Comentariile membrilor:

 =  puiul de cactus
radu petrini
[17.Mar.07 23:50]
m-a induiosat
si eu aveam unul pe nume equinopsis si il udam aveam mare grija de el numai ca trebuia udat rar ca sa se creada in desert

frumoasa poema

 =  eu am multi
Ioana Barac Grigore
[17.Mar.07 23:54]
unul se numeste Mafoame si a fost recuperat din ghena. acum este un fel de sef al celorlalti, iar intr-un an a avut boboc.

multumesc

 =  cere-i despăgubiri sau răzbună-te pe el!
Tudor Negoescu
[18.Mar.07 00:42]
emoționantă scena voastră casnică! se pare că ați avut o convenție: dacă bagă gol argeșul, faceți sex oral! vezi că te-a păcălit iubitul cel "lingav": argeșul n-a "băgat"... gol. cere-i despăgubiri sau mai răzbună-te pe el!

 =  tudor...
Ioana Barac Grigore
[18.Mar.07 00:52]
...long time no see.
sa spun ca ma bucura ca sexul oral te-a atras in pagina mea...?! nu spun asta, pentru ca stiu ca toshiba te-a adus aici.

era de post, tudor. si strigator la cer.

the same

 =  ești tare curajoasă!
Tudor Negoescu
[18.Mar.07 01:06]
nu, nici vorbă. sînt în căutarea unor rețete de post și așa am ajuns la textul tău. ești tare curajoasă!

 =  cu curaj, inainte
Ioana Barac Grigore
[18.Mar.07 01:13]
trebuie sa mai lucrez la rating, tudor. epopeea mea americana nu a interesat foarte tare. poate iti arunci un ochi. m-ar interesa parerea ta. este anterioara.

 =  drob de sare in spinare...
luana zosmer
[18.Mar.07 08:50]
Hiiiiiiiiiiiiiii,misto, sex oral de post, la noi e interzis sa bagi ceva-n gura de Yom Kipur, da nu scrie nicaieri ca n-ai voie sa bagi...mde.Si au barbatii o fixatie cu stersul prafului pe televizie fix in momentul cind echipa favorita baga gol, acu nu-i musai sa fie forbal, nu? cit despre drobul de sare...n-am ce sa zic.Poezia insa-i frumoasa.

 =  îmi...
ioan peia
[18.Mar.07 09:05]
...explică și mie cineva ce e acela sex oral?

 =  la cap
luana zosmer
[18.Mar.07 09:27]
tu n-ai soacra Ioane? sex oral este cind te ...cineva intr-un loc din corp pe cale orala.creierii se socotesc si ei un loc din corp.capisci?

 =  nu cred, luana
ioan peia
[18.Mar.07 10:19]
când e chestia cu soacra, acela e sex insipid.
cred că mai bine o întreb pe ezoterica mihaela. ea trebuie să știe, că rătăcește printre sufiți. ce este, mihaelo sexul oral? vreo tantră mai adâncă? vreun tarot pus de-acurmezișul?

 =  vjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
luana zosmer
[18.Mar.07 12:36]
Ioane, mi se pare mie sau am comentat poezia Ioanei? De unde-a aparut Mihaela? Daca vrei tarot pot si io sa-ti ghicesc,nu personal, am o pretina ,e specialista.Da nu-i nevoie vin io noaptea pe post de yala:) si vaz tot ce ai in cap, ba si-n corp,numa de-asta tre sa te feresti, fara tantre fara tarot,numa biochimic.vjjjjjjjjjjjjjjj:)

 =  Parintele Cleopa sau in dulcele stil Google/CTRLP-CTRLV
carmen mihaela visalon
[18.Mar.07 13:12]
CELE TREI TREPTE ALE MÂNIEI

Mânia ne biruieste pe toti! Vai de capul nostru! Dar să vorbim, după Sfântul Ioan Scărarul, care sunt treptele mâniei.

Mânia se împarte în trei feluri; este mânia numită pe greceste holos, care înseamnă "repede", când omul se mânie repede si tot repede îi trece. Asta nu-i mânie periculoasă. Este ceea ce spune Duhul Sfânt în Psaltire: Mâniati-vă si nu gresiti.

Aceasta-i mânia cea firească. A gresit o dată, a cerut iertare, se împacă. Inima omului este împărtită în trei părti: partea mânioasă, partea ratională si partea poftitoare. Această mânie este dumnezeiască, căci din fire este sădită în sufletul omului, să se mânie asupra păcatului. Sfântul Ioan Gură de Aur zice: "Mânia ta să nu fie asupra fratelui, ci asupra sarpelui prin care ai căzut".

Când vezi pe un om că te ocărăste sau îti face rău, nu te supăra pe el, că nu-i vinovat el. Nu s-ar fi pus legea iubirii de vrăjmasi dacă era asa. Urăste boala lui, nu pe om, că nu-i vinovat omul, diavolul îl îndeamnă. Urăste boala, că boala-i de la draci, ca să-l facă să te urască, să te ocărască, să te păgubească, să te bată. El nu-i vinovat, că omul este făcut după chipul si asemănarea lui Dumnezeu, dar cel îndem-nat de diavol asa face.

Mânia cea dreaptă nu urăste, ci împlineste porunca Domnului, care zice: Iubiti pe vrăjmasi vostri. Binecuvântati pe cei ce vă blestemă.

Această mânie, holos, este primul grad al mâniei.

A doua treaptă a mâniei este mânia numită catos sau pizmă, pe româneste. Acesta-i un sarpe rău. Acesta când a muscat inima noastră, nu numai că ne mâniem, dar tinem mânie câte o săptămână, două, pe cel care ne-a făcut rău. Aceasta-i grea.

Când omul tine mânie si gândeste: "Lasă că-i răstorn eu planul la acela; lasă că am să-i zic eu; lasă că am să i-o fac eu", si când vei vedea acestea în mintea ta, să stii că ai trecut în treapta a doua a mâniei. Te-a muscat mai mare balaur de inimă. Si să te duci să ceri iertare, să te împaci cu fratele, zicând: "Iartă-mă, sotule; iartă-mă, sotie!", că dacă nu trece această mânie, nu putem zice "Tatăl nostru".

Atunci ar trebui să ne rugăm asa: "…si nu ne iartă nouă, Doamne, greselile noastre, precum nici noi nu iertăm…". Asa ar trebui să ne rugăm, că dacă nu iertăm, altfel nu putem zice "Tatăl nostru". În nici un fel de mânie nu putem zice "Tatăl nostru". Conditia-i pusă de întelepciunea lui Dumnezeu Cuvântul.

Apostolul spune: Soarele să nu apună întru mânia voastră, iar cel ce a trecut în al doilea grad de mânie, nu numai soarele îl apucă cu mânia, îl apucă si două, trei zile, si o săptămână si o lună.

Apoi este mânia cea mai grea decât toate, zacos, care pe româneste se cheamă zavistie. Asta-i mai rea decât dracul. Este un drac mai rău decât toti dracii, zavistia. Să ne ferească Dumnezeu de asemenea mânie! Dar de ce se cheamă zacos? Fiindcă zace mult în inima omului. Omul când a ajuns în treapta a treia a mâniei, nu tine mânie numai două-trei zile sau o săptămână, ci ani de zile.

S-au văzut oameni bolnavi de această boală, de zavistie, care nici la moartea lor n-au iertat pe fratele. "Uite, cutare a murit, si pe patul de moarte i-a cerut iertare fata sau nepoata, si n-a vrut s-o ierte". Să ferească Dumnezeu! Acesta-i balaurul zacos sau zavistia, si de acesta arată dumnezeiescul Ioan Gură de Aur că-i mai rău decât satana, în Cuvânt la Saul si la David.

Saul era împăratul lui Israel si era bolnav de epilepsie, de duh necurat, că adeseori cădea la pământ si făcea spume la gură, că îl părăsise Dumnezeu de când l-a ucis pe împăratul Ahab. David venea si-i cânta din harpă psalmi si gonea duhul cel rău de la Saul si îl făcea sănătos si se linistea.

Dar Saul îi multumea lui David că a scos dracul din el? Nu. Dracul, auzind puterea psalmilor, îl părăsea pe Saul si fugea. Iar Saul se linistea, dar zavistia din el nu.

Căci fecioarele Ierusalimului, după ce au auzit că David, un copil, a bătut pe filisteanul Goliat si i-a tăiat capul si a ridicat ocara dintre fiii lui Israel, ele băteau din tambure si strigau asa: Bătut-a Saul cu miile si David cu zecile de mii. Adică îl lăudau mai tare pe David decât pe Saul. Si de atunci Saul a prins ură, tot din iubirea de slavă, a prins mare zavistie, zicând că de-acum David are să fie împărat.

Si atâta zavistie avea, cu toate că David îl tămăduia si izgonea dracul de la dânsul, încât când se scula de jos întreba: "Unde-i David, să-l omor?" Si a aruncat de trei ori cu sulita după David. Pe cine voia să omoare? Pe doctorul lui, care-l făcea sănătos.

Ai văzut că dracul se ducea de la Saul, din cauza psalmilor, dar zavistia din inima lui nu se ducea? Voia să-l omoare pe David, ca să nu ajungă împărat.

De aceea spun Sfintii Părinti si mai ales Sfântul Vasile cel Mare: "Zavistia este mai rea decât dracul". Asta-i mânia zacos si când se tulbură omul de zavistie, fierea varsă venin în jurul inimii, că partea cuvântătoare a sufletului este în inimă. Atunci se întunecă ratiunea si creierul si partea sentimentală a sufletului omului si degeaba îi spui că aici este alb, că el vede negru. Nu mai vede bine, fiindcă i s-a întunecat mintea si inima de zavistie.

Zacos, adică zace mult în sufletul omului. Za-vistia este mai rea decât toate. Numai diavolul este zavistnic si are zavistie de la începutul lumii asupra oamenilor si asupra lui Dumnezeu, dar a omului, spune Sfântul Ioan Gură de Aur, este mai rea decât dracii. Să ne ferească Dumnezeu, că zavistia este un drac care persistă în inima omului si dacă omul nu se mărturiseste si nu se roagă lui Dumnezeu să-l izgonească, sunt multi care nici pe patul mortii nu vor să ierte pe cel ce le-a gresit.

Aceasta este treapta a treia a mâniei, care este cea mai periculoasă; si acesta este dracul zavistiei, care-i mai rău decât toti diavolii.

Deci nu-i de ajuns să zici numai cu buzele: Dumnezeu să te ierte, dar inima ta să fie plină de zavistie si de mânie; aceasta nu-i iertare. Dumnezeu caută la inimă. În zadar ne rugăm, când inima noastră e plină de răutate, de zavistie, de răpire si de toată râvna cea rea.

Deci să ne silim cu inima noastră, să o convingem că trebuie să iubim pe fratele nostru si să cerem ajutorul lui Dumnezeu să facem acest lucru si atunci să avem îndrăzneală în rugăciunile noastre către Dumnezeu. Dacă nu, are să se întâmple ce spune Sfântul Isaac Sirul: "Sământă pe piatră este rugăciunea celui ce are mânie asupra fratelui său".

Să ne păzească Dumnezeu de tot felul de mânie, dar mai ales de mânia zacos. Amin.
















 =  mihaelo, soro,
ioan peia
[18.Mar.07 13:53]
eu una te-ntrebai și tu cu alta veniși pe capul meu. doamne miluiește și ferește dă așa pacoste ce căzu dân senin pă capu mieu. au început să mă muște remușcările și să mă chinuie dracii cei negri ai satanei. că ăștia-s o droaie, zbârnâie pe la urechi ca lăcustele, și cată să intre-n sufletu omului nevinovat așa ca mine. că înțelesei dă la mihaela evlavioasa (acu nu mai e ezoterică, a trecut la faza pioșeniei) că eu sunt un biet om cuminte, veit pă lume cu cele mai bune intenții, da diavoluuuuuuuu, oooo, diavolu, bătu-l-ar benga, uite-așaaaa se răsucește șî să-nvârteșe-n sufletu bietulului creștin, dă-l face dân om neom, îl potopește trei grade dă mânii, așa ca furiile alea eline. șî aceste mânii sunt pe trepte de viteză. deci:
1. treapta-ntâi, numită și mânia a holosă, adică iute, ca gipanu care pleacă dă pă loc cu 3G și atinge suta-n 3 sec. asta e o mânie mai blândă, ca să zic așa. adică, aci vine, aci pleacă. că aș zic un scărar pă nume ioan și sfânt: vai dă capu nostru!
2. urmează mânia de rang doi, numită și catos, adică, frate, e cu șerpi d-ăia veninoși care mușcă inima omului și o astupă cu pizmă d-aia nnniiiaagră-niiiaggrră. mamă, șâ bolești dă ea câte-o săptămână-ncheiată șă verși bila dân tine... uite-așșșa curge pă preșuri șî pă suflet. vai dă viața noastră, că vine balauru șî hap! ne înghite și ventricole și auricole, ne lasă fără valve... brrrruuummmm, brrrummm! na, se rupe gipu-n drum! degeaba o luasem din loc cu treapta-ntâi șâ 3G accelerație. numai scaaapi dă asta dăcât dacă rostești întruna tatăl nostru șî te aghezmuiești toată ziua, până-ți trece. ai grijă însă ca aghiazma aia să aibă, pe puțin, vreo 51 dă grade, că altfel nu face mărgelușe!
3. eeeee, da stai să vezi drăcie cu pălărie! ca acuș o băgăm tare-n trepata 3, adică în mânia aia care se mai numește și zavistie, tărăboi mare, tată, zacos d-ăla dă nu te mai scoli decât dacă sugi sânge dă viperă tânără, d-aia dă nouășpe ani. nu mai ierți nici pă tac-tu nici pă mă-ta nici pă sfinți, ce mai! te-a luat, pardon dă espresie! dracu-n custodia lui pă totdeauna. oilio, șî începi dă ai viziuni cu sauli și davizi - cum unu să caftește, altu cântă la drâmbă de-l linișteș-te - biblioșenie mare, ce mai, nu să mai vede om cu persoană! d-aia vine șî unu vasile, care-i mare, vere, mai mare ca toți sfinții șî zice: "băi fraților, ați dat dă mama dracilor, nu mai aveți scăpare!"
aoleeeuuuu! simt că acilea sunt șî eu, om pur ca lacrima dă crocodil, da dacă mă muncește necuratu, ce să fac? a? sunt eu vinovat cu ceva dacă mă posedează zavistia a mare, zacosu ăla demonic, a? mihaelooooooooooooo! te rog pe tine evlavioaso, pioaso, sănătoaso, vinoooo și gonește-l pe dracu dîn mine șî intră tuuu, sfânta-sfinctelor, și cotrobăie-mă șî curățește-mă șî... fă-mi ce-oi vrea, numa să scap dîn negreala asta care-mi apasă pă suflet.
of, mihaelo, of!

 =  uite ce aglomeratie la textul asta
Ioana Barac Grigore
[19.Mar.07 11:51]
nu stiu cine pe cine a adus in subsolul asta, dar e clar ca "sexul oral de post" a avut cautare. luana a trecut pe acolo, dar mi-as fi dorit sa treaca si ioan si carmen pe la textul meu anterior, "repetenta", si sa-mi lase niste pareri. nu e cu "sex oral", dar este un text "de post", cu siguranta.
carmen, mi-a placut ce mi-ai lasat aici. chiar si de pe google...

 =  mda....
Sandulescu Madalin
[19.Mar.07 20:38]
ne atrage "sexul oral"... de post, de dulce ... ce mai conteaza... uite ca pe mine NU... eu am venit aici pentru :
" stergerea prafului de pe televizor".... in fond cate femei ati mai vazut sa aprecieze asta? ... sa nu-ti sara in cap si sa-ti strige: "Ce bah.. esti facut la Medias?"

sau uite ma atrage o femeie care se uita la meci... in fond cate femei mai fac asta... e mai usor sa privesti telenovele...
nu mai stiu ce m-a mai atras aci'... poate doar stilul natural al Ioanei, prin care reuseste sa imi trimita pe retina tablourile unei vieti.
numai bine!
cu drag A.M!

 =  madalin
Ioana Barac Grigore
[19.Mar.07 22:37]
...te asteptam. ma bucur ca ai venit. m-am invatat cu tine, trebuie sa recunosc. si ma mai bucur ca ai inteles poemul, in ciuda...

 =  parcă meciul ăsta nu era în postul Paștelui!
silviu viorel păcală
[27.Apr.07 16:32]
Sihăstrie sau limbaj de fidelitate și de oficiu cultic?

 =  silviu pacala
Ioana Barac Grigore
[28.May.07 22:41]
cultura orala, silviu. nimic mai mult. un fel de miorita care behaia in perioada rutului. s-a nimerit in post, asa ca a trecut la ierbivore. dealtfel, i-a fost simplu, pentru ca si-a amintit repede cum se rumega.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !