentul .. te iubesc iar daca as avea viata .. as vrea sa mi'o impart cu tine..
- Stai ! cine esti ? Nu imi spui nici un nume? Ne stim ? Te rog .. da'mi un raspuns...
-Nu .. tu nu ma stii.. sunt Angela...
- Ce nume frumos.. Angela.. Esti ingerul meu.. nu imi amintesc sa fi vazut pe pamant un astfel de chip frumos..si sa aud vorbe asa dulci..
(baiatul adoarme ..si nu mai viseaza nimic ... )
Dimineatza cand se trezeste .. se uita in jur si isi aduce aminte de fata din vis... se tot gandeste la ea...la frumusetea sa angelica..si glasul mult prea dulce .
*****scrie in jurnal ****
" Aseara am visat o prea frumoasa fata ... un chip angelic.. o voce suava.. imi soptea neincetat vorbe dulci ..pe care le'am dorit mereu .. nu e adevarat ca iubirea nu exista .. nici nu imi pot inchipuii cum ar fi fa ra ea ... ahh.. simt ca ma indragostesc .. de ea ? de o necunoscuta ? de ce ? ohh e prea frumosul meu inger ..."
Zilele si noptile trec iar baiatul singuratic tot la Angel acu chip de inger se gandeste .
Schimbare de scena...
Intr'o dimineatza tanarul Rafaell se trezeste in pat cu o frumoasa fata .. se mira ... si trage cu ochiul sa ii vada fata acoperita de parul castaniu..si delicat... inima ii bate puternic .. e Angela.. e fata din vis.. cu pielea ei catifelata..cu mirosul ei de trandafiri.,, s'a intors la el..
-- ih ... Cine o fi ? wow ... . sa o trezesc sau nu ? e asa frumoasa ...atat de .. de ireala ..(Rafael o atinge usor ..)
O atinge .usor pe spate . iar ea se intoarce de spre el . era tot acoperita cu un cearceaf de matase alb .. si se uta la el cu un zambet atat de fermecator . incat Rafael .Ii spune ..
-" Imi esti ca un soare ce imi straluceste viatza si ideparteaza toate neplacerile"
...atunci ea cu un zambet senin si dulce ... cu o voce suava .,.. si plina de iubire ...ii spune :
-" Voi ramane vesnic alaturi de tine .. vreau sa cunosc iubirea adevarat ce doar tu mi’o poti da ..."
Rafaell . coplesit de vorbele spuse .
-"Iti ofer nu doar iubirea ce o port pentru tine..ci si viata.. soarele..si clipe minunate.. iti ofer viata " ..
Incepe sa iese cat"o lacrima nu mai are cuvine si spera ca intr"o buna zi sa .. ramana cu o fata si sa'l accepte asa cum e el .. si cu adevarat a gasit..
*intuneric pe scena
se schimba decorul
Ei doi pe-o banca si Rafaell cu lacrimi in ochi ii spune : " Ingerul meu pamantesc . te iubesc .. te iubesc mai mult ca orice .. dar .. dar ..( o lacrima curge ) .. eu voi murii.. nu te voi parasii .. voi ramane etern in inima ta ."
- Ea strangandu'l in brate : Nu ! Tu nu vei murii.. ai viata vesnica .. nu pot accepta asta .. tu vei traii mereu in mine ...in inima si dragostea mea
-Rafaell(plangand) : Nu se poate face nimic .. boala ma distruge p zi ce trece tot mai mult ... vreau sa iti arat asa cum ti;am promis ce inseamna iubirea adevarata .. pe care doar eu ti;o pot oferii..
- Angela : Iubirea noastra te va salva! Nu te pot lasa! Te iubesc si iti promit ca voi fi mereu cu tine..
- Rafaell ( cu lacrimi in ochi ) Te iubesc asa cum nu credeam ca pot iubii..pana sa te intalnesc credeam si eram ferm convins de faptul ca nu pot avea printesa mea.. ingerul meu .. si nu voi cunoasta in aceasta viata ce e iubirea adevarata
CEI DOI DANSEAZA .. CANTA..SE INVART .. SE IMBRATISEAZA...RTAD IN HOHOTE .. IUBIREA II FACE SA PLUTEASCA..SUNT DOAR EI DOI PE PAMANT SI MAREA LOR IUBIRE ..!

