= discursul | GHERMAN ADRIAN [04.Jun.09 14:30] |
aduce in centru autorul. Asta nu-i rau. Dar cand nu aduce si altceva devine un discurs narcisist. Astept sa-mi vorbesti despre cunostintele acumulate, depsre tine (chiar despre parul/ochii tau/tai) despre lume/viata/dragoste/ura/razboi. Ordinea nu conteaza. | |
= adrian | Ela Victoria Luca [04.Jun.09 14:35] |
apăi discursul vorbește despre multe deodată, mai puțin despre autorul în sine. ci despre ceva mult metamorfozat. sau o părticică a lui infimă. despre război e și aici. al goangelor. și al fluviilor. și al peștilor. și despre treceri. și despre dragoste. da, despre ochii mei nu e vorba aici. despre păr, dar în alt sens. și așa mai departe. mi-ar plăcea să pot susține un discurs narcisic de la început până la capăt, ca scriitură, și să scriu și o carte de eseuri în sensul lui barthes. dar nu pot promite asta. însă îs mulți autori care reușesc asta și îi admir că reușesc. mulțu, ela | |
= sensul abnorm | Veronica Valeanu [04.Jun.09 16:45] |
sensul abnorm - o crestere intentionata a semnificantului pt a atrage atntia asupra sa (neiubita- substantivizat). si mai e ceva aici ce mi-a atras atentia - in ecranarea care se desface ca pe rola unui film in 3 pelicule distincte pornite de la aceeasi instanta discursiva, prima auto-referentiala - ca un corporalitate a doua ca si cum s-ar oferi spre disectie a treia ca un ecou, o urma din propria referentialitate si paradoxal se adreseaza primei instante mai e si o ramasita de cor antic pe acolo atentie la "și nu mai voi mai crede în nimic"- e de scos ceva e primul text pe care il citesc la tine si mai vin V.V. | |
= *completare | Veronica Valeanu [04.Jun.09 16:52] |
*a doua ca si cum s-ar oferi spre disectie - ca o detasare, o ridicare deasupra corpului (ca in momentul pregatirii de moarte) a treia ca o asezare in alta matrice discursiva, mai durativa decat celelate 2 | |
= veronica | Ela Victoria Luca [04.Jun.09 17:04] |
multumesc: 1- ptr sesizare typo. modificasem ceva acolo si am uitat sa sterg un ”mai”. 2- ptr f buna perceptie a celor 3 pelicule 4- ptr a 4a pelicula care le leaga si sigur ai vazut-o 5- ptr ca vei revni cu lecturi inainte-inapoi, in trecutprezentviitorul acestor texte. eu te citesc de-o vreme acolo unde vad ceva scris de tine. si comentat ela | |
= er | Ela Victoria Luca [04.Jun.09 17:04] |
vei reveni | |
= Ela | Veronica Valeanu [04.Jun.09 17:17] |
da, cred ca am intrevazut-o si pe a 4a- e traseul imortalitatii/atemporalitatii ca proces- ca si cum pt a te reinventa trebuie sa fii dispui sa ucizi in tine & si nu numai sper sa nu gresesc nu ai o pagina ci o intreaga biblioteca ce ma fac pe curand V.V. | |
= veronica | Ela Victoria Luca [04.Jun.09 17:24] |
perfect perceputa si a 4a. vei alege ce da si ce nu. din ”biblioteca” aceasta. mai este una, aici inaccesibila. multumesc si m-ai bine surprins. cam rar mi se mai intampla asta. ela | |
= Ela | Liviu-Ioan Muresan [04.Jun.09 17:28] |
apreciez pozitiv. În primul rînd limbajul poetic, e de mare clasă, curgător și muzical. În al doilea rînd imaginile create, legătura cu natura cea care dezvăluie natura umană. Și, nu în ultimul rînd, trăirea, cea indusă cititorului. Cu plăcerea lecturii, LIM. | |
= Liviu | Ela Victoria Luca [06.Jun.09 16:18] |
drept îi că natura umană are în ea multe din natura nonumană. si uneori uitam, chiar uitam cate ne poate invata ea, nonumana. multam de bun semn, ela | |