Comentariile membrilor:

 =  aluzie cu vagin
Sandra Hanna Segal
[20.May.05 08:05]
Cum lipsesc putin, cum se intampla cate o sotie... asa ca acum recuperez si in loc sa dorm ma distrez. Cu sos de vin sa fie, dar sa speram fara ciuperci... si scuzati aluzia:)

 =  Hanelle :)
Lory Cristea
[02.Oct.05 19:06]
Cu ciuperci vor face doar cei care neaga rostul sau puterea:), multumesc Hanelle de trecere.
drag de tine - Lory

 =  Off Topic
Antal Adrian
[20.May.05 08:18]
Vinul imi face rau la tensiune, dar un gratar ar fi perfect :)

 =  Adrian
Lory Cristea
[20.May.05 08:20]
Eh, cumva tot am nimerit-o Adriane, acum nu pot chiar sa cuprind toata paleta de preferinte in micuta poezie-parodie:)).
drag - Lory

 =  Câte-o mândrețe d-asta de vagină.
Maria Prochipiuc
[20.May.05 08:36]
Primul text pe care l-am citit astăzi - se pare că ai pornit de la un fapt real în parodia ta, pai ce ți se pare draga mea ceva așa de nenormal? Dacă se găsesc tot felul de …la pachet de ce să nu fie și vagin la pachet și mai ales în vid, că de, să nu se strice. Ar fi multe de comentat referitor la anumite părți care sunt cântate, mai era cineva pe sit care ii indemna și pe alții să meargă cu …și să dizvirgineze luna, când e umor, e altceva, dar când aprecierile întrec anumite limite e destul de mult. Parodia ta este de efect, mă încânți mereu și vă apreciez pe voi care reușiți așa ceva, nu e chiar așa de ușor să jonglezi cu rimele și să-ți și mai iasă ceva de calitate. Mi-ai adus zâmbetul, dar undeva în ascuns mă și întristez. Dacă femeii nu i-au mai rămas nimic de cântat în poezie putem să ridicam vaginul chiar la mit.

 =  parerea mea
Antal Adrian
[20.May.05 08:39]
Hmm...Deci stranepotii nostri vor fi culcati si vor adormi auzind povesti despre mitul.... vaginal? Nu cred ca as vrea sa-mi cresc copii intr-o astfel de lume....

 =  Mariei
Lory Cristea
[20.May.05 08:41]
Maria, ai prins exact sensul celor catorva versuri ale mele, e parodie care ascunde tristete...,,mandretea de vagina`` chiar am vazut-o pe o taraba, de vanzare, era facuta din ipsos si-avea dimensiunile unei farfurii, rujata strident si cu dintii ranjiti. Mi s-a parut un fel de bau-bau. Multumesc de trecere prin pagina mea.
cu drag - Lory

 =  deschide ochii
Lory Cristea
[20.May.05 08:45]
De ce Adriane, vrei sa se spuna ca esti prost?, ca nu intelegi mersul lucrurilor, specialistii vor inventa niste jucarioare sugestive, ca sa-i familiarizam cu originea, pe care unii dintre ei, o vor innobila prin atingerea suflului artei.

 =  Tot Off Topic, scuze editorilor dar trebuie sa zic ceva
Antal Adrian
[20.May.05 08:50]
N stiu daca vreau sa aflu ce intelegi tu prin 'jucarioare sugestive', dar totusi.... lipsa de respect pentru femei deja este coana mare in lume[sau poate de unde privesc eu e o alta priveliste a lumii]... Tu chiar crezi, ca in modul in care avansam, evoluam?[noi, ca oameni, lumea intreaga] .... Scuze, tocmai mi-am amintit, tu inca mai vrei sa crezi ca toti oamenii sunt buni..... Nu-ti zic nimic referitor la asta, poate e mai sanatos pt mine sa ma abtin, ca sti tu ce sti...

 =  tristetea de dupa zambet
Florina Daniela Bordieanu
[20.May.05 09:15]
e al doilea text plin de vagine citit in dimineata asta dar pot sa-ti spun, Lory, ca al tau m-a facut sa zambesc.
intr-adevar - o parodie trista.
am trait si eu asemenea senzatii, vazand kitch-uri de nuante diverse legate de anatomia aparatului reproducator, care imi aminteau mai mult de experimentele din lagarele naziste decat sa starneasca un fior de natura erotica.

cu drag,
Dana

 =  Florina Daniela Bordieanu
Lory Cristea
[20.May.05 09:22]
Multumesc Daniela, in treacat fie spus, doctorul Mengele ne-ar rade-n nas, eu ma gandeam cu tristete ca-n viitorul mai mult sau mai putin apropiat vom fi doar niste vagine cu diferite functii, vaginul-secretara, vaginul-doctor etc... Cine stie, poate Malraux era intr-o zi proasta cand a spus cele de mai sus.
cu drag - Lory

 =  Ironie fina
Negru Vladimir
[20.May.05 10:45]
Lory... amuzanta si trista deopotriva parodia ta... nu sunt partizanul unei perspective pudice care sa refuze exprimari de genul acesta insa nu pot sa fiu de acord cu versurile scrise prost si impanate cu astfel de termeni care poate poate vor salva ceva din substanta poetica... de fapt nu salveaza nimic... sunt doar semnul unor refulari de natura sexuala, a unui psihic nevrotic, labil, sau cine mai stie, a unui comportament sexual aberant, toate grefate pe un profil moral ce nu poate fi decat indoielnic, marcat de fuga de sine si statuarea minciunii ca valoare suprema... mi-am propus sa scriu un eseu in care voi face o analiza din punct de vedere psihologic a unor astfel de fragmente... de fapt daca citim nitel si cateva carti vom vedea ca sunt realizate deja analize pertinente pe acest segment... dar pana la urma scriem despre noi insine (orice pisholog stie ca nu ne putem delimita de inconstientul nostru) iar abundenta unor astfel de termeni spune multe despre lumea noastra launtrica... spiritualizata sau de mahala. Eu zic sa progresam si poetic si spiritual...
Fina tare ironia ce transpare din acest text.

 =  Negru Vladimir
Lory Cristea
[20.May.05 10:56]
Vladimir, ai perfecta dreptate, nu putem ramane cantonati la George Calinescu cel care scria in Cartea Nuntii ,,si Jim cuprinse din nou pe Vera si facura ceea ce de milenii, barbat si femeie, fac spre a se imulti``, dar nici nu putem sa disecam intr-un hal fara de hal pana se alege praful. Sigur ca sunt de acord, mai citim, ne mai coacem, mai evoluam. Multumesc de trecere.
drag - Lory

 =  N-am rafinament,n-am simț poetic,n-am nimic
Nicolae Diaconescu
[20.May.05 13:59]
Nu sunt eu ăla pudic,dar ieri după ce am citit un text despre acel loc "sacru" unde se naște viața,am fost foarte contrariat,nu atăt de text cât de laudele primite de autoare.Am ajuns la concluzia, după o îndelungă interogație,că din nefericire pentru persoana în cauză,acel organ a fost extirpat medical,iar golul rămas poate fi umplut și cu brandy, cum spune ea.În concluzie am scris un text"N-am rafinament, n-am simț poetic, n-am nimic" dar a rămas pentru mine,că ști cum e,deși n-ai organul te doare acel loc.Ai piciorul amputat și te dor degetele.În poezia ta e și ironie și sarcasm dar nu cred într-o inflație de organe expuse pe tarabă, e doar o modă.M-ar interesa să aflu,parodia ta a fost o reacție la textul apărut ieri pe site?

