Comentariile membrilor:

 =  nu vrei tu să fii prietenul meu!??
gena gurau
[25.Sep.09 13:31]
zău dacă nu te-ntrebam asta dacă te prindeam pe vremea liceului!! :)))
și degeaba vrei tu să scapi ieftin!!
să te văd cum ajungi să ajungi să scrii cuvinte întregi pe foi veline, coane!
aista-i provocarea finală..

și zău dacă nu m-apuc să pun ban pe ban, măcar să ajung să trăiesc ziua în care rămân fără...pâine.
cât despre "Librăria virtuală, unde puteai comanda cărțile autorilor care postau" mă interesează nespus ce spui tu aici.
asta pentru că sunt situații în care chiar doresc achiziția cărților unor oameni pe care-i citesc aici, îi urmăresc, cu care eventual relaționez..îmi pare o chestie cu o încărcătură extrem de valoroasă din multe puncte de vedere.

pe mine mă bucură tare mult ce ai făcut tu aici.
pentru una care nu e nici măcar de 5 luni în spațiul ăsta, experiența de 5 ani a unui autor de texte savuroase și atât de mișto pliate pe genul meu, capătă greutatea ei în aur. ăla al cuvintelor scrise.

la mai cât mai mult...multe....mulți, mulți ani de scrijelit, coane!!
clar e de bine. :)

 =  gena
emilian valeriu pal
[25.Sep.09 13:59]
Sint constient ca exista autori cu state de plata mai vechi decit mine aici. Citeam dimineata topul respectiv si mi-am adus aminte ca, acum cinci, cam in vreme asta, postam primul text. De atunci am asistat la zeci de invitatii si loansari. O vreme am fost invidios, apoi mi-a trecut. Probabil nu o sa fie niciodata numele meu pe o coperta, asa ca mi-am zis ca bilantul asta sa fie asa un fel de lansare. Si-acum rid cind imi aduc aminte cu ce frica am intrat prima oara pe Agonia, crezind ca e vreun cult de sinucigasi. Am cunoscut multi oameni din spatele textelor. Unii au ramas altii au plecat. Din punctul meu de vedere, daca nu exceleaza prin calitate, poezie.ro e o vasta platforma umana. Nu e o lauda ci pur si simplu asta cred eu ca e principalul merit al site-ului.
Multam.

+ nu stiu
Ligia Pârvulescu
[25.Sep.09 16:17]
daca o sa-mi fie anulata steaua asta, dar o acord aici pentru ca e un istoric frumos din punctul meu de vedere cu privire la acest site. Lasand la o parte faptul ca sunt de acord in intregime cu ideile exprimate in text, mi-a facut placere sa-mi amintesc de ce era inainte si acum nu mai e. Si recunosc ca eu n-am intrat pe site in perioada in care era inca de varf, cum povesteste Emil, imi inchipui ca era si mai frumos. Stiu ca in plus inainte mai erau si cenaclurile, eu nu le-am mai prins, stiu ca a fost o relansare a lor la un moment dat, destul de in forta, dar direct proportional cu avantul si eficienta cu care s-a stins...
Poate ca se va merge iar spre valoare, am constatat si eu schimbarea de care spui tu Emil, legata de trafic si sper sa fie doar ceva de moment, chiar daca momentul ar dura un an-doi, in istoricul unui site nu e o perioada asa lunga totusi.
E o stea de incurajare spre revenirea la niste valori care au mai fost promovate aici. Si eventual si spre alte imbunatatiri.
P.S. Am mai trecut si pe la alte site-uri literare, asa in vizionare, dar sistemul de aici cu feed-back-ul atat de activ pot sa afirm si eu ca mi-a facut cel mai bine. Mai ales cand a venit din partea unor oameni care nu mai sunt pe aici. Sa speram spre mai bine :)

 =  atunci la mulți ani să fie emilianule
ionela chiru
[25.Sep.09 18:29]
chiar locul 7 bre...? :(

trebuie totuși să recunoaștem că bătrâna agonie (cu toate uscăturile sale, printre care și halebardul :D ) are farmecul ei de necontestat. ai dreptate referitor la steluțe(personal, găsesc acest sistem de "notare" generator de vanități și stârnitor de orgolii, inutil deci). ai a dracului de multă dreptate și în privința publicării unei cărți. sunt mulți membri de pe agonia care au făcut tranziția de la publicarea virtuală la publicarea pe hârtie.(uitând uneori cine i-a "propulsat" și privindu-i de sus pe cei încă nepublicați -din nefericire am întâlnit câteva cazuri pe site. mă bucur că există totuși și autori care au văzut lumina tiparului și au știut să păstreze simțul modestiei și un anumit echilibru) asta înseamnă că bătrânica noastră agonia este într-o oarecare măsură responsabilă pentru implementarea poeziei în rândul maselor... :D)))))
dar așa cum spuneai și tu, publicarea unei cărți nu atestă neapărat valoarea literară a unui autor. e nevoie doar de lovele și hop, te-ai trezit în librării.

