Comentariile membrilor:

 =  d`apoi ase!
Anghel Pop
[11.Aug.06 03:42]
Tii, da ce sinistra e dezmembrata aia din centru!
Nu te poti escita pe poezia asta erotica, nici sa vrei mortis.
Nu`s de ce, dar nu ma incita decapitatele, chiar daca are titi mari.

Si numele alea ce sunt, lista fostilor tai? Alfabetic: dani, gani, chini, shini, tsani, xani (in alfabetul chinez translatat?)

Sau poate e o criptograma, ca vazui pe acolo si omega, cifre, simboluri oculte, coduri secrete.

Sau ne-ai oferit litere la intamplare ca sa ne alcatuim noi propriile poeme cu ele, jucandu-ne scrabble?

O mandreata de poezie, sa o tot studiezi! Asa cum scrie si pe ea, e MARE.

Dar pune-ti in centru o fotografie de arta nud, sa vezi ce de analize o sa primesti la ea. Si asa e complexa, d`apoi cum!

 =  ha!
ioan peia
[11.Aug.06 06:01]
te-ncordași, te-ncordași, și până la urmă tot la scheme ajunsăși! justificarea nerealizării planului în cinci ani și jumătate, o văzui. dar, la ea, am o singură obiecție: eu am scris poema criticată de către tine/end/comp în cinci minute. și ai văzut ce rigori prozodice mi-am impus... tu nu ai găsit cinci minute să o faci? sau nu ai putut da șfară în țară, pe la toți moderniștii tăi, mânuitori de concepte capii, să puneți mână de la mână pentru a face o poezică mai de doamne-ajută, în care să arătați că ați trecut, totuși, și pe la clasici? sau vă ține o jenă tropică și șchiopătați amarnic când vine vorba de alte picioare decât cele cu care vă băgați voi în ea de poezie clasică?
când vă văd p-acilea făcând tevatură semiologică despre alfa și omega, îmi vine să vă zic: grebla, breeeeee! aveți grijă să nu vă pocnească taman în nas, să vă reamintească limba vorbită la mama acasă.
ha!

 =  .
dorin cozan
[11.Aug.06 06:26]
mai domnule draga peia, comentariul tau, mai, denota, printre altele, mai, incapacitatea de a fi la aceeasi inaltime (mai) si de aici, mai, frustrari si comuri asemnea, mai, mai.

ps: vedetzzi ca "mai" e fara diacritice si se citeste "măi" :)

 =  mey, cozane, mey
ioan peia
[11.Aug.06 06:43]
tu, mey, nu ai aflat încă un lucru esențial, mey: că pre când eu treceam pe-acolo, mey, pe unde treceți voi amu și faceți spumulițe lirice, când așa, tu mey, cozane, mey, te aflai prin brăcinarul teoretic al genezei, mey. nu e vorba de incapacitatea de a pricepe, mey, ci de refuzul de a acepta bazaconii lipsite de conținut, bey. adică farafastâcuri de vitrină lustruită, mey. ca și tine, mey, cozane, carele scrii un fel de new-biblism, tras în ciocolăți milka, mey.

 =  erată
ioan peia
[11.Aug.06 06:50]
am plasat o virgulă greșit, dar la atenția reclamată pentru a evita diacriticele, e scuzabil...

 =  .
dorin cozan
[11.Aug.06 08:10]
domnule,
iata ce am gândit in privinta comentariilor dvoastră aici:
1. Am exclus din start ideea conform careia dvoastră chiar credeți în cuvintele pe care le aruncați aici. e imposibil ca un om cu o anume experiență de viață și de creație -pe care înțeleg că le dețineți - să susțină teorii literare depășite, mai exact, pseudocritici literare.
2.1. am gândit apoi că ceea ce încercați să faceți aici este un joc, o capcană, pentru ca autorul aici de față - pe care înțeleg că îl apreciați dpv al creației literare îl respectați ca persoană - să fie citit, comentat, cunoscut. etc. deci, din amintitele motive, procedați astfel.
2.2. dar, această "strategie" are multe neajunsuri, unele dintre ele putând fi formulate astfel:
Aruncați cu noroi pentru ca să vină alții pentru curățenie? Dvoastră ați dori să vi se întâmple astfel? Dacă da, să înțeleg că ați fi incapabil să vă descurcați singur? Adică, creațiile dvoastră nu ar fi destul de bune ptr a se susține prin ele însele și nu s-ar găsi comentatori mai mult sau mai puțin competenți? Din câte cunoașteți autorul aici de față, puteți susține că ceea ce faceți e și ceea ce își dorește? Adică, dvoastră v-ați dori înjurături poetice și etc. pentru ca să aveți multe hits sau ați prefera un singur comentariu, dar să fie la obiect, argumentat?
3. apoi am gândit că de vină e, indirect, autorul, pentru că permite astfel de comportamente "primitive" și agresive. sau procedați astfel pentru că e femeie? dar, atunci, nevoința de a nu răspunde cu aceeași monedă ar trebui să conștientizați și să o asociați cu generozitatea și buna creștere a autoarei aici de față, pe care o cunoașteți. Și, chiar dacă nu ați ști nimic, faptul că vi se spune "maestre" ar trebui să fie suficient! :) Nu-i așa că, făcând ceea ce faceți, în mod repetat, dați curs atitudinilor proaste a celor care se simt, poate, frustrați? Nu-i așa că nevoința autorului aici de față de a nu răspunde asemenea ține de o putere și o înțelegere a lucrurilor, de care puțini sunt capabili? Nu-i așa că prin comentariile de genul celor afișate aici vă discreditați oarecum în fața celor care ar putea să vă respecte? sunteți chiar atât de bun pentru a face asta?
Deocamdată, mă opresc aici, sperând că veți medita la acestea și că nu sunt prea dulce și să vi se aplece.