 =  E.I.andreasi
enache ion
[20.May.05 13:31]
vezi?ce spuneam ieri cind m-ai rugat sa te cobor de pe piedestalul pe care te-am urcat?Nu draga regina,esti prea implicata in cautare si o foarte buna observatoare a tot
ce este legat de viata si de tot ce o inconjoara. Te-ai autocondamnat sa dainui.
cu drag E.I.andreasi

 =  mic studiu
Alin Pop
[20.May.05 11:48]
"Iar cine-i neagă rostul sau puterea
Precis că are vulvo-vaginită.
" :)))

Ca să nu mai vorbesc și eu tot în vânt, am întreprins un mic studiu "pe teren". Și nu mică mi-a fost mirarea să aflu specii cel puțin surprinzătoare ale organului în cauză:

astronomic
"Când până și soarele pare un vagin sângerând"
*

gastronomic
"e o zi in care vaginul ti se pare o farfurie
din care te hranesti cu pofta"
*

nebulos
"aspasia nu mai era femeie era un contur în capot cu buline roz care deschidea ușa răspundea la telefon
dacă nu suna nimeni putea fi gură putea fi vagin în punctul acela dintre dezvirginare și urma tălpii indiferente"
*

boem
"își aduce aminte de faze în revistele mari,
poetul ilustru al magiunului
și al vaginelor boeme, maestru în poezie de asta,
pe bune."
*

delirant
"ți-ai închipuit toate acestea pe când bărbații
bruneți ,blonzi și șateni
te târau spre imaginația mea străbătându-ți vaginul roșu ca un bujor"
*

pervertit
"și durerea în coastă,
și carnea în spasm,
și ochii din care crește bărbatul invaginat"
*

neomistic
odinioară
blocuri-tuleie răsăriseră pe vaginul maicii domnului
*

tranșant
"înghițitorul de pastile își flutură și el degetele, are doar nouă unul i-a fost retezat de ghilotina vaginală a femeii_bec"
*

exegetic
"dar ce folos
vaginul literaturii române e uscat
e ca un tunel părăsit"
*

 =  Alin Pop
Lory Cristea
[20.May.05 11:54]
Multumescu-ti frate Aline:), mi-ai inteles mesajul, intr-atat de bine incat mi-e frica sa nu fie vreo ,,plastografie``cu identitatea ta, si chiar esti posesor al revolutionarului...organ:)
cu drag - Lory

 =  alt mic studiu
Bogdan Groza
[20.May.05 12:01]
mai sunt si alte "mici studii" ale uzitatului vagin, incat nu ma pot abtine sa nu dau si eu un exemplu.
"imi sorbesc cu lingura uterul
in cavitatea asta pot intra cu tot cu cap.
Cu creionul scriu un poem pe peretii vaginali
Cu un creion foarte ascutit.
Primul flux menstrual, creionul vibreaza
Si creionul se excita..."
(Oana Catalina Ninu).

Ai dreptate Lory, mai evoluam. Dar unde? Inspre ce? Asta e marea intrebare. Inspre pornografia in poezie, in arta, in limbaj?

 =  revolutie- evolutie?
Lory Cristea
[20.May.05 12:06]
Off, ce rau imi pare ca ma grabesc! da-ti raspund Bogdan, pe taramul asta nu evoluam, ne ducem la fund, treaba e cand se va fi stors tot ...se va fi spus tot, oare ce vom mai gasi??? Multumesc de trecere.
drag - Lory

Nu-mi vin acum in minte versurile lui Vali Sterian si mi-e ciuda :P

 =  Roata se invarte
Antal Adrian
[20.May.05 12:18]
Ce vom gasi? Vise desertuite, sperante crapate si increderei decimate. Si atunci va trebui sa recladim. Sa NE recladim, si cei mai multi dintre noi se vor reface dupa modelul a ceea ce au fost, caci nu vor fi invatat nimic, si vom urca, vom evolua, tot pentru a ajunge, din nou, la fund. Este conditia umana. Fiecare dintre noi are programat in el codul surse al propriului declin....

 =  râsu'-plânsu'
Elena Marcu
[20.May.05 13:31]
Mai, mai, ce e aici!:)) Să râd sau să plâng? Fată dragă, ești o tornadă, iei omul pe sus și devastezi jumătate de site. Of, of, uite cum omori tu obraznic și în gura mare manifestări poetice angajate.:)) Și nu numai. Și când mă gândesc că ăsta e abia începutul... În tot cazul, sper să-ți fiu prin preajmă și mai departe, e o încântare.

 =  Cun stam cu colesterolul?E ridicat?
Valeriu Cercel
[20.May.05 13:57]
Treaba asta...culinara,
In meniu, cred c-o sa'ncapa,
Doar citind, asa'ntr-o doara,
Ca-mi veni in gura...apa.

 =  sa mai si gandim...
Nancy M. Popa
[20.May.05 15:03]
Atipica.Acesta este primul cuvant care mi vine in minte cand te citesc ,draga mea Lory.Provocare..asta faci tu,ne provoci sa meditam ,sa deschidem ochii si sa ne uitam in jur.
In legatura cu acest subiect ti-as recomanda niste scriitoare feministe pe care le-am studiat,fie si in treacat in facultate ,la cusrul de istoria literaturii engleze.Voi reveni cand voi gasi cursurile.
Toate cele bune si succes in continuare.
Sper sa ajunga aceste randuri la tine.
P.S: Merci pt epigrama-incurajare ;)

 =  Vaginul culturii
Dumitriu Florin Constantin
[20.May.05 15:28]
Este bine de știut,
Că organul ăsta..."mare",
Nu e pol, nici azimut,
Și nu este de mîncare!

Haideți să hrănim copii,
Pe stăzi pline de fecale,
Căci cuvinte mii și mii,
Nasc senzații geni(t)ale...

Unde-i lupta și cultura,
Unde-i dragostea și versul...
Ne-a cam luat și viitura,
Mai rămîne doar culesul...

Cantonați în paradigme,
Ridicăm la rang de lege,
Fals umor și plin de rime
În mîncare...se-nțelege !

Nu-i frumos ci e isteric,
Nu-i estet ci e poet...
S-a schimbat în ezoteric,
Falsul nostru zaiafet!

***
Să ridem? Sau în hohote să plîngem,
De subcultura noastră juvenilă,
Să plîngem mult și-n hohote să frîngem,
Pelagra asta mare, infantilă!


(Cam așa am văzut ideea ta...Mulțumesc!)

 =  ...imi dai voie si mie?:)
Salomeea Stuparu
[20.May.05 17:42]
"Nu se mai poate trece cu vederea
E-o revoluție de toți simțită"

...mai ales in ultimele ...ore:)
ei, ai aratat si partea umoristica a vaginului nu doar cea grava (atat de mult intalnita in noul "curent " spre care se indreapta poezia romaneasca :)))))

multumesc Lory ca mi-ai aratat cum e cu treaba asta, ca deja incepusem sa cred ca sunt posesoarea a cine stie ce comori :)))

Drag,
Lizush

 =  Cultura..
Nancy M. Popa
[20.May.05 17:57]
Cultura noastra ca o floare,
De mult a ajuns oroare,
Si paremi-se ca acum in scoala
Copiii primesc lectii despre..igiena.

Pe drept te intreb acum
Dascalii la ce bun s-au inventat,
Atatea reguli,atatea incalcari,
Atatea minti,atatea experimente

 =  Elena Marcu :)
Lory Cristea
[20.May.05 17:52]
Obraznica nu sunt, iti jur pe zei
Ca si pe toti ,,admiratorii`` mei
Si nu mi-e bine nici nu ma incanta
Cu-acest subiect ca sa ma iau la tranta.

Multam Elena de trecere - drag - Lory

 =  Nicolae Diaconescu
Lory Cristea
[20.May.05 17:59]
Nicolae, parodia mea e o reactie personala, la tot ce se intampla vis-a-vis de conditia mea de viitoare femeie, care ar vrea sa nu transforme frumusetea de mister ce inconjoara femeia intr-un amarat de vagin. Ar mai fi multe de spus, dar sunt sigura ca ai inteles mesajul meu. Multumesc.
cu drag - Lory

 =  le spui cuvantul murdar
Nan Florian
[20.May.05 19:20]
Intr-o societate bolnava … nu prea vad ce pretentii putem avea. Poezia este si ea precum societatea. Nu vad mare diferenta intre “vaginalia” si “floare de ciorap” sau daca exista, nu este deloc in avantajul vaginaliei. Acolo mai aveam o speranta, o raza de lumina, floarea .... Inteleg ce anume pui in discutie (am citit si comentariile, lucru pe care de obicei nu il fac, pentru a nu fi influentat de ...) dar acest mod de a aduce la suprafata ceea ce ar trebui sa ramana in strafunduri, nu-mi place. Nu-mi place deloc. Am aflat din cele citite ca exista un fel de vagin din ipsos, sau plastic, sau … Cine sa cumpere asa ceva si pentru ce? Dar mai ales, dar mai ales, eu nu vroiam sa capat aceasta informatie. Nu vroiam sa stiu. Da ma ascund de adevarata problema! Da stiu, sub covor pute de murdarie, dar lasa gunoiul acolo. Vreau sa-mi protejez ficatul. Nu ma face sa vomit. Te rog. O lume plina de ... Nu. Nu vreau. Nu vreau sa ma gandesc la asta. Nu vreau sa stiu de cate ori se tunde nevasta-mea in nu stiu ce zona a capitalei, cu ce smacuri, parfumuri isi da, nu vreau sa stiu cate supozitoare a folosit in ultimii 5 ani, nu vreau … Toate astea sunt subiect de parodie? Pe cand o parodie despre penis (stiu a fost cantat si rascantat, stiu exista un adevarat cult … , stiu destul … chiar prea mult), despre sperma (de ce nu), rahat, scuipat (scuza-ma am vrut sa zic saliva), muci, flegma, … ma opresc aici, desi as fi putut lungi mult lista.
Ce spui tu e posibil. Gandesc (nu simt, ci gandesc) ca ai dreptate in tot ceea ce spui (ma refer si la comentarii). Ai dreptate si ai dreptul sa arunci in piata aceasta tema. Dar nu sub forma de poezie. Tot cred ca poezia trebuie sa induca o anume stare. Ce simt eu citind o astfel de poezie? Ce valoare artistica are un tablou cu tente pornografice (sunt destule)? Cui te adresezi?
Cunosc oameni ... le spui cuvantul murdar, de-a dreptul, si hohotesc cu lacrimi. Esti tanara, esti frumoasa (fotografia din pagina ta), esti o fata extrem de talentata. Aceasta parodie (in felul ei remarcabila) nu este de tine. Trebuie sa recunosc ca fara tine viata ar fi plictisitoare pe acest site, dar un pic de masura ...
Recitesc cele scrise si imi dau seama ca scrisoarea mea poate fi interpretata in fel si chip. Subiectul cere rigoare si asa ceva nu este posibil, cere bisturiu si un microscop extrem de fin. Cere un limbaj specializat cu o metodologie specifica. Imi pare rau ca nu am putut fi mai clar in ceea ce priveste sentimentele trezite in mine de parodia ta. In final vreau sa te asigur de intreaga mea admiratie si acest lucru il spun cat se poate de clar si de raspicat. Spun asta fara nici o ezitare.
P.S. Daca autorul avea alt nume decat Lory Cristea, nu as fi intrat niciodata intr-o astfel de discutie.
Sper sa nu ajung in OffTopic.

 =  Dumitriu Florin / Salomeea :)
Lory Cristea
[20.May.05 18:05]
Dumitriu Florin Constantin
Multumesc pentru versuri :) drag - L0ry

Salomeea, mi-e cam nu stiu cum sa spun aici dar nu dau cu paru`, chiar suntem posesoarele unei ,,comori``, din moment ce perpetuarea speciei e acolo ...huh...dar asa cum ,,zugravita`` uneori ,,comoara`` devine o mizerie.
Multumesc de trecere - Lory

 =  Nancy / Valeriu
Lory Cristea
[20.May.05 18:06]
Nancy, Valeriu, va multumesc de trecere, bucuroasa sa va am aici:)
cu drag - Lory

 =  Nan Florian
Lory Cristea
[20.May.05 19:35]
Dragul meu Florin, iti dau dreptate, dar nu in totalitate, in primul rand nu sunt aici sa distrez lumea, am multe lucruri de facut, crede-ma, in al doilea rand , n-am avut cum sa botez prapaditul de vagin, ca-ti vine sa vomiti, imi pare rau, nu era intentia mea, dar fiind si eu o umila purtatoare a umilului ,,obect`` m-am gandit sa-mi apar cum pot ,,saracia si nevoile si neamul``. Oricum, am inteles mesajul tau, multumesc pentru trecere, si nu mai lua si tu totul in tragic. Inca ceva...oi fi eu o fata frumoasa (sau nu), dar, din fericire, nu prea pun mare pret pe asta, se duce repede.
cu drag - Lory

 =  fara vagin nu se poate
ioan lila
[20.May.05 20:54]
Daca n-ai avea vagin,
Din ce as mai bea eu vin?
As mai fi in rai si az',
Nu prea fericit, dar treaz.
ioan lila


 =  Ion Lila
Lory Cristea
[20.May.05 20:56]
,,Daca n-ai avea vagin,
Din ce as mai bea eu vin?
As mai fi in rai si az',
Nu prea fericit, dar treaz.
ioan lila``

:)))))
Va dau vin, va dau mancare
Dar s-au inventat pahare
Insa, sunteti special
Va dau vinul din pocal.

 =  pocal de floare
ioan lila
[20.May.05 21:13]
din pocalul tau de floare
o sa-mi beau vinul, splendoare!
nici mincare, nici pahare,
doar polen pe aripioare.
ioan lila




 =  in ce vis sa ma inec?
ioan lila
[20.May.05 21:18]
Cu polen pe aripioare,
M-ai atras frumoasa floare,
Si-am baut din vinu-ti dulce,
Si nicicind nu m-as mai duce!
unde-as mai putea sa plec?
In ce vis sa ma inec?
Ioan Lila
[email protected]

 =  D-lui Ion Lila :)
Lory Cristea
[20.May.05 21:26]
Nea Ioane, rau mi-e frica
M-asaltezi, da` io sunt mica
Inca-mi vad de jucarie
Stii...e caz de puscarie :))))

 =  Lory e amuzanta
ioan lila
[20.May.05 21:30]
:))))))))))
Voiam sa vad pina unde vei impinge improvizatiile... variatiunile pe aceeasi tema... pe care tu, plina de curaj, ai aruncat-o, ca pe o provocare, in arena zilei. Oricum, ai talent si... joaca-te mai departe cu papusile...
ioan lila

 =  :)
Lory Cristea
[20.May.05 21:34]
Va multumesc :), ma bucur ca ati fost aici:)Am invatat un lucru pe acest site, sa vorbesti numai atunci cand stii despre ce e vorba si ai argumente. Am incercat cu vreo cateva versuri...si-ati vazut ce-a iesit:)
Lory

 =  Cu admiratie
Octavia Vasile
[20.May.05 21:39]
Lory, te felicit pentru poezie. Nu mi se pare deloc obscena iar tenta ironica pune foarte bine in evidenta cat de putin a ajuns sa mai fie femeia apreciata in societate.
Te admir pentru "poezioara" scrisa domnului Ioan Lila. Domn care nu a aflat, se pare, ca acesta este un site cultural nu agentie matrimoniala.
Cu drag,
Octavia

 =  Octaviei
Lory Cristea
[20.May.05 21:51]
Bine ai venit in pagina mea, Octavia, multumesc de trecere si cuvinte, asa am castigat mult aici, oamenii au venit, eu m-am dus si i-am citit:)
cu drag - Lory

