Comentariile membrilor:

=  calatorului ii sade bine ( in poza ) cu drumul
simulacrum
[28.Apr.03 01:10]
bravos , bravos !

Trec peste faptul ca imi pare rau ca nu ne-am intalnit la Iasi ( poate-am s-o trag pe Alma de urechi , dar nu inainte sa aud ce are si ea spus in apararea ei ) si vreau sa te felicit pentru aceasta initiativa . Ar fi bine daca ai putea posta cate o poza din fiecare oras . Eu spun ca merita .

Nu in ultimul rand , felicitari pentru traseul ales . Gura Humorului a transmis ( prin umila mea persoana macar ) cateva texte pe poezie.ro , dupa ceva nopti petrecute la stanile din deal .

Calatorie sprancenata !

=  Toate Alea!
adrian_nairda
[28.Apr.03 01:28]
Aha,
Recunosc culoarea domnișoarei care m-a cules de pe drum, după care mi-am permis să și dorm - pe mâinile ei sigure fiind în brotăceală ...

Să aveți toți Sfinții cu voi: Andreia, Radu ... și toate alea ce le mai aveți. Cu voia voastră!

-  Varta Dornei -> Bistrita
[28.Apr.03 15:02]
asa cum promiteam, un comentariu in fiecare oras ;). si avand in vedere experienta din Vatra Dornei am sa dau si o steluta sau degetelul in jos in functie de impresiile de calatorie.

aseara pe la 22:30 am ajuns in Vatra Dornei. pe drum am vazut un iepure de camp. m-am intors ca sa dau peste el cu masina dar nu l-am mai prins. s-ar fi chemat street-hunting. tot drumul a plouat subtire asa ca viteza de croaziera a fost redusa undeva spre 80-90, poate si din cauza serpentinelor.
in vatra dornei era cam trist aseara. acum pe lumina imi dau seama ca de fapt e nasol rau. jumatate din cladiri au fost abandonate dupa turnarea fundatiei, in oras e un singur bulevard pustiu, iar in hoteluri sunt preturi departe de realitatea amenajarilor si serviciilor. oricum, se poate dormi intre 530.000 si 1.800.000 de pe noapte. in hoteluri de patru stele sau mai mult nici n-am intrat sa intrebam pretul, fiindca nu le-am gasit. hotelurile adica.
o sa mergem sa luam micul dejun pe undeva prin oras dupa care plecam mai departe.
urmatorul oras: Bistrita.

=  Calatorie in timp
Dominique
[28.Apr.03 19:18]
Citind despre calatoria voastra in curs de desfasurare, mi-am adus aminte de Vatra Dornei si de Borsa. Eu am fost acolo ultima data intr-o iarna la schi. Imi aduc aminte ca era la fel de desolant precum ne spui tu Radu, dar...peisajul, muntii, zapada , cerul si colegii mei de atunci au sa imi ramana mereu in amintire. O amintire pretioasa mie, cu foc de tabara, slanina si vin fiert. Iar cand aud de Vatra Dornei si de Borsa as da timpul inapoi...
Bistrita, de ea nu pot sa iti spun nimic, precum nici de regiunea Nasaudului. Acolo oricum ar fi stiu ca dealurile au ramas la fel, ca pe vremea cand eram copil si mergeam la bunici. Fantanile inca mai au cumpana acolo, o cumpana in timp, intre un ieri si un astazi.
Nu ? Spune-mi ca nu-i asa.

La Timisoara, cand ai sa ajungi sa-mi spui daca in Piata Unirii, Domul a ramas acelasi. Eu stiu ca a ramas la fel. Cat despre cetate ce sa mai spun. Sunt anumite pietre care nu se misca oricat de schimbatoare ar fi timpurile.

Iti multumesc.

Dominique

=  super surpriza!
Alma
[28.Apr.03 20:24]
Radu m-a sunat pe la ora 4 in dupa-amiaza dinainte de Inviere. Ne-am intalnit in graba si numai cu poezistii pe care am reusit sa ii contactam in timp util. Pentru mine a fost o super surpriza, nu stiam de intentia lui Radu de a ajunge aici.
Am mers prin Gradina Botanica, pana la lac, am facut poze [pe care le voi pune pe site in urmatoarele zile]. Desi cam scurta intalnirea, a fost frumoasa.

M-am bucurat mult sa va revad si felicitari pentru ideea calatoriei prin tara!

Va dorim drum bun in continuare!

Cu drag,
Virtuala, Lebragia, Dovira si Alma

=  Timisoara
pedros
[28.Apr.03 20:54]
Cinste voua si calatorie placuta in continuare, sper ca atunci cand ajungi in Timisoara sa ma suni,(0256/245671), mobil l-am aruncat pe geam :).Chiar daca revin acum dupa o lunga absenta(de pe site ,binenteles). Ma gasesti in galerie la "Timisoara-noiembrie".

=  Radu si Andreia
motzoaca
[28.Apr.03 21:00]
Asteptam un comentariu din Craiova! S-aveti vant la pupa!!
PS: As vrea sa fiu in locul vostru.

=  keep your eyes on the road
Rada
[29.Apr.03 01:24]
Ce poate fi mai frumos decat o vacanta cu masina prin Romania?
Acum nu-mi vine in minte nimic.

Doar atat:

Keep your eyes on the road
Your hands upon the wheel

The future's uncertain
And the end is always near

You gotta roll, roll, roll
You gotta thrill my soul
Allright

Let it roll
Baby

+ Sighisoara 9+
[29.Apr.03 03:38]
Iata inca un raport de pe drum tot in seara asta. Din Vatra Dornei am plecat spre Bistrita, care a ramas la fel de frumoasa pe cat mi-o aminteam. Am avut norocul sa-l gasim in oras pe Leo de la Ca$$aLoco cu care ne-am plimbat un pic prin oras.
Andreia a avut o idee foarte buna si am apucat-o spre Sighisoara cu gandul sa ne oprim un pic si in Targu Mures. Doar ca in Targu Mures am dat peste un panou mare pe care scria ca s-a instituit taxa de stationare in municipiu. Adica trebuie sa platesti daca parchezi masina oriunde in oras.
Da, m-ati inteles bine, trebuie sa platesti ca sa poti opri sa beneficiezi, contra-cost, de orice bunuri si servicii din acest oras. Nu te platesc ei, platesti tu ! Un sistem foarte interesant si foarte nou de promovare al turismului. Si foarte ROMANESC! Un sistem care m-a facut sa opresc doar la semafoare si chiar si acolo doar de nevoie. Asa ca pentru targu mures nota 2. CEL MULT! In schimb Sighisoara e super. Am cazit cazare la 3 stele cu 1300000 si la 2 stele mari cu 550.000 sau 750.000 cu mic dejun inclus.
Ne-am cazat aici impreuna cu o pereche de polonezi cu care am si luat cina dealtfel. As putea sa spun ca am gasit cenzorul principal pentru versiunea poloneza a site-ului, plus ca mai stie si rusa si finlandeza. O achizite importanta ;)
In Bistrita am reusit sa developam primul film si ma chinui acum de la un caffe trist sa uploadez cateva din poze aici. Daca o sa mearga, le gasiti in comentariul urmator.
Oricum, word-up pentru sighisoara, chiar daca la ora asta este cam pustie. Dupa icaffe, chiar daca e deja aproape 1 noaptea, o sa mergem la cetate. Pozele de pe aici intr-un raport viitor.
Noapte buna!

=  Ocazii
DoDu
[29.Apr.03 04:25]
Domnule sef,

eu stau cu sufletul la gura si astept toate aventurile matale. Mai beau o bere si mai citesc un rand si tot asa. Ca eu am auzit ca daca inmultesti berile, se inmultesc si randurile. Iar eu la inmultit berea sunt cam expert.
Citesc tot ca din experienta matale poate ma aleg cu ceva, adica vreau sa fac si eu turul Canadei, dar mi-a spus cineva ca daca vreau sa o fac cu masina sa nu-mi iau concediu, mai bine sa intrerup serviciul pentru un an.
- Pai eu intr-un an fac inconjurul Caii Lactee, i-am spus eu omului acela, ca eu daca ma pun la volan nu-i mai dau drumul pana nu se gata turul.
- Atunci fa-l noaptea, m-a povatuit omul, si-asa nu vezi nimic.
Nu stiu ce-a vrut sa spuna cu asta, ca doar nu-s orbeata, eu mai astept oricum pana termini matale si vad eu cum sta treaba.
Eu te rog foarte mult sa ne povestesti cu mai mult lux de amanunte, ca mie-mi place luxul. Eu pe al meu l-am pierdut, nu pot sa spun in ce imprejurari din cauza de risc dar acum am dat anunt la ziar pentru unul mai ieftin care se numeste de ocazie.
Cu ocazile stau bine. Mai ales acum de Pasti au curs ocazile ceva de groaza. M-am imbatat din doua in doua ore si inca n-am terminat. Doar azi am facut o pauza de serviciu. Ca m-a si intrebat seful de la serviciu:
- Ce-i cu tine o ora mai devreme, tu deobicei vii mai tarziu o ora, lunea.
- Nu stiu, dom' sef, ca-s prea beat, cat o fi ceasul?
- Esti beat?
- Te cred si eu, dar cum ti-ai dat seama?
- Du-te-acasa, daca esti beat!
- Nu pot, dom' sef, ca-s si obosit pe deasupra, mai bine ma duc sa caut o ascunzatoare si trag un nap.
Dupa napul ala m-am revenit asa ca restul zilei mi-am luat liber si am venit acasa. Poate mai prind vreo ocazie.

=  Timisoara
Michelangelo
[29.Apr.03 14:25]
Radu, iti las numarul meu de mobil: 0745.146.219. S-ar putea sa plec azi din oras pana sambata, insa nu e sigur. Daca nu plec, mi-ar face mare placere sa va intalnesc.
M-am interesat azi cat costa o camera la hotel:
-Hotel Central (pe care vi-l recomand) – tel 0256.190.091; pret= 1.300.000 lei/camera dubla
-Hotel Timisoara – tel 0256.198.858; pret =1.900.000 lei/camera dubla
Mic dejun inclus in ambele cazuri. Hotelurile sunt chiar in centrul orasului si saptamana asta nu sunt probleme cu locurile de cazare, deci nu necesita rezervare in prealabil.
Astept un apel. Drum bun in continuare!

=  o rugăminte
Camelia
[30.Apr.03 09:56]
Salut Radule,
vezi că daca treci prin Oradea, eu locuiesc aici și vreau să cunosc și eu "face to face" și pe alții de pe aici, nu se poate să nu îmi dați și mie o veste de data exacta când veniți, să ne dam și noi o întalnire (:-) [email protected]

=  felicitari
mihainot
[30.Apr.03 10:44]
stimate domn, aveti cele mai sincere felicitari ale mele, atit pentru ideea minunata de a creea acest website, cit si pentru cealalta idee admirabila, de a calatori in Romania! In paleta de site-uri care mai de care mai lipsite de culoare culturala, iata ca (mai) sunt oameni care se gindesc la poezie. E grozav sa constat asta...
Apoi, e iarasi minunat sa vad ca, in timp ce toti vor sa cunoasca Occidentul, cineva isi face timp sa-si cunoasca propria tara! Adevarul este ca, daca nu-ti cunosti tara, nu stii cine esti. Cu riscul de a ma repeta, va felicit!

=  Te asteptam!!!
Varro
[30.Apr.03 20:14]
Radu Lucian, cand ajungi prin Timisoara, sper sa ne intalnim. Nr. meu de telefon este 0721-703.786 Ti-as putea gasi sa stai intr-un camin studentes, unde si eu stau. Tu decizi. Calatorie placuta incontinuare si te asteptam si pe plaiuri Timisorene!!!

=  mae
mae
[30.Apr.03 20:53]
cum nu am avut ocazia sa calatoresc prea mult, ma bucur si eu de impresiile voastre.
va doresc vreme buna si drumuri bune,
cat despre taxa de stationare, romanul doar s-a conformat, pe aici se practica de ceva timp...
cu bine!

=  urmeaza ORADEA
[30.Apr.03 21:26]
Chiar daca am zis ca nu oprim in Targu-Mures am facut-o pana la urma. sa speram ca banii ajung unde trebuie si nu in fondurile pentru campania electorala.
avem multe poze din Sighisoara pe care nu am putut sa le scanam.
am trecut prin Campia Turzii si am dormit noaptea trecuta in Lungesti, un sat mic-mic din Apuseni.
Azi ne-am petrecut ziua in Cheile Turzii si tocmai am developat inca un set de poze. Al treilea. Din pacate nici pe-astea n-am avut unde sa le scanam. Si e pacat, fiindca am gasit niste locuri foarte simpatice unde am facut o multime de poze.
Acum suntem in Cluj, un oras cam plictisitor azi, poate si din cauza caldurii. Rudele mele nu sunt in oras asa ca nu vom innopta aici. Plecam de indata ce dam o tura (cu poze) prin gradina botanica.
Vom innopta undeva in apropiere de Oradea. Mai ales ca vad ca amicii din comunitatea din Cluj n-au dat nici un semn de viata. Pacat, ne-ar fi facut placere sa ne intalnim si cu ei.
Camelia, trimite un email pe [email protected] cu numarul tau de telefon si cand ajungem in Oradea cu siguranta te sunam. Daca mai e cineva amator de o bere sau un suc, lasati-va numarul aici printr-un comentariu si va sunam pe toti.

=  Oradea
SIRENA
[01.May.03 17:04]
Urmaresc si eu acest itinerariu prin Tara, impresiile voastre constituind pentru mine nu numai savoarea unei calatorii virtuale, dar si un "refresh" facut unei pagini din memorie, in care am depozitate calatorii cu filmari prin zonele turistice ale Romaniei, in virtutea activitatii mele din ultimii ani...
De Oradea ma leaga cele mai placute amintiri. Acolo am debutat cu primul meu volumas de versuri "SEMNE DISTINCTIVE": surpriza de neuitat, pe care mi-au facut-o colaboratorii publicatiilor "Anotimp", printre ei fiind poeti, exegeti...care mi-au oferit,la inceputul anilor "90, mie, unei basarabence, nu numai o oaza de romanitate, dar si un important vot de incredere in ce priveste scrisul meu.
I-am contactat sa le spun de poezie.ro, despre prezenta voastra la Oradea, stiam ca-i va interesa...Spre regret, toata lumea era plecata din oras. L-am gasit, la tel. mobil,la Bucuresti, pe Octavian Blaga - ii cunosc patima pentru poezie,inca din anii sai de studentie - fiul poetului Miron Blaga, in aceste zile aflat la Remeti. Nu stia de poezie.ro, dar si-a manifestat interesul!
M-as bucura sa va vad, Radu si Andreia, in poze facute pe aceste locuri mult indragite mie! Va doresc calatorie placuta si sejur placut in locurile, unde va opriti mai mult timp decat aveti nevoie sa luati o gura de aer cu soare!

=  hit the road jack
notquiteso
[02.May.03 00:48]
bravos dom'le!!! la asa plimbare ravnesc si eu. lasa ca te intreb cum a fost prin moldova cand o sa ajungi acasa.
pana atunci, have fun, have some beer, whatever :)

=  regrete
HORIA
[02.May.03 15:16]
Draga Radu

Regret ca nu am aflat mai devreme de intentia ta de a-mi pasii meleagurile natale. Probabil ti-as fi recomandat Castelul Dracula din Pasul Tihuta, probabil as fi pus o "vorba buna" la MIhaela, patroana Cheilor Turzii, dar cu siguranta ne-am fi intalnit la Lungesti, unde, (curios!), am primit o invitatie zilele trecute, pe care am refuzat-o. Probabil am fi fugit nu departe de Lungesti, la Posaga unde "inca" mai poti vedea pe "drumul tarii" tarani in haine nationale si "ospitalitatea taranului roman" din pacate, azi pe cale de disparitie. Probabil am fi trecut si pe la manastirea Posaga, si la poalele Scaritei Belioara,o rezervatie putin mediatizata, dar splendida, mai alesde 1 mai. Probabil ti-as fi recomandat sa urmezi traseul Campeni-Stei-Beius si de ce nu, o fuga in Padis, un paradis natural unde Cetatile Ponorului, a Radesei, Cheile Somesului Cald sunt doar cateva din atractile turistice existente in zona. Nu spun ca orasul Cluj, drumul spre Oradea, prin Vadu Crisului nu au si ele farmecul lor, dar ... . Probabil Radu te-as fi insotit, povestit, recomandat, probabil ... "dupa razboi ...". Sincer regret ca ai trecut prin Turda si Cluj fara sa-ti fi intalnit "familia"... Iti doresc distractie placuta pe mai departe ... soare sus si ... inauntru.

+ Azi in TIMISOARA, maine
[02.May.03 16:42]
imi pare si mie rau ca drumul nostru n-a fost mai organizat in asa fel incat sa va pot intalni pe toti, insa am vrut ca aceasta vacanta sa se petreaca sub semnul neprevazutului.
data viitoare vom incerca sa facem o caravana si poate chiar sa mergem mai multi. sau poate intr-un weekend cat mai curand sa ne intalnim toti undeva prin piatra craiului. dar vom mai vorbi despre asta.
acum suntem in timisoara si in jumatate de ora ne vedem cu michelangelo si poate si cu bea3x. ceilalti nu sunt disponibili.
in oradea am tras la o pensiune misto de la felix. la stranduri nu ne-am mai dus ca era super-aglomerat.
in oradea totul era inchis asa ca n-am avut parte de prea multe drumuri. pe cei din oradea care ne-au scris nu am reusit sa ii vedem , poate si fiindca nu am gasit un caffe deschis ca sa citim mailurile. data viitoare. in oradea am asistat la operatiunile de recuperare a unui innecat in crisu repede. dupa vreo ora ne-am plictisit, dar am facut ceva poze morbide, pe care inca nu le-am developat.
in arad ne-am intalnit cu o verisoara de-a mea, mona, care ne-a dus la un restaurant italienesc "dupa blocuri" unde am mancat pentru doua zile. sa ne fie de bine.
v-as mai scrie cate ceva, dar michelangelo a ajuns deja la mcDo asa ca parasim zona virtuala ca sa n-o lasam prea mult sa ne astepte.
diseara o sa fim in drobeta-turnu-severin si maine trecem prin Targu-Jiu unde sper sa ne vedem cu filip.
scrieti-mi pe raduh @ xmail.ro doar numele, telefonul si orasul, in campul subject al mailului si va sunam noi cand ajungem.
am vorbit si cu anton si o sa ii facem si lui o vizita la rosiori dupa ce trecem prin Ramnicu Valcea si Calimanesti, unde probabil ca o sa dormim maine noaptea.
asadar, urmeaza: Turnu-Severin - Targu-Jiu - Ramnicu Valcea - Calimanesti - Pitesti - Rosiori - Bucuresti.
mai vorbim

=  Avem o tara frumoasa
Analfabet
[02.Jul.03 15:18]
Ma bucur ca poti face o asemenea calatorie prin frumoasa noastra tara. Asta cu atat mai mult cu cat, inainte de a ne uita in ograda altora este bine sa ne cunoastem propria ograda.
Recomand tuturor politicienilor si vipurilor de carton sa-si viziteze intai tara, apoi sa se duca (de fandoseala) sa bea o cafea la Paris sau sa faca plaja la Miami.
PS: Deschide, te rog, casuta de email de la [email protected] pentru ca am o intrebare ce ma framanta.

=  na, ca nu v-am prins!
totmihai
[02.May.03 17:23]
pai acum te-ai gandit si tu sa te intalnesti cu membrii poezie.ro? majoritatea sunt in vacanta prin cine stie ce colturi uitate de lume.eu eram pe undeva prin ficatul muntilor si dupa cum bine banuiesti nu aveam net la purtator.am dat putin cu tastatura de pamant cand am aflat ca am ratat intalnirea, mai ales ca va puteam intalni si la cluj si la oradea, dar daca anuntati excursia inainte sa plece lumea in vacanta... e foarte urat ce faceti, mergeti prin toata tara si le spuneti apoi membrilor cat de aproape ati fost de ei fara sa-i intalniti... cu toate acestea, va urez distractie placuta si sa veti grija pe drumurile patriei.A! sa stii ca scoaterea inecatului din crisul repede a devenit aici un fel de sport local:)

=  old chris...
alooper21
[02.May.03 23:07]
"Where have you been?
Where are you going to?
I want to know what is new
I want to go with you
What have you seen?
What do you know that is new?
Where are you going to?
Because I want to go with you"

eeehhhh...

=  rollin'
notquiteso
[03.May.03 00:22]
roll, roll, roll your boat
gently down the street
and if you see a crocodile
don't forget to screem

:))

asta asa, fiindca am vazut ca toata lumea va canta cate ceva

=  azi
Michelangelo
[03.May.03 00:53]
Radu, Andreia, Bea3x si eu am petrecut azi doua ore impreuna. A fost simplu, interesant, frumos. Abia dupa ce au plecat mi-am dat seama ce emotii am avut.
Copii, va multumesc pentru ziua de azi si va doresc drum bun in continuare!

=  dulciuri :)
alooper21
[03.May.03 02:07]
notquiteso, cu prima ocazie ai o cutie maaare de bomboane de ciocolata de la mine. tie-ti placea ciocolata, nu-i asa?

=  super
Carina
[03.May.03 02:46]
Radu, va felicit pt ideea super, chiar azi vorbeam cu un prieten ce idee super e sa calatoresti cu masina prin tara zilele astea, pana inca nu da caldura:) mie imi pare rau, nu sunt in Timisoara zilele astea, dar am sa vin la Bucuresti pe 9-10 mai, si voi veni in club A, vinerea seara, sa va vad!

=  turdetzara rules! (adica legifereaza ;)
elrapciugoso
[05.May.03 07:15]
turul tzarii rules. este un fel de hobby al meu sa trasez trasee pentru ... altzii deocamdata, caci eu n-am apucat :(.
Dupa ce am citit articolul m-am repezit cu repeziciune sa-ti zic : NEAPARAT a nu se sari SIGHISOARA! am rasuflat usurat citind comentariile ulterioare. daca te prindeam mai devreme, iti mai sugeram o priveliste panoramica de pe Vila Franca si eventual o excursie pana la biserica fortificata de la Biertan (30 km) sau castelul grofilor de la Cris (20 km). Poate le-ai vazut si asa.
In incheiere: mie imi place Sighisoara cand e pustiu prin cetate, de preferat sa nu fie nici o masina (tot mai greu acum). Daca stai sa asculti linistea, ai senzatia ca oricand te poti trezi cu vre un menstrel, breslash sau alt gen de locuitor medieval dupa coltz...
Drum bun si dati drumul la povesti in continuare!

Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !

Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0