 =  n-ati vazut o poezie?
spider girl
[11.Aug.06 09:28]
fara suparare, dar unde e poezia??

 =  الحديث
Monica Manolachi
[11.Aug.06 09:26]
Ba se poate spune că vizuala de mai sus are un mesaj profund. Într-o lume guvernată de semne, femeia pare adesea un manechin ambulant fără mâini, o afrodită demitizată aruncată într-o vitrină, la care eventual se mai uită câte un electrician când înlocuiește becurile și se strâmbă că e plină de praf. Norocul vine de la vânzătoarele/vânzătorii care își văd de treabă reamenajând vitrina, mulțumindu-i pentru becurile schimbate. Diferența dintre imaginea femeii în poeziile cu filon clasic, pe de o parte, unde nu contează dacă e ridicată în slăvi sau luată în derâdere, ci pur și simplu că se scrie despre ea (și a scrie despre ceva știm bine că implică uneori vicioasa relație subiect-obiect), și, pe de altă parte, femeile reale care au trăit alături de poeți, față de care unii dintre ei și-au manifestat recunoștința numindu-le muze (nu insist cu exemple), după părerea mea duce de multe ori la o disproporție între cum te văd alții și cum ești de fapt. Uneori distanțarea aceasta este bună pentru că poți să faci comparații cu tine însăți, cu ceea ce crezi tu despre tine, dar, dacă înstrăinarea este sistematică, atunci apare o problemă ce nu poate fi rezolvată cu mijloace clasice. De aceea, în orice domeniu, inovarea este binevenită.

În plus, într-un spațiu unde se scrie mult și stereo despre femeie, o femeie care scrie are de muncit cel puțin dublu: să observe care sunt insectarele imaginare în care este înfiptă fără voie și, pe urmă, să-și formuleze propria viziune asupra a ceea ce vrea să creeze. N-am nimic cu entomologul, unele insectare cuprind exemplare fabuloase! În acest context, experimentul de mai sus relevă ideea că imaginea femeii (orice imagine, de altfel), oricât de centrală ar fi, nu este decât un semn printre toate celelalte. Conținutul, miza de dincolo contează mai mult. Ioana își asumă lucrul acesta și merge mai departe, în timp ce face „formate de emisiune”.

Mă mai întreb, Jo, și sper să nu te superi pe mine, ce scriai pe vremea când erai de vârsta Ioanei. Apelul la vârsta biologică nu are nici o valoare. Poți să spui de un milion de ori că subiectul poeziilor este dincolo de orice real. În esență, știm foarte bine cum se creează o poezie, imaginarul tot din real pleacă, ele nu pot fi separate, între ele există o legătură indisolubilă așa cum există între orice lucruri aflate în opoziție sau aparent fără legătură. Plus că există real și real. Dacă îmi dovedești că nu e așa, s-ar putea să ajungem pe o cale unde deconstructivismul, pe care se sprijină lumea în prezent, nu va mai fi decât o pădure uscată. Abia atunci poate voi încerca să-ți dau crezare, dar până acolo s-ar putea să pășim regulamentar sau nu și pe alte terenuri mai mult sau mai puțin prăpăstioase.

 =  e ros
felix nicolau
[11.Aug.06 10:02]
e poezie erotica pt copii sau pt afaceristi?

 =  barac
umila mea parere: e naspa ce-i aici, iar titlul si mai si. ai fi putut scrie la sfarsit: hobsedatilor! numai la sex va ganditi! hihihi!
cica asta-i poezie vizuala? unde-i mama, ca n-o vad?

 =  felics
zabet mihai
[11.Aug.06 10:15]
seamana cu listele de preturi ale lui naum acolo am mai vazut asa ceva
etichete cu preturi trepiede manechine semne si versuri
e suprarealism
asta sigur

 =  mihai
felix nicolau
[11.Aug.06 10:18]
doar o tachinam pe ioana, semnalandu-i o trecere. bineinteles ca mesajul are ceva de avangarda interbelica, de colaj sugestiv. intrebarea mea are totusi parerea ei...

 =  asa-i felix
zabet mihai
[11.Aug.06 10:22]
ei ei sigur ca are
hai sa recunosc cinstit acuma
a fost un comm indirect hihihi
adica bate saua...

+ 100%
dorin cozan
[11.Aug.06 10:28]
bineînțeles că sunt și alte aspecte implicate aici: acest poem (wa, spider, tu nu ai auzit de hypertext etc? si wa, felix, tu esti copilul nimanui sau afacerist? etc.) vine pe linia celor care vorbesc despre poezie ca sublimare (vezi "mare") iar aceasta dezambalare a eternului feminin tine de viziunea actuala de a reevalua toate teoriile si de a le dezvalui mecanismul. la acestea se refera calculele (matematice, astromonice, religioase sau economice etc) prezente aici. adica, faptul ca si dragostea isi are mecanismul ei, parghiile si proportiile ei. de aceea. pitagora, aristotel, bonaventura sau thoma , chiar si clasicii idealismului german (sic, dle peia :) ) vorbeau despre frumusetea ca proportie, ca masura a universului in centrul caruia a tronat, in poezia erotica, eternul feminin. exista de asemenea si un joc aici, al cuvintelor si al intelesurilor, nu o simpla gangureala, un joc care, de-a curmezisul logicilor si a calculelor, sfideaza regulile. lipsa Feței a mainilor (amprentelor) si a picioarelor (a cautarii) e si un protest fata de reductionismele sau exagerarile facute pana acum. iata ca poezia erotica nu inseamna sex si alte cuvinte pe care nu le pronunt aici.
cred ca ceea ce a spus monica manolachi si eu aici justifica cel putin o stea

 =  dorine
zabet mihai
[11.Aug.06 10:32]
te faci de ras mama nu asta a vrut sa zica felix
si apoi ce spui tu cu hypertextul e total aiurea
asta este o poema de avangarda interbelica
citeste naum

 =  sic!
dorin cozan
[11.Aug.06 10:39]
domnule, ceea ce am spus a fost doar ptr a sugera faptul ca poezia nu se reduce la cuvinte, fireste. iar felix, prin comentariile si stelele acordate inca nu e credibil dpv al criticii. faptul ca arunca cu sentinte evazive nu ma impresioneaza. numai dvs., aici.
iar faptul ca e un poem actual am justificat mai sus si pot aduce completari, fireste. de asemenea, el vine si pe traditia poetica de a vedea in fenomenul erosului unul al cunoasterii.

 =  dorin
zabet mihai
[11.Aug.06 10:45]
eu nu am nimik cu tine dimpotriva
nu inteleg de ce ma domnesti probabil te-ai suparat iar pe mine nejustificat
eu zic sa o intrebam pe ioana sa vedem ea ce zice?
e hypertext anno domini 2006 sau poema ancorata in spurarealismul interbelic?

o sa vezi ca ioana zice ca mine ca felix
iar commul meu pentru felix era de fapt pentru cei ca tine care se grabesc sa arunce cu vorbe savante de genul:

"adica, faptul ca si dragostea isi are mecanismul ei, parghiile si proportiile ei. de aceea. pitagora, aristotel, bonaventura sau thoma , chiar si clasicii idealismului german (sic, dle peia :) ) vorbeau despre frumusetea ca proportie, ca masura a universului in centrul caruia a tronat, in poezia erotica, eternul feminin. exista de asemenea si un joc aici, al cuvintelor si al intelesurilor, nu o simpla gangureala, un joc care, de-a curmezisul logicilor si a calculelor, sfideaza regulile"

nu e nicio tu nu ai auzit de hypertext etc

si inca o kestie

felix este dupa parerea mea cel mai titrat pe aici prin zona legat de literatura
noi suntem mici puradei cozane pe langa felix

 =  si inca o kestie
zabet mihai
[11.Aug.06 10:49]
ai dat aiurea stea
nu ca nu merita poemul
merita
dar explicatia argumentatia ta legata de text e paralela cu textul in cauza

nu are nici in clin nici in maneca cu ce e poema asta de fapt
eu zic sa citesti putin despre vizualele lui naum si apoi sa corectezi commul de stea

 =  google search
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 11:15]
http://www.contrafort.md/2004/122/792_2.html

Umberto Eco despre istoria și percepția frumuseții sau Ce au în comun Venus din Milo și Monica Bellucci? (2)

Revin:)

 =  :)
dorin cozan
[11.Aug.06 11:17]
nici eu nu am nimic cu tine. serios. chiar imi place de tine.
iar cuvintele mele nu sunt savante, ci o argumentare logico-filosofica a ceea ce lectorul intelege si co-participa la creatia textului. e fals sa spunem ca o argumentare e falsa in sine ptr ca, doamne fereste si iarta!, sunt folosite cuvinte savante (bravo mie! sic! sic!)normal ca, cu cat un text "sufera" interpretari din domenii tot mai extinse, cu atat adevarul lui se imbogateste.
si apoi nu cred ca o teorie anume pune punct (sau a pus vreodata) in privinta constructiei si intelegerii unei poezii (vizuale). si posibilitatea ca felix sa aiba mai multe cunostinte in domeniu nu-l face automat critic. iar, din pacate, eu nu-l cunosc personal :(
si, fireste, si argumentatia pe care o vei aduce tu aici ptr a justifica inca o stea, pe merit, o astept cu sinceritate, ptr a imbogati intelesurile textului de aici si nu numai.

 =  ok
zabet mihai
[11.Aug.06 11:23]
dorine
am inteles

carmen iar te faci de ras?
eu zic sa te opresti cat inca nu te-ai facut de ras

 =  :)
dorin cozan
[11.Aug.06 11:25]
carmen, daca pica netul?
oricum, imi place perseverenta si dorinta ta de formare continua. dar nu-mi place agresivitatea cu care revii uneori.

 =  duios evazivul trecea
felix nicolau
[11.Aug.06 11:33]
ma vad nevoit sa explic ca dorin are dreptate - nu reusesc sa-l conving deloc. dar o sa iau niste cursuri de convingere, ca sa-i conving pe toti. am devenit cam bref in comentarii, e adevarat, dar nutresc speranta ca dorin ma desfiinta a la longue.

mihai, prea ma inalti. o sa-mi dea lumea la cap in mod serios. uite, eu zic ca tu esti toba si chiar ma complexezi (la modul placut).na, cel putin acum vom fi macelariti amandoi. vom sfarsi in transeele (hyper)literaturii. ioana ne va face comandul

 =  hypertext
Monica Manolachi
[11.Aug.06 11:34]
Acesta este hypertext. Din câte știu, hypertextul este un text scris într-un limbaj înțeles și de un echipament tehnic și care permite utilizatorului (uman) să acceseze anumite locații de pe web sau alte documente electronice. Este un limbaj înțeles și de om, și de computer, în cazul de față. Este tocmai ceea ce nu se vede și toată lumea se întreabă unde este. Efortul de creație a acestui limbaj (pentru că nu este ceva dat, deși nici limba română nu este în totalitate un dat) este într-adevăr invizibil, dar prezent în adâncurile chaturilor, în memoria pasivă (?) a internetului, în interstițiile electronice ce au dus la dependență de internet și, până la urmă, la interdependență socială, culturală. După mine, mai departe se va vedea poate mai clar care este natura acestei interdependențe. Poate că vizuala aceasta nu este încărcată de atâta emoție încât să impresioneze imediat, dar, după cum se vede, ridică probleme. Depinde de fiecare ce zonă senzorială îi este atinsă și cât de receptiv este la anumiți stimuli. La un moment dat, secvența de limbaj din spatele acestei imagini a fost inventată de un om. Ce făcea în clipele acelea nu avem cum să știm. Poate tocmai îl părăsise iubita, poate i-a venit în minte după ce s-a răzgândit la sinucidere, renunțând să se mai arunce de la balcon, poate că tocmai refuzaze un pahar de vin. Cine să mai știe detaliile astea și cum îl cheamă? Și totuși fără acea secvență de limbaj inventată de, să zicem, părăsitul, răzgânditul, semi-beatul inventator, astăzi nu ar exista acest spațiu.

Mihai, de ce trebuie să ne raportăm mereu la Naum? Nu că nu ar fi avut idei interesante, dar ar fi nevoie de niște argumente, dacă tot ceri argumente de la partenerii de discuție.

 =  vivat!
Florin Hulubei
[11.Aug.06 11:35]
Vivat gellu naum et l'avangarde!

 =  monica
zabet mihai
[11.Aug.06 11:40]
citeste si tu "intre identic si felurit" sau asa ceva de gellu naum si ai sa vezi de ce ma refer la el
vizuala cu pricina se afla la mijlocul volumului

 =  Dorine:)
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 11:47]
Si daca pica netul ce?
Imprumut o carte de la voi.
Sa nu mai revin?

 =  carmen :)
dorin cozan
[11.Aug.06 11:52]
carmen, nu e pagina mea ptr a-mi permite sa raspund. dar, fireste, suntem responsabili de actele sau omisiunile noastre.
eu prefer sa ofer carti, dar si mai mult imi place sa primesc un astfel de dar.

 =  Dorine,
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 12:00]
Asemnenea femeii din vizuiala Ioanei si eu m-am nascut din pacat: S(in), cu S de la Sublimare.
Revin:)

 =  ibg
revin si eu (neagresiva) sa va spui ca va iubesc. mai ales pe heditori. ioanaaaaaaaaa, hai explica-ne poeziaaaaaaaa. pleaseeeeeeee!

 =  nu deranjați, sunt la resetare!
Adrian Firica
[11.Aug.06 12:22]
nu a avut timp ... pentru "prozodi" pentru că avea capul mare și glezne groase punea ceva pe ea în grabă ca să nu existe dubii da dădea cu săru mâna mamă calea valea în iriși iraci iar aci-n araci din emisiuni și-i părea rău sărăcuța de ea pentru că pe coloana a patra ăla de se uită se umflă face ce face și decade golanul de mâna ei absentă

mă duc să mă resetez

 =  nu interpreta gresit intrebarea mea, Cozan!
spider girl
[11.Aug.06 12:52]
ba am auzit de hypertext, Dorin. repet intrebarea: si unde e poezie??

PS: Naum tocmai se rasuceste in mormant!

 =  nu interpreta gresit raspunsul meu, Girl!
dorin cozan
[11.Aug.06 13:09]
poezia nu e, ea fiintează (ha!) nu simti fioru? nu? nu si nu?

ps: in clipa asta? săracu

 =  domule Mihai Zabet,
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 13:20]
Am rugamintea, sa ramaneti la inaltimea geniului dumneavoastra si sa nu mai purtati de grija pustietatii mele.


 =  scurte
ioana barac grigore
[11.Aug.06 14:08]
a. pop - scrie-mi ce vrei sa-mi spui. multumesc, te mai astept. imi place numele tau. sigur si tie al meu. nu?

ioan - stii doar ca prozodia clasica nu are secrete pentru mine si o fac mai bine ca tine. pregateste-te pentru o lunga si adanca umilinta. promit ca va fi tot de 5 min la "gandire", dar cu rime mai grele. merci de rating.

dorin, vizuala mea merita steaua ta. nu vreau sa te indoiesti de asta vreo secunda. dealtfel, nimeni nu contesta asta, din cate vad. iti multumesc ca esti aici, ca mereu, la fel de fair.

sg, nu am uitat de promisiunea de la "afis". voi veni asa cum am promis. este si poezia undeva, acolo, de-aia se numeste asa.

monica, aprecierea ta facuta cu seriozitate ma onoreaza. era, zic eu, destul de simplu, si tare ma intreb de ce naibii lectorul vrea sa complice cu orice pret un mesaj simplu. ioanabaracgrigore la y.

maitre felix, nu ma mai tachina, pls. stii ca astept de atata vreme aprecierile tale deschise. si steaua de recunoastere. plus ca as vrea sa citesc la deko. chiar asa, pentrui cine crezi ca este erotica asta: copii, oameni de afaceri, sau critici specializati?

intersectia, that's the point. fata destepta. :) te mai astept. acum ca stiu ca esti fe se simplifica lucrurile. multumesc. pls, mergi la penultima la care nu a venit aproape nimeni. daca ti se pare proasta o scot.

carmen, am vrut sa o numesc venousse, first, dar nu am vrut sa creada lumea buna ca sunt balbaita. multumesc ca esti mereu alaturi de mine. da, de la S.

mihai, ma onoreaza comparatia ta. sincer. este mai mult decat imi doream. astept sa te relaxezi si tu putin. chiar asa, tu cand imi pui o stea? n-o sa-mi spui ca nu merit chiar deloc si pe nicaieri...

florin, multumesc si tie pt comparatie. ave

si adrian... - daca masurai timpul dintre resetari observai ca mai exista si un alt alfabet in afara de cele de mai sus, numit morse. nu ai atentie distributiva... ai pierdut mesajul.

merci la toti

 =  "Notre seule certitude c'êst d'etre narré"
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 14:45]
Dau o steluta pentru eseul acesta, care probeaza afirmatia lui Paul Ricouer.

In lumea constrita de Ioana, singurele elemente ale povestirii sunt literele cu care se pot (re)crea cea mai mare parte din spatiile intelectuale accesibile noua aici si acum si simulacrul din milo: plastic cu forme cel putin la fel de apetisante ca siluetele umplute cu silicon.

Nu comentez nimic despre draftul de poezie, pentru ca nu am reusit sa descifez decat primele randuri si titlul unei emisiuni de televiziune de mare succes.


Poate revin:)

 =  pe mine degetele mă încurcă în afaceri!
Adrian Firica
[11.Aug.06 15:01]
știi, am făcut armata la contrainformații. le am cu morsele (am certificate în regulă și am și calificativele de morsar de rang "I" ..., mamă-mamă (era cât pe ce să ajung în turnul de la Otopeni în '72), dar mi-a plăcut grafica. sunt un vizual tactil, un digital, ca să spun așa.

mie îmi place cum testezi tu piața, digital. am să fiu atent și voi căsca ochii, pe ochii mei!, la afișe.

uite, mi-am deschis o firmă de consultanță ...

+ am uitat
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 15:05]
In terminologia analizei semiotice, semnul este unitatea care nu se poate realiza independent de conventia arbitrara respectiv "acel ceva care este determinat de altceva"(Pierce) si care determina un anume efect asupra intrepretantului.

Conform intelegerii mele, fata asta de plastic a fost gresit aspecata, altfel nu ramanea neagra si fara brate.

sa fie sarpele de vina?

 =  NA: chiar imi pare rau... :(
Adrian Firica
[11.Aug.06 15:31]
"NA: chiar imi pare rau... :(" că n-am spus.
întoarce-o, că o doare capul! și nu o acuza că nu măsoară timpul cum se cuvine. ai grijă de ea în terminologia invocată semiotic deasupra.

 =  Ioana, eu ma asteptal la o poezie mai... autobiografica!
dumitru cioaca-genuneanu
[11.Aug.06 17:20]
tu ce ai un corp divin
sa incerci, fata zurlie,
sa ne-beti in poezie
c-o poza de manechin?!

 =  Timp neinvestit
mardale stefan
[11.Aug.06 18:33]
Marcel Proust spunea ca de la un anumit nivel cultural se poate discuta la nesfarsit si despre o fotografie banala(dadea exemplu o reclama la sapun).
Comentatorii in majoritate au dovedit un inalt nivel de cultura si resurse de timp neinvestit.

 =  repetăăăă...
ioan peia
[11.Aug.06 18:50]
ce zicea pierce ăla al tău, carmen? că-convenția arbitrară e, rășpectiv, "acel ceva care este determinat de altceva"? mamăăăă, ce adânc spus! repetă, te rog io, că tare mi-o plăcut!!...

 =  tot scurte...
ioana barac grigore
[11.Aug.06 19:45]
...cu promisiunea ca vor fi mai lungi...

adrian - stiu. eu nu, dar am chemat oamenii. nu trebie sa fii specialist: se emite ca sa inteleaga si sa bucure oricine, om sau altceva, de aici pana in cele mai indepartate galaxii. eu scriu...

carmen - multiple semne si semnificatii. multumesc pentru consideratie. ma gandeam eu ca va veni cineva sa conteste...

genu, divina e doar poezia. cam licentios, barbate...

stefan, ce ne-am face fara comunicare?!

ioan, de cand vorbesti tu ardeleneste... ? ce ar zice bunul, oare, daca te-ar auzi...?!

va multumesc si revin cu mai lungi...

 =  erotism daimonian
Mihai Robea
[11.Aug.06 20:17]
cred ca te adresezi intr-un mod subtil cititorului, esti o
adepta a filigramismului, la Parma chiar a fost organizata
o expozitie de acest fel, a vizualelor, acum 3 ani, parnaso-
modernismul este un mod de abordare nascut in Ponta-Vitale prin '73-'74, si redescoperit de curand

 =  mihai
ioana barac grigore
[11.Aug.06 22:33]
nimic intamplator aici. eu am avut mereu rabdare. nu intotdeauna si cititorii mei.
multumesc.

 =  venousse, a la carte
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 22:42]
Ioana,
Am o propunere, schimab-i titlul. Venousse,a la carte.

Ioan, "definesc semnul ca pe ceva ce este in asa fel determinat de altceva, numit obiectul sau, si care determina un anume efect asupra unei persoane, efect pe care-l numesc interpretantul sau, incat acesta din urma este detreminat mijlocit de primul"

 =  fara virgula, scuze
carmen mihaela visalon
[11.Aug.06 22:43]
venousse a la carte

 =  parere
Enache Ionut Laurentiu
[11.Aug.06 22:51]
va sugerez spre citire cartea "la inceput a fost semnul"
o sa intelegeti tecstul dex fata
care este
sunteti niste opsedati
cea mai mare imagine din tecst si anume borseta de tzate este cel mai mic amanunt
poezia este
si este mai buna decat toate frustrarile unora
gani
nici eu nu am avut timp
omega

*

 =  .
Dan Tristian
[11.Aug.06 22:52]
Spre deosebire de altele, un esec incercarea asta vizuala. Total inestetica si lipsita de inspiratie. Banuiesc ca titlul face tot spectacolul.

 =  ...
Costin Tănăsescu
[11.Aug.06 23:05]
mie îmi dă impresia de artificial și de prost gust. încotro?
unde este erotismul? că chiloții ăia sunt de pe vremea lui mama mare. sincer, foarte nereușită lucrare...

 =  Cre ca
Ionut Mustata
[12.Aug.06 01:04]
Aceasta iaste o poveste despre imortalizarea relatiei dintre orice mama si orice copil chiar si atunci cand mancam pizza. Imagine in sine cu manechinul in prim plan, titlul si celelealt lucruri au de-a face mai mult cu spatiul dintre atomi manifestat prin procesul fie de atractie fie de respingere, decat cu sarcina lor negativa, pozitiva sau pesimista.
Imaginea mizeaza pe impactul de tip ad hominem si nu pe truda autoarei in amenajarea detaliilor. lucru care e cel mai abstract iaste acceptatarea comentariilor, unfortunately tot o eroare autobibliografica a autoarei ca si textul scris pe acolo; si despre acesta, atentie, tehnica lui nu este de a ne mari dioptriile. (mai cunosteam pe cineva care vorbea foarte incet de-mi cresteau pupilele)

 =  orbilor eu am găsit poezia
constantin cornelia
[12.Aug.06 01:10]
eu am găsit poezia: scrie mic de tot

nu am
avut
timp să
scriu
poemu
ăla cu
fior și
prozodii
se pare
ce am
avut de
făcut
format
ul de
emisiu
ne
săru
mâna
mamă
pentru
o
emisiu
ne în
care
copiii
mulțu
mesc
mamei
or lor
că i-a
născut

 =  la spartul targului
Claudia Radu
[12.Aug.06 02:39]
...am intrat in fuga...

cornelia,

nu "se pare/ ce...", ci "deoarece", nu facea ioana asa "greseli"...

ioana,

scuze de off
tarziu
nu am timp sa-ti zic acum mai multe
:*

claudia

 =  venus din mila
Daniel Bratu
[12.Aug.06 07:10]
poezie nu e, erotica nici atat, ba chiar (pe undeva, pe cuvant) dimpotriva,
asa ca titlul e fortat-comercial (audienta il confirma utilitar, totusi, felicitari), iar colajul, ironic extrem si poate si autoironic, e doar un amestec al exhibarilor libere de constient (S - sarpele, marele "mari") cu zonele controlate parodic,
asa-zisul poem de langa papusa e ca un fragment din jurnalul de academician al lui Tetelu,
iar manechinul din zona centrala, o Venus de plastic, ca o cutie a milei, decupata sub chiloti si peste gat, imi pare a face trimitere spre o poezie recomandata recent («Plastic Babe» - Ramona Mariana Cojocaru), care ar putea fi sub/supra-text hyper-textului:
«… păpușa este bună.
încerci cu ea să vezi
dacă te-ai putea descurca
și cu oamenii.
bine, nu e același lucru,
oamenii
te mai trimit și la dracu
dacă exagerezi.»

 =  caremen,
ioan peia
[12.Aug.06 13:38]
știi ce este absolut deranjant în povestea asta, alimentată de un anume tip de heyrupism intelectual care eșuează, inevitabil, în derizoriu? faptul că mulți din cei ce accesează probleme care, prin structura lor, sunt
destul de complexe și greu asimilabile, - nemaipunând în discuție aspectul discutabilității lor - mulți dintre acești accesanți, ce înțeleg și nu prea cele dezbătute, vin și fac, teoreia chibritului, întrebuințând un limbaj forțat, obscur, contorsionat, îmbâcsit de noțiuni relative, care nu numai că nu lămuresc problema în chestiune, dar accentuează și mai mult ambiguitatea ei. par examplu, în cazul de față, când tu citezi - căci ghilimelele, mie, asta-mi spun - când dai citatul ăsta revanșard, cu vădita intenție de a-mi strivi mie neuronii și a-i pune la zidul infamiei, eu nu pot decât să remarc că totul nu-i decât o fușăreală expresivă. căci : ori traducerea e tâmpită, ori dl. pierce are mintea pusă pe bigudiuri! și, odată cu el, și-o pun și alții, că, nu-i așa? doar e strong să pari inteligent și școlit, chiar dacă prea mare lucru nu ai înțeles din cele dezbătute. pe de altă parte, dl. pierce o fi avut el în capul lui ce-o fi avut când a devenit celebru, dar dacă acesta este modul de a pune problema, apoi, pardon! să mi se dea voie să mă uit cam câș la argumentațiile dlui. păi, ia să vedem: "definesc semnul ca pe ceva ce este in asa fel determinat de altceva, numit obiectul sau, si care determina un anume efect asupra unei persoane, efect pe care-l numesc interpretantul sau, incat acesta din urma este determinat mijlocit de primul".
va 'zică, - încerc eu să descifrez cimilitura - semnul e CEVA (!... normal, orice e ceva!) pe care-l freacă la bilă ALTCEVA (!!... e, păi!..), musai obiect - al cuuuuuuii?! că nu reiese deloc: abiectul este al lui CEVA sau al lui CINEVA?? - anșa, și care frecangeală are, drept consecință, prin ricoșeu, un anume efect asupra unei persoane, care persoană și ea, la rândul ei, are un nume, va' zică, și numele persoanei este mr INTERPRETANT al lui nu știu cine, că nu prea reiese, care interpretant este și el, la rândul lui, determinat de primul. care primul? poate CEVA-ul sau ALTCINEVA-ul, dumnezeu mai știe!... ei, dacă tu numești asta exprimare inteligubilă, eu înghit literele una câte una, cu screen, cu tot. și dacă mai vii și-mi spui că tu, daaaa, tu ai înțeles perfect, atunci nu numai că le-nghit, dar promit să înghit toate cărțile de semiologie care se vor scrie de aci încolo. cu autori, cu tot. eu zic așa: că sunt prea mulți bărbăței cu tuleie-n barbă p-acilea, care se laudă că au terminat cine știe ce facultăți pe la foarte fără frecvență, cu ifose-n cap și absint în nas, și fac un tapaj monstru pe chestia asta, dând a înțelege, cum susținea unu' cozan, că eu sunt tâmpit și nu prea pricep lucrurilea astea, întrucât deoarece și pentrucă nu am terminat școala aia înaltă, unde creierele intră fraiere și ies suprasaturate de noțiuni adânc semnificante. iar dacă le retezi din nas, ofensați nevoie-mare, pun mâna pe țoiul cu mahmureală și-ți servesc un afront de toată frumusețea. țoiul și puțoiul, cu alte cuvinte!
dar... ce să mai zic?
o las așa, deocamdată.
ca să nu fii și tu ofensată.

 =  erată,
ioan peia
[12.Aug.06 13:41]
carmen... sau, de ce nu? care men!

 =  bumbesti-livezeni
ioana barac grigore
[13.Aug.06 01:41]
va rog, colegi, hai sa punem umarul sa acoperim cele 57 de hits lipsa, pentru inca o mie in care erosul razbeste, iubit sau nu, injurat sau nu, inteles sau nu, infatisat sau nu. ma gandeam sa ma apuc de filme horror, dar loviturile mari se dau tot cu cele erotice, orice am zice. asa sunt oamenii - ascultatori - daca li s-a spus "inmultiti-va", ei au inteles ca asta este solutia si ca nu conteaza daca rezultatul la inmultire este 0 (zero), importanta este rezolvarea problemei.

deci:
carmen, cam ce hits as fi avut eu cu titlul propus de tine...?! gandeste-te! am avut texte cu adevarat bune care au stat luni de zile la 70-80 de hits. doar nu am innebunit...

laurentiu (observi cum te numesc, sper :), imi place ca te ocupi de semiotica. tot ca matematica, dar cu mai putine x-uri, +-uri si radacini.

dan, minimalismul nu pare mereu la fel de "estetic" ca un rubens. altfel, daca este armonios, cine ce are de reprosat?!

costin, tanga soseste curand de la remaiat. a fost in concediu la herculane si i s-a rupt firul.

ionut, apreciez sapaliga cu care ai reusit sa mai faci o groapa in groapa deja facuta. eu sunt specialista la saritura in adancime... tu?

cornelia, claudia are dreptate: era "deoarece" va multumesc amandurora pentru prima voastra prezenta aici.

daniel, nu am apucat sa citesc poemul indicat de tine, asa ca inca ma gandesc daca sa iau ce scrii ca pe o apreciere sau o critica dura. poezie este, cu siguranta. iar erotismul este cumva diferit pentru fiecare, dupa cum stii si tu.

ioan, semiotica este o stiinta minunata, dar extrem grea. daca te intereseaza, iti indic/imprumut niste carti.

traim intr-o lume a semnelor...

 =  Peia draga,
carmen mihaela visalon
[13.Aug.06 11:38]
Ti-am dat citatul intreg, nu pentru ca am vrut sa fac parada de ceea ce ar fi trebuit sa uit-nota:poate l-am si copiat gresit-, ci pentru a-ti arata ca, mai este cineva pe pamant care gandeste ca semnul este CEVA, determinat de Altceva, a carei intrepretare depinde de Cineva, acel cineva avand un anumit sistem de referinta.

Ce-i atat de greu. Un manechin-este ceva-care pentru X: insemna femeia si o vrea up-datata cu chiloti tanga, pentru Y insemna cutia milei si o vrea rasturnata, pentru Z insemna Venus din Mila si o crede inspirata de un text recomandat, pentru mine inseamna Cibella de plastic, care, ca orice muma ce nu se mai respecta, se inconjoara de toate semnele creatiei: Literele, dar ramane neputiciosa cu chilotii pe ea, expunandu-se disputelor noastre, sterile, pentru ca suntem copiii unor parinti sterili.
Unde sunt adevaratele mume? Pai adevaratele mume sunt jur imprejur. Literele. Jucarii cu care copiii nascuti de mame de plastic incearca sa recomstruiasca lumea, prin arta cuvantului.

 =  ce oameni rai... :)
ioana barac grigore
[13.Aug.06 13:29]
carmen, imi place cibella...
si multumesc pentru ca imi raspunzi la rugaminte

 =  ioana, mai intai erotici, mai apoi nevrotici
carmen mihaela visalon
[13.Aug.06 13:32]
Am descoperit un mare adevar. Adevarata mama, este tata Animus. El este responsabil de gandurile nostre, care sunt responsabile de lumea in care traim. Anima, mama este cea care insufleteste. Dar cum sa mai fim insufletiti de o Psychee din Milo?
Nu-i de mirare ca ne-am alientat si semanam din ce in ce mai mult cu mastile noastre decat cu noi.
PS: Am citit poezia din care, la acre face referire Daniel. S-ar putea sa fie o legatura intre ea si descoperirea din commul Corneliei Costantin. Nu ma intreba care, pentru ca nu vreau sa te critic:)Este totusi si o diferenta. Tu ai salvat textul, printr-un colaj remarcabil si nu ai ajuns la recomandate-desi colajul merita!, pe cand, "Plastic Babe", ramane o poezie de platic cu o recomnadre de catifea.


 =  ioana,
carmen mihaela visalon
[13.Aug.06 13:34]
Bine ca suntem noi BUNE:)

 =  carmen
ioana barac grigore
[13.Aug.06 13:43]
ai cum sa ma critici prin comparatie, dar nu sa-mi si reprosezi si sa ma iei la bataie, pentru ca eu nu cred ca am timp sa citesc poezia azi. azi mi-am propus sa mai fac rating pe la prieteni si sa fac la asta de aici 1000 de hits. in pauze. daca exista sau nu o legatura, chiar nu mi-o asum.

 =  Ioana, i-am gasit capul si tanga:)
carmen mihaela visalon
[13.Aug.06 14:38]
Astept sa citesti si dupa ce-mi spui ce crezi despre poezie aceea, te critic. Pana aunci, da-mi link-ul cu chelnerita, si-ti dau la schimb capul si chilotii Venusicai.
Photobucket - Video and Image Hosting
(www.insecula.com/us/contact/A009022.html)
Photobucket - Video and Image Hosting

www.greatexpectation.biz/AubadeLiaisonsDangereuses.htm
Pe cap il cheama Primavara si e semnat Lorionov:)

 =  tanga(j)
ioana barac grigore
[13.Aug.06 14:43]
:))
asta da poezie erotica. de ce nu postezi pe pagina ta. te rog. e foarte tareee
cu "Chelnerita..." m-am lamurit. ai trecut pe acolo, deja...

 =  despre gelu naum si ioana barac, numai de bine
carmen mihaela visalon
[13.Aug.06 15:04]
Voi posta si acolo. Pana atunci am uitat sa spun ce era mai important. Intre colajul tau si Gelu Naum este o singura legatura: M. Z.

 =  daca nici de data asta nu e mia...
ioana barac grigore
[13.Aug.06 15:16]
:(

numai 995! si e duminica...

...iar eu tot ii dau ghes lui peia sa mai intre si el aici cu o "calcare in picioare" si o "saritura la jugulara", plus o desfiintare completa a tot ce este para, meta si extra... si nu se lasa neam.

carmen, nu mai aduce vorba despre "legatura" aia, ca nu sunt la curent si ma simt ca naiba de prost. nu ar fi important daca nu acum as avea de facut divertisment...


tu de ce nu intri la "tu"? ca inca nu este pe locul intai la fierbinti...




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)