 =  parodiind
pop marius
[20.May.05 22:42]
eu prefer un vin senin
hai, sa aiba si vagin
dar numai dupa-nserare
cand iubirea nu ne doare

 =  vegetalia
CRISTINA PÃUN
[02.Oct.05 19:06]
Eu zic sa renuntam cu totii o vreme la "cantari", la preparatele "vidate", chiar la vitrine, daca se poate,la "fripturile la cuptor" si mai ales la "sosuri" si "sosuri cu vin", ca sa nu ne trezim cu vreo "mandrete" de... Daca trecem pe vegetale, precis scapam si de "vulvo-vaginita" si pricepem si "rostul" sau "puterea" acestui organ, fara sa mai fim acuzati ca nu-i acordam suficienta atentie!...
Daca pregatesti o salata de legume, cred ca o sa vin si eu!
Cu toata admiratia,
Cristina

 =  !!!
Andrei Neagu
[21.May.05 00:28]

sub sloganul "Ginecologia salveaza poezia!" vad ca multi (prea multi) s-au utilat cu manusi chirurgicale si s-au pus pe cautat de sensuri.. profunde!
pe ci(n)stite... situatia e gravida, dragilor!

 =  traditzia asta la mine e foarte puternica fiindca a fost comuna shi la daci shi
dumitru cioaca-genuneanu
[21.May.05 01:56]
motto:
"Vaginul, de-i asa de mult cantat
Il vom gasi la pungi, in vid bagat"
(Lory Cristea)

fi'nd un om cam demodat
eu l-accept spre-utilizare
doar pe cel ce e livrat
si-nca-nfipt in posesoare

 =  Andrei / Cristina / Marius / Nea Genu
Lory Cristea
[21.May.05 07:45]
Marius, multumesc pt. catren, nu mai am timp sa rasp in versuri, data viitoare:)

Nea Genu, tot la fel, multumesc de trecere, ma bucur sa te vad aici:)

Cristina, esti invitata mea, oricand, la salata sau la mici la gratar, multumesc mult, bine ai venit in pagina mea:)

Andrei, ai vazut perfect ca situatia este gravida, dar dupa trecerea furtunoasa a d-lui Ion Lila ...putea sa scape?;)))

cu drag de voi toti - Lory

 =  pt.florian nan
enache ion
[21.May.05 14:50]
De ce nu te-ai nascut mai devreme nea Florine,bunaoara pe
timpul lui Pastorel Theodoreanu,sa-i comentezi parodiile
referitoare la "cite-un petec de negreata"sau nu poti sa faci deosebirea intre lungimea bibanului si greutatea vaporului?Oare cultura are niste limite stricte?Pacat.
Cit despre poezie,nu stiu sigur ca ai inteles adevaratul
sens.Ma abtin sa mai zic ceva. andreasi

 =  multumesc, Lory
ioan lila
[21.May.05 19:42]
Într-o zi, mâna străinului atinge scoica și eu sunt fericită
Octavia,
ai dreptate. Nu este agentie matrimoniala, dar mai este culturala.
Va rog sa priviti, dar sa nu puneti mina!

Lory, nu te lasa intimidata. Femeile sint minunea lumii. Femeile sint, e adevarat, imperfecte. Barbatii sint perfecti, ca niste cristale. Din pacate, cristalele nu au lumina lor proprie, ci stralucesc numai luminate dinafara.
Cred ca am scris aceasta fraza in vreunul din romanele mele, nu mai tin minte.
Ce suprema umilinta ti-ai mai putea dori tu din partea unui barbat?!
Oricum, umorul ne salveaza si, mai ales, autoironia.
Si iti multumesc.
Ioan LILA

 =  d-lui Ion Lila - off topic
Lory Cristea
[21.May.05 19:58]
Ca vantul pe campie...va multumesc si eu, d-le :)
cu stima - Lory




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !