= Elena | Cornel Ștefan Ghica [09.Jan.09 10:21] |
în prima parte, e o iarnă reușită (din punct de vedere al imaginii-mesaj), re-simțibilă din interior înspre un exterior ciuntit (lipsit, aș spune). mi-o' plăcut "copacii dezvelind ca cerșetorii / cioturi spre cer". am remarcat și "ceața (care) ne-mbâcsește sufletul", dar nu sunt de acord cu (exprimarea) "se prelinge" - poate găsești ceva mai bun, mai altfel, mai aproape de starea (fizică a) ceții. "singuru' corb" e ok, ca punct de susținere și echilibru, ca vers-material de care te poți agăța într-această stare; e un vers de trecere bine creionat. nu (prea) mi-o' plăcut "eu"-rile, așezate între "iar", "așteptare" și "speranță", poziționate într-un fel de bol, în care găsim, la vedere, "ger", "flori", "fructe", "soare", "ninsoare". alegerea acestor simboluri, ordinea lor, amestecarea acestora într-o stare (sufletească), nu mi-a dat un răspuns-senzație/sentiment la ceea ce aș fi vrut să se-ntâmple în finalu' acestei ierni. e o încercare de ieșire, dar nu spre o găsire, ci spre o altă intrare-așteptare. frumos. cu stimă, Cornel Ghica | |
= Cornel | Elena Malec [09.Jan.09 21:11] |
te-am ascultat, am schimbat prelinge, am omis un eu, am schimbat "sper" cu "mister", dar buchetul de fruct, floare, soare, etc. e pentru mine, cred, nota de ritm popular, descantec, vraja, care da speranta, optimismul mesajului | |
= anului i-au căzut toți dinții... | Ioan Marginean [10.Jan.09 13:14] |
O poezie plina de imagini plastice, as putea spune un pastel modern de iarna! Mi-a placut in mod deosebit inceputul. "anului i-au căzut toți dinții când tremură de frig nu clănțăne suspină". Prezenta corbului, in acest peisaj, si alaturi a fiintei umane creaza o stare de singuratate, mister in acelasi timp melancolie aparte! La multi ani si succes mai departe! Ioan | |
= unde sunt iernile de altadat' | Elena Malec [10.Jan.09 19:38] |
La Multi Ani, Ioane! Desi n-am mai vazut zapada de 17 ani de cand sunt in California, iernile bucurestene vor fi mereu prezente in mine, ca un vis feeric si indepartat. | |