Comentariile membrilor:

 =  Aici e loc de polemică, aici puteți spune... Interesant!!
Maria Prochipiuc
[24.Sep.06 16:19]

Probabil te aștepți ca cineva să se angajze în discuție, aici unde de fapt s-ar putea face poelmică pe asemena teme, dar vei avea surpriza că nimeni nu are nimic de spus și se va întâmpla așa cum bine ai spus: Cum ne despărțim și încep...Ai văzut aia e o curvă...ai văzut ăla e bețiv...ai văzut pe ăla l-am publicat da e prost..sau pe ăla cu ăla să nu stai la masă că e nu știu cum...și tot așa.......... Nu mai știu cine ( sau poate știu dar vreau să las așa ),a postat un fel de text, copiat de pe messenger, unde o anumită persoană a intrat și…nu mai știu exact dialogul, dar oricum erau jignirii, autorul textului tocmai asta a vrut să arate că te poți trezi acostat și jignit de persoane a căror identitate nu o poți descoperi, dar care sigur te cunoaște și își pote permite sub această aureolă a virtualului necunoscut să-ți intre în casă, să te batjocorească, după care…Am luat mai demult în studiu un anumit mod de abordare nu numai a textelor unor autori de pe poezie.ro, dar și asupra autorilor direct, în loc să comenteze textul, apar la comentarii jigniri referitoare la autor, cu trimiteri directe sau indirecte asupra unor fapte sau momente, sau ceva de genul că uite am primit pe email o plâmgere de la cineva ca i-ai fi luat nevasta, altii că i-a plagiat mai știu eu ce de prin ogradă… După ce am tot adunat material referitor la acest curent, care se practică pe poezie mi-am dat seama că aș pierde timpul degeabă, că pe om nu-l poți schimba tu, dacă în el nu stă educația și bunul simț. Ce e curios că aceste lucruri le practică chiar cei care doresc să fie exemplu de corectitudine - lupul moralist, nu?

Atenție!

De multe ori când se întâmplă lucruri de genul acesta cei care le fac, nu-și dau seama, sau știu foarte bine ce fac și nu-i interesează că pot distruge, că pot lovi atât de putenic un suflet nevionovat încât să nu mia aibă încredere în oameni niciodată. Aici e mare durere!

 =  da, ma intereseaza
Jigăranu Adrian
[24.Sep.06 16:48]
intr-o prima privinta e simplu...abuzul de spatiul virtual se incadreaza intr-o legislatie si e pasibil de pedeapsa penala.

in rest, din cate vad, unii au renuntat. s-au retras tacand sau tipand de pe site, ceea ce e nu numai trist ci si grav.
multi gresim, multi facem rau prin subsolul paginii unor oameni pe care poate nu i-am avut si poate ca nu o sa ii avem niciodata in fata.

da, ma intereseaza.
ar trebui sa ii chemam inapoi pe cei ce si-au luat bagajele si au plecat. ar trebui sa tinem cu dintii de oamenii valorosi care simt ca nu mai suporta. daca raul nu-si recunoaste vina si nu-si cere iertare...o poate face si un inocent in numele sau. fara jena.


 =  Mea Culpa (raul pur)
Jigăranu Adrian
[24.Sep.06 20:20]
Un episod. In subsolul paginii lui Carmen Mihaela Visalon mi s-a parut ca Elena Toma "ma ia de sus". Eu, adolescentin, vanitos si stupid am intrat repejor pe pagina ei de autor. Am ales lucrurile cu care sa-mi sustin rautatea si sa-i dau o forma cat mai personala, deci eficienta. Am trimis mail.
Al doilea episod. Dupa ceva timp vad un articol privitor la viata Elenei Toma. Lucruri pe care ea, cu bun simt, nu le-a pus in mod explicit pe pagina de autor, pentru ca pentru acele lucruri poti fi numit "sfant".