mă număr și eu printre autorii care au șters zeci de texte, și ateliere și înstelate și recomandate, nu din frustrare ci dintr-un impuls de lehamite probabil, uneori simt că totu-i în van, până și scrisul,

cam asta ar fi de spus camarade
consider că agonia este nedreptățită, ar merita măcar un loc 2, toată lumea vorbește despre club literar ca fiind cel mai de soi, mă abțin de la orice comentariu în privința asta... :D

multe texte reușite în continuare și la mai mare!
mă număr printre oamenii care te citesc cu plăcere.

 =  ligia
emilian valeriu pal
[25.Sep.09 17:01]
Multumesc de popas si apreciere. Prin natura lor oamenii vin si pleaca. Ca si aici. A fost o vreme in care era mai multa literatura si mai putine orgolii. Se comenta agresiv pe atunci, dar intentia era pozitiva. Acum toti ne aparam textele cu inversunare, respingem din start orice sugestie pe motiv ca sintem geniali. Intr-un fel, sintem toti responsabili de calitatea unei comunitati literare, fie ea si virtuala. Cu atit mai mult virtuala.
Topul poate fi vazut aici:
http://www.romanialibera.ro/a165725/top-10-site-uri-literare-romanesti.html

 =  asa e
Ligia Pârvulescu
[25.Sep.09 18:10]
Ai perfecta dreptate. Merci pt link.

 =  nonsens
Leonard Ancuta
[25.Sep.09 18:21]
mi se pare ciudat sa nu iti asumi scrierile. mai ales ca, tot ce scrii in timpul vietii nu e mai valoros dupa moarte. e exact la fel. cum si ce publici pe net are exact aceeasi valoare si pe hartie. deci chestia asta cu eu vreau sa fiu descoperit dupa moarte, eu nu public pt ca e o raspundere in fapt e doar o chestie cara arata neasumarea ta ca autor. e ca si cum ai spune eu nu ma dau la femei ca sa nu ma fac de ras. agonia e un site care intr-un fel, cerne valorile. pt ca, asa cum vad eu, a dovedit ca in 5 ani evp e inca un autor valabil. eu te citesc constant si uneori chiar incantat. doar ca autorul uneori mai face mici mistificari, se incurca in logica. si nu o spun cu rautate emiliane, crede-ma. nu o sa fii mai valoros mort. niciodata.

 =  valoarea ramine constanta
Anni- Lorei Mainka
[25.Sep.09 20:02]
teinteleg --- greul asumarii este ca si cum ai inghite o rata nemestecata....si eu te citesc....ca intotdeauna

 =  raspunsuri
emilian valeriu pal
[25.Sep.09 20:51]
Ionelia
Da, toti am simtit la un moment dat frustrari. Important e ca pina la urma am ramas. Despre club iti impartasesc parerea. E o executie in public. Macar de-ai muri lent. Nu. Acolo te ingroapa.
Multumesc pentru ca ai pasit pe aici. Poate intr-i zi ne-om vedea la Telegondola lu Pinalti ca tot a avut clientu cu numaru un milion. :)

Anni, da, ai inteles perfect. Multumesc pt ca ai fost alaturi.

Leonard Ancuta
Tu nu ai inteles absolut nimic din acest text. Tu imi vorbesti mie de parca as vrea nemurirea sufletului sau altceva. Ar trebui sa citesti de vreo trei ori sa intelegi. M-as baga in explicatii inutile, dar cred ca cei care au inteles acest text au inteles si comentariul tau.
Autosuficienta. Cu asta am zis tot. Tu esti unul dintre cei care se cred autosuficienti. Macar daca ai avea de ce. Ti-am zis si personal cind ne-am intilnit. Cind te apuci sa scrii ceva? Ai facut un com total pe linga. Am vorbit eu de moarte? De recunoastere post mortem? Deschide ochii: am zis ca-mi asum textele pentru ca stiu sa le definesc acum. Tu compari responsabilitatea cu dusul la femei. Asta spune tot. Responsabilitatea ma obliga. Cel putin pe mine. Altora le poate aduce femei. Si nu o spun cu rautate.
Nu sint inca bun, inca nu am scris ceva care sa ramina. Pentru mine atunci capata sens. Pentru altii visul de a scoate o carte probabil e o confirmare ca-s buni.
Pentru mine visul de a fi bun e undeva departe. Se vede ca n-ai inteles nimic din tot acest text. Te rog nu mai reveni, ca esti pe linga total.
Nu e vorba de asumare aici. In schimb pentru tine poate e. La tine postarea si comentariul pozitiv, eventual recomandarea, e un certificat de valoare. Pentru mine nu. Cu asta am terminat. Te rog sa nu mai intervii pe text decit atunci cind il intelegi. Si intelegi si demersul meu. Pardon, n-ai cum. Ca demersul meu se refera si la tine. Un autor care se lauda pe sine si face orice ii sta in putinta pentru putina reclama e penibil. Gata.
Si da. Nu stiu sa scriu decit bastonase. Tu poti recunoaste asta?


 =  conuri si bastonase
Alina Manole
[25.Sep.09 23:53]
Ce sa iti zic, multi ani si spor la scris. Din ce ai scris, reies doua chestii: prima, ca scrii bine, a doua, ca esti inconsecvent. Daca mai vrei sa trimiti la Bistrita (pana pe 1 octombrie) si crezi ca pot sa ma uit peste volum, da-mi un semn pe messenger, dar lasa orgoliile offline.

 =  eu cred
Dana Banu
[26.Sep.09 03:23]
da, chiar cred că virtualul ăsta nu e decât un joc, nimic mai mult, emi, nimic mai mult

oameni și neoameni găsești peste tot, poți să scrii bine sau prost oricum rămâi tu singur cu toate cuvintele tale până la urmă, ți le asumi sau nu, cam asta-i toată povestea

până la urmă importantă rămâne omenia, important rămâne realul, viața fiecăruia dintre noi

restul e doar așa, vânare de vânt____________poezele, net, cuvinte îmbinate ok sau nu

dacă tu spui că aici e un fel de aniversare eu nu pot decât să-mi aduc aminte de textul pe care l-am scris de ziua ta prin anul de grație 2006, când ai venit tu în bucurești să citești la deko, atunci când a fost ziua ta:

Domnule Emilian,
personale [ ]
18 noiembrie noaptea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de Dana Banu [elian ]

2006-11-19 | |


știi, vreau să pun o virgulă, să tușesc și să spun că nu,
Nu sunt eu cea care să tacă privind cum sub bocanci negri se strivesc poeții!
prietene, lanțul acesta lung al libertății, cum ne poartă el spre țări inocente
elian va deschide în seara aceasta poarta doar pentru tine
e semn că printre oameni e noapte și preatârziul bate patetic la ușă
surzi, șchiopi, muți și fără de lumini ei caută înspre tine
ia și bea din paharul acesta al singurătății
te va duce el într-o zi acolo unde pietrele, apa și focul nu au nume, înțelesuri și semne
crede-mă, oamenii și straiele lor sunt doar o ascunzătoare perfectă
poți delicat să le spui bună seara
poți delicat să le spui că domnul Emilian a trecut pe aici
nu vor auzi
rânjetul lor indiferent va colora istorii de o zi,
penibile clipe...
am văzut oameni coborând în subterane
oameni murindu-și biografiile cu distincție și inutil
știi, desenez acum cu pixul meu cel verde un ceas
va număra el orele, secundele sau anii
va ști el să îți spună(chiar și atunci când elian va tăcea)
că Ești
bucură-te Poete, fii fericit!
ești singur...


îți trimit commul ăsta pentru că textul tău mi-a adus aminte că suntem oameni
atât

PS: eu, ca întotdeauna, demolez doar textele prietenilor, în rest nu mă bag, aici n-am demolat nimic pentru că nu aveam ce, aici ți-am spus în felul meu "la mulți ani"( o aniversare interesantă, părerea mea)


salut

 =  emilan
Gil Vlad
[26.Sep.09 05:53]
comentariile sofisticate si etiliste de aici ma depasesc.
imi bat farurile mai jos,sub diacritice

am intrat pe agonia din intamplare, manusa pentru starea mea de spirit

eram cu bagajele facute,pregatit,batista alba,bilet,testament,o singura nedumerire:unde ajung,in rai sau in iad