El : -nu stiu sa iti spun.... si felul cum te sarut pe frunte ca pe-un copil drag, putin poznas,face parte din nepriceperea mea de-ati spune "te iubesc” ...... si îmbratisarea în care te topesti ades, cu pielea arsa de un foc launtric ... si buzele mele pe trupul tau gol ... si dansul ... si râsul împreuna ... chiar si clipele în care împart cu tine tristetile mele de om obisnuit ... sunt atâtea si-atâtea nespuse, sincere, din suflet.. "te iubesc".Si vocea , timbrul vocii, intotdeauna este cald ,profund, parca te-nvaluieste.Spune multe vocea unui indragostit atunci cind vorbeste cu persoana iubita. Si faptul ca nu cere ostentativ reciprocitate,are rabdare si multa incredere in persoana iubita.Si face din persoana iubita universul lui, un indragostit..si tacerile ,si felul in care-ti pun fularul in diminetile racoroase,face parte din nepriceperea mea de-ati spune "te iubesc"....si felul in care-mi sprijin barbia pe umarul tau stang ,in timp ce tu citesti , e un mod de-ati spune "te iubesc" ...si sunt atatea care nu se cer spuse atunci cand iubesti cu tot sufletul ..si toata fiinta ta ..

RAFAELO STA IN BRATELE EI ... IN PATUL .. ALB..SI PLIN DE AMINTIRI .... CU O VOCE PIERDUTA SI CU LACRIMI IN OCHI .. CUM UN ZAMBET ANGELIC ..si sarutand'o ULTIMILE CUVINTE'I SUNT : "Angela te iubesc..si te voi iubii mereu ....."
Angela cu ochii polini de lacrimi : " Te iubesc ingerul meu pamantesc .... eu ti'am fost inger ..acum esti un inger pentru un inger ..."
Cu iubitu'i in brate ..si inima sfasiata .. Angela incearca sa'l readuca la viata
-Angela (cu sufletul inundat de lacrimi si furie ) Acum plang .. plang .. cu gandul la tine. De ce nu mai esti ingerul meu ?!! De ce a trebuit sa pleci si sa ma lasi pe acest pamant ? da’mi mana.. hai ridica’te … te rog … da’mi mana.. off e prea tarziu .. te vreau inapoi . .Lacrima cu lacrima…imi inunda sufletul si fericirea.. Daca ai fia cum langa mine… Sufletele noastre ar fi fericite .. se reintalnesc … off Ingerasul meu … ai grija acolo sus… ingerii ce m’au vegheat atata timp sa iti fie prietenbi sis a te indrume.. Asteapta ca vin si eu ... Ingerasul meu .. de ce ai vrut sa pleci ? Ma uit in urma mea si vad .. un suflet plangand . Ma uit in oglinda si nu vad nimic .Sufletul meu a disparut o data cu tine.Da'mi spufletul inapoi, da'mi dragostea ta ..
Tot ce vreau e sa te am.Astept tot timpul ce a trecut pe aripi de vant .Te astept din zorii zilei pana noaptea tarziu..Te astept ingerul meu . nicicand nu e tarziu. Te iubesc stii bine ingerul meu pamantesc . te vreau ca floarea apa. ca cerul pasarile.. sunt doar un fir de iarba pierdut si uitat in lume.. un fir p care il calci grabit spre un alt suflet .. sunt firul udat de roua si batut de vant si firul ce te vrea oricand.
Imi e dor de vocea .. buzele si trupul tau .. imi e dor de caldura si ochii tai .. de clipele petrecute impreuna de zambetul angelic si nebunia incurabila.imi e pur si simplu dor de tine, de noi . te vreau .. te vreau mereu aproape ingerul din povestea mea . Esti un inger crescut de pamanteni . esti ingerul p care il astept de vieti intregi.. nu ma lasa. nu imi intoarce spatele. De ce ?De ce iti deschizi aripile si pleci? Priveste'ma'n ochi .. spune ceva !! Te rog nu ma lasa asa.. De ce nu te uiti in urma? Lacrimile mele iti inunta sufletul? Esti un inger zburdalnic .. un inger pervers.. Hai intoarce'te .. te rog ingerule.
Rafaell un inger trist intorcand usor privirea plansa’i spune:
- Iubita mea ..nu te inneca in lacrimi amare . te iubesc prea mult .suferinta nua re ce cauta in sufletul tau Zambeste .Te rog nu mai plange .. cred ca’mi ajunge durerea ce’o port ,gandeste’te bine . in ceruri eu te voi astepta ..Esti tot ce mi’am putut dorii vreo’data .. acum sunt alaturi de ingeri si te voi astepta .Si atunci cand iti va fi mai greu sa te gandesti la mine mereu ..

-Angela : Nu poti sa-ti inchipui prin ce clipe de infern trec ... Ma vantur intre asteptare si dorinta, entuziasm si frica, durere si dragoste ... Mi-e asa de dor de tine ... Simt nevoia sa inving timpul, spatiul si tot ce ne desparte ... Este poate pentru prima data cand simt ca zilele nu mai trec, parca in fiecare dimineatza cand ma trezesc este tot acea zi, ziua in care am stabilit sa ne intalnim sambata asta ... Parca timpul ar stagna, e cel mai mare dusman al meu acum ... Privesc cu ura la toti cei care se tin de mana, se saruta sau se imbratiseaza si intorc privirea ... Prea mult chin ...


































.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!