Deci, eu comisesem o stupizenie absoluta.
Stiu, sunt prea mic incat sa provoc un rau absolut, dar atacurile la persoana pe care le-am facut au contribuit la raul de aici.
Carmen Mihaela Visalon s-a retras. Ioana Barac Grigore o va face probabil si ea. Elena Toma a fost si ea agresata.
Eu nu am dreptul sa ma plang ca intr-o polemica se intra pe pagina de autor pentru a gasi argumente sofistice.
Nu am dreptul. Am facut si eu asta.
Sunt o lichea.
Oare mai recunoaste cineva?

 =  Raul gratis
Dan Norea
[24.Sep.06 22:24]
De cativa ani ma preocupa o problema, rautatea gratuita sau, cum ii spun eu, raul gratis.
La inceput banuiam ca pleaca in primul rand de la lipsa de educatie. Si, eventual, de la perioada neagra ceausista care a scos la iveala ce era mai rau din om.

Surpriza ! Pe site-urile literare, unde educatia se presupune ca este mult peste medie, raul gratis este la el acasa !


 =  Să auzim numai de bine!- depinde doar de noi
florian stoian -silișteanu
[24.Sep.06 22:24]
E oarecum bine că măcar am reușit să captez atenția la aproape o sută de oameni. La rânnul lor la rândul nostru poate într-o dimineață la cafea cu alte rânduri ale rândurilor noastre discutăm despre acestea și tot așa. Nu e sfârșitul lumii am vrut doar să mă conving cum că nu este. Dincolo de ce ne dorim este ce ni se întâmplă. Mulțumesc Maria Prochipiuc, Adrian Jigăranu. Să auzim numai de bine!

 =  Domnule Dan Norea
florian stoian -silișteanu
[24.Sep.06 22:29]
Domnule Dan Norea comentariul dumneavoastră a apărut în timp ce! Aveți dreptate! Parcă se întâmplă ca și când în casa omului intră instalatorul de rău și ăsta își face treaba dar uită ceva sculișoare prin interioare. Numai când facem curețenia de Paște și luăm la scuturat covoarele găsim...și ARUNCÃM.

 =  sugestie
Monica Manolachi
[24.Sep.06 22:42]
Părerea mea este că dacă țin la distanță răul, dacă eu mă cred bunătatea și perfecțiunea în persoană și dacă nu există pe pământ decât eu și răul, atunci răul n-ar avea niciodată cum să învețe ce este lucrul bun. Un pic de rău este în fiecare, dar asta nu este ușor de înțeles. Mai grav este când picul pare enorm și sunt afectați copiii.

Ce-ar fi să aplicăm teoria relativității la morală?...

 =  Milțumim Monica
florian stoian -silișteanu
[24.Sep.06 23:44]
Răul nu poate învăța. Dacă ne credem buni chiar s-ar putea să și devenim. Dacă trecemușor lăsâmd atitudine asupra omului mare și apăsăm cu netrecere asupra copilului nu se cade să fie bine. Răul este rău și pentru omul și pentru copilul de om și pentru brusture pentru lăcustă pentru desigur pasere la fel este răul când omul este singur.Mulțumesc Monica