cand totul se prabuseste in jur e al dracu' de simplu sa iti aprinzi o tigara si sa astepti sa coboare Dumnezeu dintr-un mercedes classe S
termini pchetul si nu vine nimeni

ti-am citit un text
apoi pe celelalte
mi-am mai cumparat un pachet

nu sunt prieten cu cuvintele

pentru ceilalti de pe site esti un scriitor
cu 1000 de texte

eu iti sunt dator un pachet de tigari
si 102 zile






 =  La mulți ani ;)
Daniel Ionuț Vasile
[26.Sep.09 08:56]
Las și eu o părere, am să dau un copy-paste la unele cuvinte care mi-au plăcut:
trebuie să te doară ca să poți spune ceva important
a scoate o carte, la fel, nu certifică o valoare literară
Valoarea nu e totuna cu a rezona
Se scrie mult și prost. Orgoliile sînt pe măsură
Oricum, din toate mi se pare că transpare o nevoie de oameni, pentru oameni, literatura de fapt, este scrisă pentru a fi citită. Nu te apuci să așterni niște cuvinte pe o foaie de hârtie ca să ai cu ce umple coșul de gunoi. În definitiv, mi se pare și asta tot o formă de comunicare, dar cu un efect mai profund și mai îndelungat. Câteodată, unii oameni, pot vorbi numai prin literatură.

 =  poemul de azi
ioana negoescu
[26.Sep.09 12:12]
cineva îmi spunea că nu sărbătorim suficient, că nu găsim în fiecare zi motivul de bucurie. de aceea cred că e bine să aniversăm, să ne amintim că existăm virtual, real, în toate modurile posibile. deci, mulți ani pe site! :)

de când mă știu, aproape în fiecare zi, îmi caut un poem care să mi se potrivesască, să mă uimească, să simt că rezonez cu autorul sau chiar cu întreaga lume. mi-am făcut făcut acest obicei dinainte de a exista site-ul acesta, căutam în bibliotecă, citeam din cărțile mici pe care le cumpărasem din librării. de când am descoperit siteul mi se pare mai vie căutarea aici. așa te-am descoperit, Emil, căutându-mi poemul. trebuie să recunosc, sunt foarte puțini autori la care revin cu siguranța că voi găsi ceea ce caut, că voi găsi acel moment de grație și perfectă armonie cu lumea.

Emil, îți mulțumesc pentru poemul meu de azi, de ieri și de mâine.

 =  raspunsuri
emilian valeriu pal
[27.Sep.09 11:48]
Dana
E unul din cele mai frumoase comuri de pina acum, de cind sint eu pe aici. Da. Sper ca intr-o zi(probabil in noiembrie) sa stam la muzeu a ne povestim. Si tu si eu si victor si care vor mai fi. Si neaparat Muratti. Dincolo de autor e un om. Si tu ai vazut asta. Si ai ramas.
Si-mi aduc aminte atunci la Deko, cind am ramas cu voi. Si ramin.

Gil Vlad, cred ca eu iti sint dator cu tigari.
Orice iti iau numai nu Light. Multumesc. E un semn de suflet si apreciez.

Dan Ionut.
E curios cum literatura aduce impreuna oameni care aparent nu au nimic in comun decit niste lucruri nespuse. Multumesc.

Ioana
Cind vei ajunge in America sa-ti aduci aminte de Timisoara-Iasi(fara loc rezervat). Si de Mirela. Stii tu de ce. :))

Alina, m-am gindit o vreme ce sa-ti raspund. Textul asta era in sine o renuntare la orgolii. Se pare ca nici tu n-ai inteles nimic. N-o fac din orgoliu si nici din rautate. As vrea sa intelegi ca dincolo de monitoare sint oameni. As vrea sa intelegi ca nu-mi faci nici o favoare daca te caut pe mess si-mi trimiti volumul la bistrita. As vrea sa intelegi ca scopul meu nu e sa scot un volum. As vrea sa intelegi multe dar se pare ca eu ascult vibefm si tu.. altceva. A fost o fraza in acest text pe care am scos-o din respect pentru tine. Tu imi vorbesti mie de orgolii offline? Sau m-am luat de cineva si tu ai luat atitudine? Ei, de-abia asta e orgoliu. Restu e offline, cum ziceai.

In semn de respect va spun asa cum zicea Radu Herjeu: va multmesc pentru ca in drumul meu spre nicaieri mi-ati permis sa trec prin vietile voastre.

 =  erata
Gil Vlad
[22.Sep.10 16:02]
elitiste




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0