Comentariile membrilor:

 =  grijă
Tuthan come on
[09.Nov.02 21:21]
să nu spargi baloanele de săpun pt. că mă voi supăra dacă se lovește îngerașul tău!

 =  cum spui tu
motzoaca
[09.Nov.02 22:46]
sa inceapa tandretile cum spui tu!si La multi ani!

+ ioanid
Oriana
[09.Nov.02 22:48]
La mulți ani, să-ți crească mare! Ce fericit tătic trebuie să fii dacă ai scris o poezia atât de frumoasă dedicată acestei ocazii. Subliniez prezența inedită în versuri a ochiul din frunte, așa-zisa glandă pineală sau glanda hazardului, culpabilă de asocieri și descoperiri cognitive aleatoare... Misticul ochi al lui Shiva? Sper să nu greșesc.

+ Tati
Bea3x
[10.Nov.02 01:27]
Superb! Mi-au dat lacrimile...(dar poate e de la răceală totuși...)
Ce să mai spun, m-ai dat gata cu această poezie..Nu știu dacă într-adevăr ai scris-o băiatului tău sau era pură imaginație, însă după profunzimea ei si după aportul sentimental, nu cred că ar fi putut fi scrisă decât de un tată adevărat!
Așa că îmi permit și eu să îți doresc să îți crească pruncul tânăr și voinic și sensibil ca tatăl său!

+ La multi ani
Nexus
[10.Nov.02 01:28]
Sa-ti traiasca !

Mi-a placut si poezia (mai ales ca vin de la botez si eu :)

Ai in scris o simplitate eleganta.
care imi place din ce in ce mai mult.

 =  Sa-ti traiasca!
Megophiasul
[10.Nov.02 01:29]
Deci peste 90 de ani va avea 91. Si atunci va citi aceasta poezie. Apoi pe cea pe care i-ai dedicat-o cand a inplinit 2 ani. Si tot asa pana cand va citi intreg volumul de poezii scris de tine cu aceasta ocazie care va contine in jur de...80 de poezii.

+ cred ca fac bine
Bea3x
[10.Nov.02 01:53]
Hai măi! De ce nu mi-a apărut steluța?... :( Imi permit sa o mai dau o data, pentru ca poezia face toate..stelutele!)

 =  Vreau si eu sa fiu tatic !
Jazzy
[10.Nov.02 08:18]
Ii urez baietelului tau toata fericirea din lume ! Si alaturi de un tatic asemenea autorului poeziei are toate sansele de a fi mai fericit decat fericirea insasi.
La multi ani !

 =  :):X
Pan
[10.Nov.02 08:17]
Sa-ti traiasca pasaroiu!:)

 =  foarte frumos
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
poate cind voi avea si eu un copil ,voi vrea sa fie la fel de frumos ca al tau,cit despre poezie..deosebita

 =  Baloane de sapun
costel
[10.Nov.02 11:52]
Nu e suficient sa amintesti despre odrasle, mai trebuie sa o faci si poetic, ori poezia matale e submediocra. Cum au indraznit unii sa te gratuleze cu trei stele, nu-mi dau seama, probabil si-au pierdut uzul ratiunii. Ca se mai intampla, vezi Bogdan Geana.
Poezia e slabuta, limbaj conventional de strada sau bulevard daca vrei si infantil daca vrei, numai poetic nu. Nu!! Nu asa se scrie poezie. Din pacate.
Nici forma, nici idee, nici continut. Faptul ca baiatul ti-a implinit un an (sa-ti traiasca) nun e suficient. Actul poetic cere mai mult. Mult mai mult.

 =  biografie posibila
ioanid
[10.Nov.02 22:01]
Multumesc tuturor pentru ca m-au citit si bineinteles pentru stelute. Oricum, pentru cei care ma cunosc cat de cat stiu ca nu alerg dupa stelutele. Daca as fi alergat as fi ramas in tara. Am avut ceva de impartasit si-am zis ca hai sa impartasesc cu voi. Simplu, fara pretentii. A fost invitatia mea de a participa la un fragment de bucurie casnica. Imi pare bine ca ati inteles.
In ceea ce-l priveste pe Costel il astept pe chat pentru a discuta barbateste despre toate frustrarile care-l incearca de cand cu andropauza. De-acum ca stie ca scriu doar poezie mediocra il invit sa nu-si mai risipeasc energia si veninul citindu-ma.
Si daca n-are nimic de ascuns sa-si inventeze si o posibila biografie. Nu vad ce l-ar impiedca. Oricum n-o verifica nimeni.

 =  discutie barbateasca
ioanid
[10.Nov.02 21:01]
Multumesc celor care m-ati citit si multumesc bineinteles si pentru stelute. Cei care ma cunosc cat de cat stiu ca nu alerg dupa ele. Daca as fi alergat as fi ramas in tara. Am vrut sa impartasesc cu voi un fragment de bucurie casnica. Fara pretentii, cat se poate de simplu. Ma bucur ca ati inteles.
In ceea ce-l priveste pe Costel, il provoc la o discutie barbateasca pe chat despre consecintele pe care le poate avea andropauza asupra intelectului daca nu e tratata cu altfel de acte decat cele poetice. Si asta (ma refer la tratament)cat mai rapid posibil.
Si daca tot a inteles ca poezia mea e mediocra il rog sa nu isi mai risipeasca inutil energia si veninul citindu-ma si comentandu-ma. Mai bine si-ar inventa o posibila biografie, daca tot n-are nimic de ascuns. Oricum n-o verifica nimeni si-si poate trece orice in ea.

 =  chat cu Costel
ioanid
[11.Nov.02 07:48]
Dintr-o regretabila eroare de logare textul de mai sus a aparut de doua ori. Scuzele de rigoare. Oricum am avut o discutie pe chat cu Costel din care am inteles ca n-are nimic cu mine. Ca si cum eu as fi crezut ca are. A evitat in schimb sa-mi raspunda la doua intrebari foarte simple:
1. Ce considera el constructiv in comentariul pe care mi l-a facut?
2. De ce, folosindu-se de mine isi permite sa loveasca in cei care mi-au citit, si imi vor mai citi sper, poeziile, considerandu-i lipsiti de uzul ratiunii?
Pentru faptul ca nu mi-a raspuns consider comentariul cu atat mai abject si lovitura cu atat mai miseleasca si mai nedemna de omul care se pretinde.
In incheiere mi-a promis ca n-o sa-mi mai deschida pagina. Vreau sa vad daca se va tine de cuvant.
PS: Din cate mi-am dat seama tot citind pe site si din discutia pe care am avut-o, Costel face parte dintre oamenii care te fac sa te simti prost ca nu esti fericit atunci cand te murdaresc cu noroi. E ca si cum ti-ar face o favoare ca te-au improscat. Ar trbui sa te mai si simti onorat pentru asta.

+ Pruncului lui Ioanid
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Draga Ioanid

Primeste in primul rand multumirile mele pentru faptul ca ne-ai ales pe noi. Astfel de momente e bine sa le traiesti alaturi de cei apropiati si suntem onorati sa te avem alaturi. S-a mai intamplat si cu Nexus si a fost minunat. Este intr-adevar un poem casnic, subiectiv pana la Dumnezeu dar si sensibil pana la acelasi Stimat Domn. Ma bucur ca am intalnit pe acest site inca un polemist de valoare dublat din fericire si de un bun poet.

Cat despre "problema Costel", sa nu mai discutam. Este un moment mult prea fericit pentru a-l umbri cu astfel de comportamente.

Steaua aceasta merge pentru sensibilitate, pentru negarea levitatiei atunci cand iti tii copilul in brate si nu iti doresti sa fii nicaieri decat acolo, langa el si sa-i simti respiratia si nu in ultimul rand pentru tanara odrasla. Fie ca stelele noastre sa-i calauzeasa pasii!

Cu drag
Bogdan Geana

+ fericire nemăsurată
adrian_nairda
[11.Nov.02 13:32]
Să-ți trăiască mulți ani fericiți!
Al meu este deja Bruce Willis (asta numai pentru că nu-i plac în totalitate scenariile filmelor în care joacă B.W. și vrea să le modifice el după cum "ar trebui să fie", iar în timpul liber este (se vrea) medic.
Cine critică poeziile de felul ăsta e mai singur cu un veac de singurătate și încă și mai sărac la suflet.

 =  Ploaie de stele
Trandafiras
[11.Nov.02 14:05]
Am doua stelute, undeva pe la versurile mele, si daca as putea le-as adauga langa celelalte pe care le ai. Du-le pe toate baiatului tau sa le vada cand se inalta cu baloanele de sapun. E un fericit, sunt sigura de asta si atunci cand va sti ce inseamna asta, va fi mandru de taticul lui.

 =  primii pasi cu stele
Ghiocel
[11.Nov.02 14:17]
Felicitari pentru puritatea acestei poezii.
Stelute binemeritate.
Sa-ti traiasca feciorul multi ani fericiti.

 =  La multi ani!
Trandafiras
[11.Nov.02 14:22]
Cu lacrimi in ochi, de emotie am uitat. Ii urez fiului tau La multi ani! si sa se bucure intotdeauna de curcubeu, asa cum se bucura acum.

 =  pentru fecior
Nic
[11.Nov.02 16:30]
O zi foarte agitata la mine. Ma loghez putin ca sa-i spun feciorului tau la multi ani si sa fie sanatos!

 =  despre stelute
RaduLucian
[11.Nov.02 16:47]
multe puncte de vedere

obiectiv (sau doar parerea mea "obiectiva"), din punct de vedere poetic, acest text are 5 stelute in plus.
si asta nu ar fi trebuit sa se intample, mai ales ca exista un text indrumator care explica celor care pot da stelutele pentru ce sunt stelutele.

o concluzie este urmatoarea:
comentariile la acest text sunt binevenite si sunt de acord cu exprimarile de simpatie cu privire la eveniment insa, asa cum spuneam, stelutele le folosim pentru a atrage atentia asupra unui text bun sau foarte bun.
insa pentru a atrage atentia asupra unui eveniment putem fi mai moderati un pic.

hai sa punem problema altfel... ultimul meu text a primit 7 stelute.
le-a primit pentru ca sunt editorul acestui site ? pentru ca era o manifestare de simpatie intr-un moment dificil? sau fiindca textul era cu adevarat bun ? Cum mai facem diferenta ???

nu contest capacitatea lui viorel de a scrie.. textele mele vechi sunt o dovada ca scriam nu bine, ci chiar prost. textele mele mai noi in schimb sunt o dovada cu nu mai scriu "chiar prost"... evolutie...

ma bucur ca il incurajati pe viorel sa continue si imi pare bine ca e aici, impreuna cu noi, asa cum ma bucuram la un moment dat ca prietenul necunoscut reusise sa treaca peste orgolii si dispute ideologice si sa scrie in continuare, insa nu vreau ca viorel sau alti autori sa capete o impresie falsa despre modul in care merg lucrurile aici. sau, si mai rau, sa capete o impresie corecta despre cum merg lucrurile aici.
cat despre costel... intr-un fel sunt in asentimentul lui cu ceea ce am scris insa sunt totodata de acord cu faptul ca se foloseste de orice ocazie ca sa isi indeplineasca alte scopuri... care sunt alea? ce are costel de dovedit ? o sa aflam poate intr-o emisiune viitoare.

si ca sa termin cu singurul lucru important din acest mesaj: la multi ani fiului tau, viorel. asteptam primele lui poezii ;)

 =  critica obiectiva
ioanid
[11.Nov.02 19:39]
Radule, nu contest capacitatea ta de a fi obiectiv, insa iti atrag politicos atentia ca de cele mai multe ori poezia tine de stare si o stare nu se poate analiza obiectiv oricat ai sustine tu asta. De cele mai multe ori o poezie nici nu se judeca, se traieste sau nu, se vibreaza sau nu, se simte sau nu. Criticii nu fac decat sa-ncerce sa interpreteze neinterpretabilul, sau sa traduca in cuvinte intraductibilul. Nu-i de mirare ca n-ai sa gasesti nicicand doi critici consacrati care sa aiba aceeasi parere asupra aceleiasi poezii. Asta, cred eu fiindca incearca sa judece cu creierul, ceea ce ar trebui de fapt trecut prin suflet. Nu vad absolut nimic nelalocul lui in faptul ca l-am avut ca muza in aceasta poezie, care e voit copilarosa si copilareasca, pe baiatul meu. Faptul ca te-a deranjat vadit ca poezia a primit 5 stele si ca ti-a declansat o sumedenie de intrebari retorice de genul celo din urmatorul citat: "hai sa punem problema altfel... ultimul meu text a primit 7 stelute.
le-a primit pentru ca sunt editorul acestui site ? pentru ca era o manifestare de simpatie intr-un moment dificil? sau fiindca textul era cu adevarat bun ? Cum mai facem diferenta ???" nu e problema mea. Daca crezi ca detii obiectivitatea absoluta in ceea ce priveste aprecierea unei poezii rezerva-ti dreptul de veto.
In ceea ce priveste sentimentele casnice, care dupa parerea unora nu au ce cauta intr-o poezie buna, le reamintesc acestora din urma ca si Arghezi, cat era el de mare poet si pamfletist s-a ocupat de ele cu gingasie in volumul Martzisor (nu ca m-as compara vreodata cu Arghezii).
Cam atat.
Sper ca textul sa nu mai apara de doua ori. Iar a fost o eroare de logare.

+ acum pentru ioanid
RaduLucian
[11.Nov.02 19:49]
:)
maestre, nu ai inteles. si chiar nu simt ca trebuie sa explic.
asa ca inainte sa spun doar "intelegi ce vrei", am sa spun si "pune-te in locul meu"
;)

 =  părere
Pan
[11.Nov.02 21:35]
Nu vreau să intru în polemica iscată. Totuși împărtășesc opinia radului în ceea ce privesc "stelele ocazionale". Eu personal mă feresc să comentez până și poeziile cu dedicație, au o amprentă personală.
Cât despre steluțe.
Dacă un text este din punct de vedere "critic" doar de o stea... cum o să procedeze seniorii? O să facă un consilu cu tragere la sorți pentru cine va fi ăl de dă cu steaua sau își va pune fiecare steaua lui în semn de apreciere personală?
Sunt întrebări ce nu așteaptă răspuns în subsolul unei poezii ce a fost scrisă cu dragoste părintească.

 -  Mai pe larg
Nexus
[11.Nov.02 23:31]
De multe ori am fost acuzat ca sunt un bastion postmodernist si ca dau de pamint cu tot ce tine de "sufletel".
Uite ca acum m-am lasat impresionat de simplitate si iar nu e bine(dpdv al altora).
Eu am fost unul dintre promotorii ideei de maxim 3 stele 4,5 doar in mod exceptional.
Steaua mea apare a treia.
Nu as fi acordat niciodata o a treia stea acestui text dar dupa cum a zis Bea steaua data de ea disparuse. Deci a fost ceva cam juma-juma.Eu o pusesem pe a doua. Si sunt de acord ca nu e de 6 stele.
De aceea iau una inapoi pentru ca daca ne batem joc de sistemul asta se bucura exact adversarii lui
Mie mi-a placut atmosfera poeziei si e adevarat ca despre un copil de un an ASA este unul din cele mai nimerite moduri de a scrie.
Si eu am scris o poezie cind s-a nascut Mateia.Si stiu cum e.
Atitea minti luminate au trecut pe aici, am auzit ca poezia e slaba dar nimeni nu spune DE CE. In asta consta cenaclul dragii mei !
Eu am sa spun ce sugestii am.
partea a doua e slabuta.
As opera ceva modificari (daca ar fi a mea):Cu ochiul pineal (fara "sau" ca stim al cui e)

Si baie face
(am uitat sa spun)
doar pentru ca-i place
sa se-nalte
in baloane de sapun.
A ras vrajit
primului curcubeu.
Ieri a implinit un an
baiatul meu.

Astea sunt sugestiile mele de periere care o fac mult mai buna tehnic fara sa piarda nimic din idee.

Si va reamintesc ca atunci cind nu argumentam "de ce" comentariile devin frustrante.

Cit despre Costel , asa cum a crezut de cuviinta sa nu aiba stele la texte si se fereste de ele ca de apa plata,asa si eu imi gestionez simtul estetic dupa ratiuni pur personale.
Dar ..da, textul este unul sensibil, frumos, dar cu ceva greseli tehnice.
Insa ca idee a patruns intr-un teren in care e tare greu sa scoti ceva de calitate. Iar Ioanid s-a apropiat foarte mult de un rezultat remarcabil.

Si din nou "Sa iti traiasca feciorul !"

 =  Alta idee
Nexus
[11.Nov.02 23:33]
Sau "de primul curcubeu"

 =  la obiect si constructiv
ioanid
[11.Nov.02 23:47]
Asta da comentariu constructiv si la obiect. Ca de la prieten la prieten, ca de la poet la poet. Multumesc Nexus. Pana la urma, orice polemica are ceva bun, sau poate duce la ceva bun. In final, numai rezultatul conteaza.

 =  un pic de invidie
Vamesu
[31.Dec.02 02:03]
cu siguranță că este multă poezie. mi-ar fi plăcut să o fi putut scrie eu.

 =  :)
Arghira
[17.Jan.03 18:39]
Mai ai un admirator..poate cu intarziere,
mi-a placut mult..




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0