 =  hai să vorbim
constantin cornelia claudia
[24.Sep.06 23:49]
Articolul nu prea implică soluțiile autorului, doar propune spre dezbatere, ori asta nu mi-se pare corect, cel ce scrie trebuie să spargă primul gheața. Apoi nu e despicat firul în patru referitor la ceea ce este denumit rău aici, ceea ce e necesar răul fiind un spațiu și timp vast. Nu prea am înțeles din ceea ce se sugerează mare lucru.
Opinia mea e că nu se poate face nimic în relație directă cu cei care deranjează binele altora. Tot ce se poate face e la nivelul ideii, ea trebuie gândită, dusă tot mai departe, mai departe decât punctul în care mintea vrea să se oprească și să treacă la altceva, până acolo unde spiritul intră în acțiune. Dar....când nu cunoști armele...și aici începe polemica: ce este adevărul, ce este spiritul, ce e sufletul, când te lasă baltă de mintea îți lovește în partea sa pură, cum refuză comunicarea partea pură cu cea pe care nu o recunoaște ca făcând parte din el, deoarece e rea....etc
Pentru mine, ca să înțelegi, suflet pur este egal sfânt duh, suflet impur este egal duh.
Lucrând la idei, lucrezi la drumuri prin materie, iar când ele există călătorul face un efort mai mic nesăpând singur, pășind pe terenuri accesibile minții sale. Toate se găsesc acolo în partea interioară a ființei colective.
Chiar de împotriva unui rău luptă mai multe suflete, aici în lumea ideilor fiecare e singur cu lucrarea sa, uneori împotmolindu-se fără ca mintea să afle, deoarece conștiința de sine e prea puțin extinsă, această zbatere rămânând subconștientă. La cei atinși puternic de pământesc, de beznă, nici măcar subconștient nu mai e, e doar inconștient, adică spiritul luptă singur, trage de suflet, repară echilibre care se tot strică...
Viziunea mea e amplă și în plus se termină cu o concluzie:
când vrei să anulezi ceva ce ușor te poate transforma, ce ușor te poate trage mai jos, de nu îți implici și conștiința de sine, cu toate simțurile treze, și chiar și așa...
Nu am putere cum mi-aș vrea. Rezultatul: urlu!!!
Să nu-mi spui acum știi tu ce...Voi învăța ce mi-se va arăta.

 =  adrian jigăraru...
Elena Toma
[25.Sep.06 13:33]
ha, ha, ha! așa, carevasăzică, de asta te-ai luat de mine și m-ai lăsat mirată. nu ești singurul care mi-a făcut rău, dar se zice că orice rău e spre bine. mie mi s-a lua nivelul pentru că, necunoscând o parte a regulamentului, fără să vreau, am greșit într-un punct. e firesc ca necunoașterea să fie atât de aspru pedepsită, ce mare crimă am făcut că am întrebat și eu, ca tot omul, mirat, ce se întâmpla la vremea aceea cu un text al meu? d-l LIVIU Nanu mi-a luat nivelul și chiar se bucură că acum stau și mă rog de unii și alții, colegi buni la suflet, să mă ajute și pe mine să-mi postez picturile, ca și când singură nu aș fi în stare, dar, asta e! am greșit și gata, recunosc, meritam să fiu pedepsită și nu mă pot supăra pe mine că nu-mi mai trece supărarea. trebuia să-mi spun și eu greșeala, să fiu alături de colegii care-și recunosc faptele rele.
brava,

 =  :-)
Carina Dobre
[25.Sep.06 15:04]
râuleț cu apă neagră
du-te tu în marea mare
spală-mi sufletul pelagră
și mă lasă nou în soare

 =  Elena Toma
Radu Herinean
[25.Sep.06 16:07]
"d-l LIVIU Nanu mi-a luat nivelul și chiar se bucură că acum stau și mă rog de unii și alții" - Elena Toma
Doamna Toma, asteptam cu interes sa ne aratati dovezile pe care le detineti pentru a sustine aceasta afirmatie. Intai dovezile ca Liviu Nanu v-a luat nivelul, apoi dovezile ca Liviu Nanu se bucura de neajunsul pe care vi l-ar fi provocat.
Alternativ, puteti prezenta public scuze domnului Liviu Nanu, care cred ca este cel putin ofensat de aceste remarci.

In ce priveste nivelul, va anunt ca daca pana acum am sustinut o atitudine toleranta in ceea ce va priveste, de acum incolo imi voi exercita dreptul de veto impotriva oricarei tentative de a vi se acorda un nivel superior atunci cand colegii mei editori vor incerca sa va reabiliteze. V-am anuntat acest lucru ca sa stiti pe cine sa dati vina atunci cand, pe viitor, veti considera necesar sa mai mentionati motivele si persoanele care sunt de vina pentru faptul ca veti ramane multa vreme la acest nivel de acces.
Nu ma intereseaza nici un fel de alte comentarii si nici un fel de alte marșuri de protest si le voi ignora asa cum voi ignora si orice alta tentativa de explicare sau motivare a atitudinii ordinare pe care o aveti fata de regulile acestui site, fata de cei care incearca sa le aplice (cat mai relaxat cu putinta) si fata de eforturile pe care acesti oameni le fac pentru a sustine activitatea tuturor celor care beneficiaza de facilitatile acestui site.
multumesc.

 =  Întrebare aproape retorică
Cristina Andrei
[25.Sep.06 16:09]
Florian, întrebarea ta este aproape retorică. Oricât am încerca să cernem binele de rău, câte o neghină pe ici-pe colo tot se va strecura, iar răul nu va fi niciodată la distanță, va fi mereu printre noi, cu noi, în noi. Astfel, răul fiind (aproape) intrinsec, poate că nu trebuie sau nu poate fi ținut la distanță; poate că ceea ce putem încerca este să-i împiedicăm manifestările. Îl felicit pe Adrian Jigăraru pentru această “mea culpa” purificatoare și mă întreb câți vor avea curajul să-i urmeze exemplul. Îmi pare tragic faptul că unii autori se retrag de pe site din cauza denigrărilor, atacurilor la persoană etc. Poate că mai toată lumea de pe Agonia are de suferit la un moment dat dintr-o cauză sau alta. În funcție de gravitatea intervențiilor din comentarii, editorii site-ului sunt cei care sunt în măsură… să ia măsuri pentru a ține la distanță manifestările răului…
Eu prefer să văd partea bună a Agoniei, eu văd Agonia ca pe un liman al culturii, un loc de exprimare liberă, deși, când ai de suferit de pe urma… unuia sau altuia (a se citi aici un antonim sau mai multe pentru “gentleman”), este greu uneori să rămâi în picioare și să-ți continui drumul început cu bună-credință și bună-cuviință.
Așadar, voi, agonici de bună-credință, rămâneți în picioare, scrieți în continuare, rămâneți pe Agonia, nu le cedați spațiul celor ce perpetuează răul și nu vă faceți prea multe griji din cauza lor. Prin răul exercitat, își fac lor înșiși rău și se autodesființează, se autodezavuează, nu au nimic de câștigat decât oprobriul, în care se vor scălda mereu și mereu, până când se vor trezi să devină oameni de bun-simț sau se vor trezi la marginile unde merită să stea…

 =  cam atît
Liviu Nanu
[25.Sep.06 16:41]
Stimată autoare, ați îndreptat arătătorul greșit în direcția mea, eu n-am avut nicio acțiune editorială pe nivelul dumneavoastră, prin urmare sînteți în eroare, dar asta nu mă mai miră. Nu mai pozați în victimă, răul nu este la editori, așa cum vreți să creadă și alții. Pe de altă parte, toți autorii de pe site cunosc (sau ar trebui să știe) că nivelul 100, maxim pe care l-ați avut, nu permitea inserarea de imagini, deci niciodată n-ați avut această facilitate, prin urmare nici nu v-a fost retrasă, așa cum lăsați să se înțeleagă în alte comentarii. În pagina dumneavoastră există toate acțiunile legate de nivel, dar și linkurile spre textele unde ați avut conflicte cu divești membri, dintre care unii s-au plictisit să vă lămurească și stau deoparte, așa cum am procedat și eu pînă acum și cum voi face și pe viitor. Nu aștept răspuns, deja intuiesc faptul că va fi un circ aici, unde dumneavoastră, fiind în centrul atenției (așa cum v-ați și propus dealtfel) veți fi, evident, victima unor "răi" așa ca mine. sînt conștient că-mi atrag reproșurile unor colegi, dar nu puteam lăsa să planeze asupra mea o acuzație FALSÃ și neargumentată.

 =  parerea mea e ca
Alina Livia Lazăr
[25.Sep.06 16:50]


aceste patetisme apar pentru ca
se intampla ca unii oameni sa nu fie in stare
sa faca o diferenta clara
intre regulile (scrise sau nescrise)
de comportament si atitudine intr-un mediu virtual, pe de o parte,
si cel real - cel cu adevaratele si serioasele
rele, pe de alta parte.

si mai este o diferenta pe care unii
nu sunt in stare sa o faca:
diferenta intre Poezie si Om.

cred ca daca oamenii ar fi mult mai preocupati
de ceea ce acest site are ca scop - creatia lor literara -
si nu de orgoliile, vanitatea si frustrarile
pe care nu si le pot usor vantura in spatiul real,
atunci nu s-ar mai simti nimeni nici atacat,
nici marginalizat.

daca si numai daca
preocuparea lui singura si reala
cand ar intra aici
ar fi
creatia.




 =  De acord cu poeta Alina Livia Lazar
Andu Moldovean
[25.Sep.06 17:45]
Si ca sa completez in aceeasi nota "poetica" (iata Li ne arata ce inseamna cu adevarat sa fii poet, si cand spui buna dimineata trebuie sa aranjezi chestia in versuri) eu o sa zic asa:
"Si daca toate-acestea fi-vor invatate
restul o sa vina de la sine-apoi
si-or sa se-mplineasca visurile toate
(parca asa era, a, sau dorurile?)
ce le-ati pus intr-insii mame scumpe
VOI!"
Bobadil.
P.S. Pe asta cu identitatea falsa am si eu un "cuiut" da' m-am plictisit s-o tot zic. Faca fiecare ce-o vrea! Cat o rabda Radu, desigur.

 =  gata oricând să reparăm
florian stoian -silișteanu
[25.Sep.06 18:44]
E mai mult decât așteptam...și aceasta este o dovadă clară că formăm o comunitate. Nu m-am referit aici la obținerea sau pierderea motivației unui nivel de acces care îți dă sau îți ia din drepturi. Acestea sunt aparținătoare celui care conduce care a lansat programul aparțin acelei bucătării în care înfometați de creație autorii intră ciugulesc ce vor lasă plata printr-un poem expun produsul rețeta pe care singur o îndeamnă el autorul. Polemica poate continua. Am vrut doar să mă arăt interesat de fenomen nici cum să fac pe grozavul nici cum să pun în fașă o audiență. Putem face toate acestea în armonie. Că nu e perfect mecanismul nu este o tragedie. Cred că datoria noastră în absolut orice domeniu este doar de a întreține mecanismul ceasornicului de a fi gata oricand să reparăm o rotitță dacă nu o putem înlocui de a unge cu metafora angrenajul acesta în care fiecare dintre noi suntem parte componentă. Mulțumesc

 =  este cum zice Li, dar exact invers :))
Dan Cârlea
[25.Sep.06 19:23]
adica, trebuie sa existe o cat mai mica diferenta intre comportamentul omului in mediul lui real
( familie, serviciu, etc. ) si comportamentul din spatiul virtual.


de curand, intr-un mail, ii spuneam unei persoane :

Imagineaza-ti ca nu avem net, si ca tot ce se intampla aici, s-ar intampla numai in cadrul unui cenaclu .
Ai lua cuvantul de 13 ori la acelasi text al amicei tale si ai premia-o din 2 in 2 saptamani ?
(asta ca tot ii plangea cineva, de mila lui Visalon, in necunostina de cauza si pe care il rog fie sa se abtina de la vreun replay, fie sa imi scrie pe mail ca sa ii dau toate informatiile, fiindca am vazut ca multi isi dau cu parerea inainte sa cunoasca in amanunt o problematica )

Ideea este ca fiecare trebuie sa se poarte, daca se poate, cu aceeasi responsabilitate pe site ca si in lumea reala, si sa nu foloseasca mediile virtuale ca pe pungi pentru voma ideatica, locuri in care sa-si defuleze toate cele.

Din pacate, se intampla acelasi fenomen ca si in cazul conducatorilor auto, care, simtindu-se aparati de tabla masinii ( in cazul nostru de anonimat ori distanta), isi permit ce nu si-ar permite altfel.

concluzie : sa isi imagineze fiecare, ca tot ce se intampla aici are loc intr-o sala si sa actioneze in consecinta

DAn

 =  părere
Vasile Munteanu
[25.Sep.06 19:29]
îmi amintesc că Platon spunea, în "Hippias maior", că "Noi nu trăim cum vrem, ci cum putem" (deși omul la care face Sile referire este și va rămâne totdeauna un "minor"); acest demers este unul, cel mult, al etalării "poziției" fiecărui preopinent, evident, pornind de la premisa sincerității fiecărui locuitor al acestei "Re(s)publica". Parafrazându-l pe filozoful sus-menționat, nimeni nu poate constrânge adevărul, calea murdară aparține omului.

dea zeul să fie mai bine!

 =  parere
Florina Daniela Bordieanu
[25.Sep.06 21:39]
Alina are dreptate. Si Florian are.
Si Liviu are. Si Andu are. Si Vasile are.
Trebuie un minim bun simt absolut necesar, ca peste tot. Restul sunt barfe si vorbe de aiurea.
Pentru poezie suntem aici, nu pentru lungimea nasului, marimea la pantofi, care ce mai poarta sau cat e de avut.
Ar fi super daca ne-am descalta si de ipocrizie la intrare.

Multamim Silisteanului pentru deschiderea usii.

 =  Dana
Vasile Munteanu
[25.Sep.06 21:50]
știi ce e interesant la enumerarea ta? că nici unul nu are dreptate; toți caută dreptatea din ochii celuilalt...

 =  Vasile.
Florina Daniela Bordieanu
[25.Sep.06 22:12]
:)...Vasile.

No other comments.

hai sa citim poezie. sau s-o scriem. cine poate.
si-atat.

 =  florina daniela bordianu
Dan Cârlea
[25.Sep.06 22:16]
ai fi putut sa imi explici de ce eu nu am dreptate, ca asta se intelege din mesajul tau.///ma rog, hai sa incercam poezie, cine poate, vorba ta

 =  domnule Dan Carlea.
Florina Daniela Bordieanu
[25.Sep.06 22:21]
Bordieanu, domnule Carlea.
As fi putut, da. daca as fi citit comentariul dvs.
Va rog sa ma scuzati, n-am facut-o.
Nu e vorba doar de dvs. Nu am citit toate parerile expuse aici.
Daca nu am pomenit pe cineva, nu inseamna neaparat ca nu sunt de acord cu ce am scris.
Trebuia sa citesc totul? Sa raspund tuturor?
Nu cred.
De ce imi rastalmaciti cele cateva fraze simple expuse mai sus?
Eu sunt extrem de simpla si de directa.
Asa ca va rog, nu-mi raspundeti.
Multumesc.

 =  erata.
Florina Daniela Bordieanu
[25.Sep.06 22:24]
erata: "cu ce am scris" - inlocuit de - "cu ce a scris"
(e vorba de comentariile altor membri de pe agonia, desigur)

cer scuze Florianului pentru revenire.
ce am avut de spus, am spus.

 =  agonia death meci !!!
enache ionut laurentiu
[25.Sep.06 22:54]
play that funky music, white boy !

parerea mea e ca trebuie sa ne iubim intre noi, mai ales femeile :D

dane, ai ramas marcat, ti-au schimbat stelele mihaelei viata?
get over it man !

ouvre la fenetre

in rest, hommie love tuturor,

solid !

 =  sper ca se vede si la voi ca mi-am schimbat numele! :D
ceea ce vrei tu aici sile nici intr-o comunitate religioasa nu exista. asa sunt oamenii. dar stii ca omul ceea ce seamana va secera?
noapte buna!

 =  cu viața noastră la brâu să trâmbițăm veștile bune
florian stoian -silișteanu
[26.Sep.06 01:28]
ăe când trăia amicul Traian Furnea nu se îâncepuse nebunia lui Radu Herinean! Pe atunci lumea se folosea de împrejurarea sinelui a unui cârciumar cu putere ce avea curajul de a promova și rotunji îndrăzneala poemului. Furnea spunea la un moment dat ceva ce însemna cam așa...ideea era că toți poeții poartă același număr la pantofi....Dincolo de metaforă se ascunde adevărul.....

Dan, Vasile, Florina , Ionuț și Intersecția....tot ce se întâmplă este o sonsecință fiindcă revenind șa Furnea spunea într-o maxumă ceva de genul...Inutil inutil domnilor nu facem altceva decât să trăim consecințe.....faptul că dumneavoastră că Radu Herinean se împlică în această polemică nu este decât dovada unei stări de bine de a construi....și pleonasm se poate numi doar a construi pentru a fi lipsit de încurajare de sens de apucătura de a face bine de a ridica....repet însă...atunci când la inrarea în oraș sosește răul bine este ca fiecare dintre noi indiferent unde și în ce son ne afșăm să trâmbițăm repejor a alarmă. Și mai apoi fiecare cu viața sa la brâu legată să conturăm în sfârșit semnele bune

 =  scurtă precizare
Dana Banu
[28.Sep.06 11:07]
Traian Furnea nu spunea într-o maximă "inutil domnilor, inutil, nu facem decât să trăim consecințe" ci într-o poezie.

să nu uit, nu ai cumva niște cizme? că vine o iarnă grea, bătrâne:)
salut,

 =  Elena Toma Dana Banu
florian stoian -silișteanu
[28.Sep.06 12:17]
Câteva răspunsuri cu întârziere. Elena Toma te bucuri de prețuirea mea. Ești o artistă și asta nu-ți poate lua nimeni. Am observat de-a lungul timpului și nu numai la tine că se întâmplă de când cu posibilitatea acestui sait ca drumul creației să se împlinească aș cu înverșunare. Știu deja mulți confrați care nu mai mănâncă nu mai dorm dau telefoane cu disperare pentru că textul nu știu cui este la ...alea...cum se numesc...la fierbinți că nivelul că nu știu ce mai ce...Cel puțin pentru mine toate acestea contează cu măsură eu neștiind ce este măsura. Chiar dacă poeme dar POEME unele rămân nerecomandate asta nu înseamnă mutilare nu înseamnă rău. Când poemul are mesaj deci are suflet atunci răsplata sosește din comentariul pe care ți-l scrie un străin ori un consacrat un coleg de sait cu care ai băut vin sau nu...ideea este că pre,iul cel mare ți-l dă lumea fără să-i bați lumile fără să-i spargi geamurile. Am mai spus adu Herinean că îți place sau nu este Tătuca. Ești în casa lui. Te-ai pus la masa lui...Nu-ți place felul de mâncare, mobilierul, covorul, menajera, țuica poemului nu-i bai. Spui sărumâna și pleci... liviu Nanu nu este un sfânt dar nici un ticălos cum nici noi nu suntem. Am trecut prin războiul caracterelor și în timp absolut toți cei care m-au tăiat sub limbă sunt din nou primitori. Oamenii se grăbesc uneori.Sigur că pe aici sunt unele inegale răspunderi....inși care poate din greșeală sau absență de simț de spontaneitate artistică valoroasă mai greșesc...Cel mai de preț este ce scrii...Chiar dacă textul a trecut uneori neobservat în cazul în care acesta ESTE chiar ESTE...că ți se zbârle pielea memoriei pe tine...ei bine atunci ești BUN. TE respectă poporul! Dar există această apucătură de a crede că tot timpul suntem geniali în ce scriem. Ei bine poate că suntem...dar clar că nu toți și n mereu. Am recitit ce scrie Rahu Herinean despre niveluri...Repet suntem în casa lui...Uneori mă simt ca naiba că nu pot să spun în scris mai multe datorită acelui nivel...și crede-mă chiar știu ce să fac...dar asta este altceva....

dana Banu ai dreptate Traianul de-ar fi fo el pe aici.....
Înțeg că ar fi offtopic un com....o să văd....

 =  este o parere de echilibru
Dan Cârlea
[29.Sep.06 22:01]
adevarul este ca Elena a avut cateva excese, a acuzat in necunostinta de cauza, dar astea au si plecat dintr-un punct unde cred ca ar trebui umblat si este vorba de reguli.

Intr-o zi s-a trezit femeia cu nivelul scazut si nimeni nu i-a spus nimic ( si aici cred ca ar trebui sa fie obligatoriu ca editorul care face o scadere de nivel sa spuna de ce, nu sa se scada anonim ), si atunci ea nu a avut prezenta de spirit sa intrebe intr-un mod mai diplomat si tensiunile au luat amploare.

Cred ca nu ar fi rau ca scaderile de nivel sa se opereze cu mai mult discernamant, mai gradat, nu cu usurinta de la 100 la 0 sau -20 pt. o vorba spusa la nervi, adica mai multa atentie la masurile folosite.

Stiu ca este greu, nu am pretentia ca am toate raspunsurile, este usor sa vii la masa pusa si sa iti dai cu parerea despre cum au fost facute bucatele si sa ai aerul ca le stii pe toate, sunt implicate suflete de oameni la mijloc, cu toate fatetele lor, cu umbre si lumini, mai nou am aflat ca in viitorul apropiat s-ar putea sa mi se scada nivelul, fiindca daca cineva stie sa se relationeze cum trebuie in plan privat fata de cine trebuie, acea persoana cu putere poate sa vada lucrurile dintr-o singura parte, nu e greu, asta e.

Sincer, dar foarte sincer iti spun, Radu, si sper sa apreciezi ca nu sunt un pupincurist si nici un las, nu am pretentia sa iti dau lectii, dar eu as fi propus urmatoarea varianta :

Elena Toma, nu este in regula sa ti se scada nivelul atat de drastic si fara explicatii, nu este omeneste, desigur, ca in regulament nu se scrie despre asta, nu este in regula ca tu sa faci acuzatii aiurea, sa presupui ca ba ala, ba alalalt ti-a scazut nivelul, uite, mai primesti o sansa, fiindca esti pictorita iti dau acum nivelul 105, sa iti postezi picturile, si de acum te rog sa te porti fara repros la adresa celorlalti.

DAn




 =  Răul nu cumpără ci vinde
florian stoian -silișteanu
[30.Sep.06 08:37]
Cred că e greșit cred că este timpuriu cred că sosește iarna. Nu-mi permit să fac din stația unei discuții o rampă personalizată nici măcar pentru fie ea Elena Toma. Ce repede ne agățăm de călătorul unei duminici numai pentru a găsi de cuviință că e sărbătoare și că ni se cuvine. De ce nu există un nivel atunci cînd trebuie să oferim nici măcar unul egal cu cel pe care ni-l dorim. La ora aceasta la care postez dimineață de sâmbătă trecută de postul de vineri am sosit dinspre Curtea de Argeș ascuns încă în umbra răcoroasă a unei discuții prelungite despre domnii Nicolae Iorga, Marin Preda, Nichita Stănescu, discuție la care au participat publicistul George Stanca, prozatorul Augustin Doman, pictorul Aurel Gîrjoabă, traducătorul Marian Popescu, ziaristul Radu Gîrjoabă, omul de afaceri belgian Guido și subsemnatul. Sigur că da o noapte a unei provincii în care omul aprinde felinarul unei întâmplări despre alți oameni. Sunt pentru o călătorie în care călătorul trebuie să-și cumpere bilet și mai ales să se așeze nu în aglomerația destinului ci în funcție de cît a plătit în funcție de meritul și steaua care-i sclipește în frunte. Nu se cade așadar să ne îmbulzim pe locurile mamei și al copilului al conducătorului al controlorului nu se cade deci să strigăm ca în gură de șarpe despre nivel. Practic polemica pe care am încercat să o stârnesc nu înspre ce sugerează amicul nostru Dan Cârlea se îndreaptă. Ce se întâmplă uneori prin piața orașului ține doar de țațele ce se omoară să prindă vadul cel bun. Răul nu cumpără ci vinde. Problema cred că trebuie rezolvată numai după ce vedem cât de avuți sunt cei care fac acest negoț. Cineva într-o zi va obosi să tot investească....După faptă și ...răsplată....Cred că sosește iarna...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !