Comentariile membrilor:

 =  cu bine
Andia
[04.May.03 17:06]
Draga Lesbiana,


In primul rand vreau sa te instiintez ca nu imi esti draga deloc si ca am folosit numai o formula de adresare.


Intrucat textele tale nu ne incomodeaza cu nimic din punct de vedere calitativ, ba as putea spune ca ele aduc un suflu nou, m-am gadit foarte adanc la ceea ce ne deranjeaza de fapt.

Ei bine, ceea ce ne deranjeaza este pseudonimul tau care invariabil se leaga in constiinta noastra de intelesul poemelor. Mi se pare ca aprecierea versurilor are din aceasta cauza mult de suferit si n-am vrea sa facem discriminari pe motive asa neinsemnate.

In consecinta iti propun, de fapt iti cer, sa-ti schimbi pseudonimul "lesbiana" cu un altul poate mai poetic, sau cu unul mai subtil cel putin. Te rog sa te gandesti numai la ce ar insemna daca toti membrii ar avea nick-uri de tipul: homosexualul, pedofilul, zoofilul s.a.m.d.p. respectiv combinatii ale acestora. Probabil ca nu textele ar mai fi judecate ci orientarea autorilor.

De asemeni cred ca un alt pseudonim ar fi si o dovada de imaginatie din partea ta. Sunt curioasa la ce te-ai gandit.

Cu bine,
Andia.

 =  Pentru Andia
lesbiana
[04.May.03 18:54]
Multumesc pentru apreciere, chiar daca marturisesti ca nu-ti sunt draga deloc (oare de ce?)

In privinta nick-ului pe care l-am ales, cred ca e o confuzie la mijloc. Nu e vorba nici de lipsa de imaginatie, nici de dorinta de a soca, si nici de lipsa de subtilitate.

Este vorba de faptul ca m-am gandit ca textele mele ar putea deranja pe unele dintre persoanele care intra pe acest site. Iar asta a fost singura solutie pe care am gasit-o pentru a le transmite pudicilor un avertisment: nu intrati aici, s-ar putea sa... musc!

In alta ordine de idei, imi place cum suna "Lesbiana", ar fi putut fi un nume frumos, cred...

In orice caz, ma mai gandesc.

 =  subscriu
DeepSky
[04.May.03 18:42]
subscriu la aceasta parere...sau poate o faci cu intentia de a soca?

 =  parere
Pan
[05.May.03 01:07]
Nu stiu daca ai sa ma musti dar auto-descriere din partea unei femei nu-mi poate duce gandul decat la un barbat care face misto sau... la o femeie caruia i-au murit laudatorii. Imi suna, in ambele cazuri, putin vulgar.

 =  mi-e ciuda ;)
elrapciugoso
[05.May.03 07:14]
pseudonimul, recunosc, mi-a atras atentia; din curiozitate am citit poezia.
1-0 pentru d-na L.

apoi, citind poezia cu nick-name-ul in minte, primul gand care a aparut a fost: mi-e ciuda!
2-0 pentru d-na L. ... ;-)

asa ca mie mi s-a parut cu talc toata treaba, mi-a placut. de urmarit continuarea(ile) - lasati poeta sa graiasca, sa vedem ce are pe stoc.

 =  Vulgaritatea are diferite forme
Dominique
[05.May.03 10:57]
Eu as dori doar sa adaug la cele spuse de Andia faptul ca pseudonimul ales de tine este ostentativ. Nu cadreaza cu ce se doreste a fi poezie.ro. Nu este vorba de nici o pudoare. Cum vine asta "pentru a le transmite pudicilor un avertisment". Ma intreb despre care pudici este vorba ? Despre noi, cei care te citim ?
Site-ul acesta nu este de nici o extrema, iar cuvintele, dragele de ele pot musca sub cele mai nebanuite forme...

Dominique

 =  Gay-ul si iesitul in fata
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Poemul este bun, despre poem ar trebui sa fie in primul rand vorba aici, nu? In al doilea rand insa, este un semnal de alarma pe care l-am tras mai de mult. O sa ma repet.

Nu am nimic impotriva minoritatilor, am insa ceva impotriva celor care nu inteleg dialectica termenului. Schimba-ti te rog mult nick-ul, mi se pare un gest de bun simt. In cazul in care vei fi atacata pentru indrazneala poemelor tale cred ca nimeni nu are nimic impotriva recunoasterii statutului tau minoritar. Dar atat. Nimic mai mult. Imi plac si mie Pet Shop Boys, si Sparks si Mark Almond si KD Lang si Placebo, dar nu imi plac fiindca striga sus si tare ca fac parte din comunitatea gay ci pentru ca dau produse de valoare. Si inca ceva. Paradoxal, inainte sa aflu ca sunt gay mi s-a parut genial ceea ce fac. Pe urma insa am inceput sa ii cern prin sita altor gay si de aici au cam scazut in ochii mei in comparatie cu alti exponenti ai curentului.

Sper ca ai inteles.

 =  miroase doar a ciprina.
Vidanja
[05.May.03 15:33]
parerea mea de vidanja e ca de aia. de aia nu are ursu coada.sau ce? ce nu intelegeti macar voi ? sau voi de fapt nici nu sunteti ce credeti ca sunteti. lesbiana e lesbiana. voi? voi, voi stiti, oare, daca sunteti ce vreti sa fiti? lesbiana nu stiu ce a vrut sa fie. s-ar putea sa nu fi vrut sa fie lesbiana, dar asta e , cum a-ti vrea voi sa isi spuna? ana ibsel e bine? eu zic ca daca lesbiana e lesbiana asa sa ii ramana numele. si nu sa aiba un nume a ceva ce ar vrea sa fie.
"i wish to be a fireman" imi aduc aminte de la snoop doggy dog.era un copil de "cioroi" care vroia sa fie pompier. dar nu a ajuns. ptr. ca nu te lasa societatea asta de "albi". copilul a ajuns un vanzator de droguri, de fapt un consumator care vindea droguri. si asta de ce?
pentru ca era cioroi.
de ce lesbiana sa nu fie si ea membra daca nu carturareasa. ce daca e lesbiana. se vede ca ea, lesbiana, chiar poate.
si apropo de iesitu' in fata.
pai mai oamenilor se iese in fata de atata timp si nici acum nu sunt ascultati.miroase doar a ciprina.

 =  Putibondia salveaza Romania
lesbiana
[05.May.03 15:23]
A nu fi in stare sa receptezi o poezie din cauza unui nick: asta denota ori lipsa de maturitate a persoanei respective, ori faptul ca prefera sa se ascunda dupa deget.

Cat despre sensul cuvantului PUDIC, cred ca e suficient un DEX pentru a-l elucida.

De asemenea, a-ti schimba parerea despre un cantec sau orice altceva pentru ca ai aflat ca autorul sau apartine unei minoritati (sexuale, de pilda) spune cate ceva despre personalitatea celui care o face.

Iar cuvantul pentru asta nu e "paradoxal".

Nu conteaza, sper ca sunteti multumiti acum, mi-am schimbat nickname-ul.

Astalavista!!!

 =  Ptr. LESBIANA!
lapislazuli
[05.May.03 15:45]
Cum iti ziceam si ieri pe chat, nu cred ca ar fi trebuit sa-ti schimbi pseudonimul.

Am observat ca ai mai multe texte in topul celor mai citite poezii din luna trecuta, iar asta cred ca era un atu pentru tine, mai ales ca vad ca ai inca nivel zero. S-o fi ofticat cineva, mai stii?

In orice caz, continua sa scrii. Asta e cel mai important.

Pe curand!

 =  pseudonimul
omirtaranu
[05.May.03 17:43]
Eu cred ca ai gresit schimband pseudonimul. Mai ales ca acum trimite la sex hardcore.
Inainte ne amintea celor care mai stim cate ceva despre o alta poeta. Sappho din Lesbos. Da, de la aceasta frumoasa insula egeeana vine cuvantul si de la obiceiurile acestei femei.
Si ne mai amintea se un celebru personaj poetic. Stiu ca stii: Lesbia lui Catul.

 =  lapis=lesbiana
Pan
[05.May.03 17:50]
Ca să vezi, lapislazuli este.. lesbiană. Cel putin așa îmi arată computerul de pe care "s-au" logat. Eram sigur că este vorba despre un bărbat.

Operatii administrare ::: Confimat ! ::: Aprove !Hide !

text inscris de la: 212.54.101.16 10.101.10.41
Nume: lesbiana Email: Data: Monday May 05th, 2003 12:23 PM
A nu fi in stare sa receptezi o poezie din cauza unui nick: asta denota ori lipsa de maturitate a persoanei respective, ori faptul ca prefera sa se ascunda dupa deget.

și

Operatii administrare ::: Confimat ! ::: Aprove !Hide !

text inscris de la: 212.54.101.16 10.101.10.41
Nume: lapislazuli Email: Data: Monday May 05th, 2003 12:45 PM
Cum iti ziceam si ieri pe chat, nu cred ca ar fi trebuit sa-ti schimbi pseudonimul.

Chiar dacă nu este una și aceeași persoană, oricum, acest dialog purtat de pe același computer doar pentru a arăta cine știe ce, îmi provoacă puțintică greață.

 =  penthouse si literatura
degeaba
[05.May.03 18:40]
"Or when you, with eyes closed tight, devoured a spurting peach and
then, having finish, but still swallowing, with your mouth still full,
you cannibal, your glazed eyes wandered, your fingers were spread, your
inflamed lips were all glossy, your chin trembled, all covered with
drops of the cloudy juice, which trickled down onto your bared bosom,
while the Priapus who had nourished you suddenly, with a convulsive
oath, turned his bent back to me, who has entered the room at the wrong
moment"
(v. nabokov - invitation to a beheading, p 141)

asta consider eu literatura.

"am dat si eu o m*ie"

asta consider eu literatura de penthouse.

nu fac pe pudibondul, insa uneori prefer aluziile fine, alteori burlescul spusului lucrurilor pe nume. in cazul de fata, textul tau este plictisitor, iar posibilitatea unei erectii m-a facut sa zambesc placut surprins.

 =  Pudibonderia ca fals pretext de revolta
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Lesbiano, respectivul termen, pe care probabil il folosesti ca sa epatezi este "pudibonderie" si nu pudibondie. Ai inteles gresit ceea ce am scris, repet: imi placeau inainte sa stiu ce sunt si imi plac si acum. Asta nu am scris-o, dar in mod normal ar fi trebuit sa o intelegi, fiind evident. Am spus doar ca dupa ce am stiut ce sunt, am inceput sa ii compar cu altii ca ei, deoarece, in orice arta, e bine sa definesti, chiar daca partial inainte de a incepe sa compari. Ori nu aveam cum sa o fac punandu-l pe Molko in acelasi creuzet cu Johnny Cash.

Faptul ca si mie mi se confirma ca esti aceeasi persoana cu Lapislazuli ar trebui sa dea de banuit. Poate ni s-au stricat calculatoarele noua, cenzorilor!

Bogdan Geana

 -  Ce dezamăgire, domnilor!
Oriana
[05.May.03 19:14]
Ia uite! Rara avis era de fapt un lesbizuli cu personalitate multiplă! Păcat, devenise foarte entertaining atracția exercitată asupra masculinilor... Ce hilar, domnilor!

 =  despre lesbiene și truculețe publicitare
adrian_nairda
[05.May.03 19:52]
Se jenează cineva când pronunță Lesbos?
Îndioi-m-aș ... și de mijloc.

Dacă alegi însă nick-ul care să facă trimitere la altceva, adică dacă folosești un "truculeț" publicitar, ți-ai asigurat un număr de accesări în plus.
Cam asta pare să fie problema "lesbianei" noastre.

Priviți din nou acest poem, care nu este poem. Începe cu un truc - verificatul elasticului - și exploatează pe mai departe "curiozitatea" ... cui vrea să vadă o reclamă proastă XXX.
Dacă era autoarea lesbiană, la ce bun să scrie o reclamă proastă, care e adresată bărbaților.

Personal nu am nimic de împărțit cu lesbienele, nici cu trucajele. Trucurile îmi displac.

 =  D-lui Pan
AnaLesby
[05.May.03 20:02]
Greseala mea, n-am stiut de sistemul vostru cu IP-urile. Ceea ce ma pune intr-o situatie neplacuta si fata de Gabi si fata de restul cititorilor de pana acum.

Nu, nu sunt lapislazuli, al lui e doar calculatorul, folosit in graba, si pe ascuns.

Cartile au fost date pe fata, dar chiar schimba asta cu ceva lucrurile? Explicatia a avut deja loc.

Pentru greata recomand nitica lamaie, am auzit ca ajuta. caldura mare, monser...

PS: Daca imi trimiteai un mail puteam lamuri lucrurile fara atata agitatie. antine

 =  oriana
AnaLesby
[05.May.03 20:02]
Draga Oriana, e de-a dreptul emotionanta solidaritatea ta fata de eminentele masculine ale site-ului. Daca am sa te intreb, presupun ca o sa-mi raspunzi ca degetul pe care mi-l arati se refera strict la valoarea poeziei mele. Nu te mai obosi sa-mi raspunzi, asadar.

Te pup.

 =  D-lui Bogdan Geana
AnaLesby
[05.May.03 20:02]
Da, pudibonderie, eram putin suparata si m-am grabit. Multumesc ca mi-ai atras atentia.

 =  apel la tolerantza
elrapciugoso
[05.May.03 21:28]
Libertatea opiniei si exprimarii este un lucru pentru care au murit oameni ca noi (pardon, mai bravi ca noi!) acum 13 ani. Respect asta, pentru ca nu pot sa uit cata frica imi era sa nu auda cine-nu-trebuie ca la noi in casa se asculta radio Europa Libera.
Astfel ca mi se pare incorect sa-i cereti sa-si schimbe nickul, atat timp cat nu e ofensator in nici un fel.
Eu iti sugerez sa ti-l schimbi la loc. Dupa parerea mea ar atrage mult mai multi cititori de buna-credinta decat cel nou, care mi se pare mai ieftin. Kestie de ...marketing, sau asa ceva ;).
Despre poezia cu pricina, cum spuneam mai sus, luata cu nickul impreuna mi-a nascut o idee, un gand, un talc pe care probabil nu l-ar fi avut in alt context, si mi-a placut. Culmea e ca am retinut mesajul in ansamblu, nu-mi aduc aminte de nici un vers, doar ideea. Astfel ca, spre deosebire de un antevorbitor, pseudonimul a ridicat valoarea poeziei. Parerea mea :).

Cat despre discutia despre minoritati si exprimarea (sau neexprimarea lor), m-a intristat profund, in contextul celor afirmate in primul paragraf. Schimba-ti nickul la loc, si poate intr-o zi vei ajunge fireman sau mai mult decat atat.
Bafta!

 =  Lasa tzatzele, da-i cu creierul!
Pia
[05.May.03 22:00]
Da, o fi "democratie", dar site-ul este privat si ceva curatenie nu ar strica: prea citim tot felul de bazaconii!
Eu sunt un cititor de poezie constant si, pe acest site, gaseam literatura buna. Consecinta renumelui ce l-a obtinut poezie.ro, in ultima vremem, este inundatia de scrieri de calitate slaba. Sunt cititori care scriu din ce in ce mai de:"parere negativa", "parere nefavorabila".

 -  ajunge!
Paul Bogdan
[06.May.03 00:50]
Domnule Lapis, ești penibil rău, continui această glumă ieftină.

Comentariile ce au fost copiate de mine la subsolul acestei poezii, unde se văd clar IP-urile utilizatorilor, au fost scrise la câteva minute unul după altul. Din cauza faptului că imediat după aceea lapislazuli se loghează pentru un alt comentariu, demonstrează faptul că acesta ori era în transă, ori beat, ori... încât nu și-a dat seama că împarte computerul cu altcineva.
Concluzie: În tine viețuiește o femeie nereușită.

 =  elrapciugoso
Paul Bogdan
[06.May.03 00:55]
Domnule jegosule, ai dreptate, fiecare om își merită nickul.

 =  polemica omoara digestia
Mieru Sine
[08.May.03 13:13]
Dlui Radu Herinean si d-soarei Pia:
Mi-a placut mult siteul cand l-am descoperit, absolut din intamplare. Cel mai mult mi-a placut ideea ca am gasit (in sfarsit) un spatiu in care sa ma “produc” artistic, anonim si liber, avand in acelasi timp confortul psihologic al unui om cu pretentii de inclinatii (precum tantarul cu pretentie de nas) ca “bazaconiile” scrise, chiar daca de un novice, au sansa sa fie citite si comentate / criticate de niste oameni de buna-credinta. Astfel ca orice critica (sau shut in tastatura) poate fi un pas inainte, caci din lucruri constructive se invatza.
Dat fiind ca in continuare mi se pare ca numita dsoara Ioana (ce-ar fi s-o tratam ca pe o persoana si nu ca pe o “minoritate”?) nu a depasit limitele bunului-simt artistic, cel putin nu la poezia asta, atat amenintarea cu suspendarea “fara parere de rau”, cat si afirmatiile despre “bazaconii” de “calitate slaba” pentru un – ah – “cititor de poezie constant” mie imi sugereaza - fara suparare - prejudecata, limitare a gandirii, cu accente de elitism si nitzica arogantza.
Nu cumva exista posibilitatea sa vi se fi urcat putin la cap succesul siteului, de care pomeniti? Parerea mea e ca acest succes (si eu am recomandat siteul, de la prima vizionare!) s-a datorat (cel putin in cazul meu) generozitatii ideii si deschiderii pe care am intuit-o la “membrii comunitatii”, in nici un caz restrictiilor si exclusivismului.
Sunt novice. Mi-e mult mai greu sa scriu, decat sa critic. Poate scriu bazaconii. Poate ce scriu nu convine / place unuia sau altuia. Exista insa liberul arbitru – nu-ti place, nu citesti! (Desi mie mi-ar placea sa citesti si sa spui ce nu-ti place...). Dar ce apreciez foarte mult este sansa care mi se da pe site.
Daca insa atat de laudata dvs. “comunitate” are nevoie doar de poeti gata de Herder, de laudatori sau conformisti (culmea! Intre “artisti”!...), daca m-am inselat si am gresit adresa va rog a-mi spune. Desi imi doresc sa nu fie asa.

In incheiere nu ma pot abtine de la 2 mici comentarii punctuale cu un graunte de rautate (ca sa ne meritam nick-ul, nu?): daca as da putin cu creierul (atata cat este), parca as spune “renumelui PE CARE l-a obtinut... etc.”, si pe de alta parte NU as spune “daca aceasta sarada CONTINUIE”. Imi cer scuze, dar ca un critic (si inca de texte “artistice”) sa impuna respect sugerez sa aiba el insusi in primul rand mai multa grija “gramaticala”.

In rest, numai de bine :).

 =  polemica omoara digestia
El Rapciugoso
[08.May.03 13:03]
Dlui Radu Herinean si d-soarei Pia:
Mi-a placut mult siteul cand l-am descoperit, absolut din intamplare. Cel mai mult mi-a placut ideea ca am gasit (in sfarsit) un spatiu in care sa ma "produc" artistic, anonim si liber, avand in acelasi timp confortul psihologic al unui om cu pretentii de inclinatii (precum tantarul cu pretentie de nas) ca "bazaconiile" scrise, chiar daca de un novice, au sansa sa fie citite si comentate / criticate de niste oameni de buna-credinta. Astfel ca orice critica (sau shut in tastatura) poate fi un pas inainte, caci din lucruri constructive se invatza.
Dat fiind ca in continuare mi se pare ca numita dsoara Ioana (ce-ar fi s-o tratam ca pe o persoana si nu ca pe o "minoritate"?) nu a depasit limitele bunului-simt artistic, cel putin nu la poezia asta, atat amenintarea cu suspendarea "fara parere de rau", cat si afirmatiile despre "bazaconii" de "calitate slaba" pentru un ? ah ? "cititor de poezie constant" mie imi sugereaza - fara suparare - prejudecata, limitare a gandirii, cu accente de elitism si nitzica arogantza.
Nu cumva exista posibilitatea sa vi se fi urcat putin la cap succesul siteului, de care pomeniti? Parerea mea e ca acest succes (si eu am
recomandat siteul, de la prima vizionare!) s-a datorat (cel putin in cazul meu) generozitatii ideii si deschiderii pe care am intuit-o la "membrii comunitatii", in nici un caz restrictiilor si exclusivismului.
Sunt novice. Mi-e mult mai greu sa scriu, decat sa critic. Poate scriu bazaconii. Poate ce scriu nu convine / place unuia sau altuia. Exista insa liberul arbitru ? nu-ti place, nu citesti! (Desi mie mi-ar placea sa citesti si sa spui ce nu-ti place...). Dar ce apreciez foarte mult este
sansa care mi se da pe site.
Daca insa atat de laudata dvs. "comunitate" are nevoie doar de poeti gata de Herder, de laudatori sau conformisti (culmea! Intre artisti"!...), daca m-am inselat si am gresit adresa va rog a-mi spune. Desi imi doresc sa nu fie asa.

In incheiere nu ma pot abtine de la 2 mici comentarii punctuale cu un graunte de rautate (ca sa ne meritam nick-ul, nu?): daca as da putin cu creierul (atata cat este), parca as spune "renumelui PE CARE l-a obtinut... etc.", si pe de alta parte NU as spune "daca aceasta sarada CONTINUIE". Imi cer scuze, dar ca un critic (si inca de texte "artistice") sa impuna respect sugerez sa aiba el insusi in primul rand mai multa grija "gramaticala".

In rest, numai de bine :).

 =  El Răpciugoso
Paul Bogdan
[08.May.03 13:10]
Domnul meu, această "fată" pe care o susții este doar un tânăr pus pe șotii.
Cât despre calitatea poeziei, orice om ce citește cât de cât recunoaște un fals. Este o poezie fabricată, îndrăzneață doar pentru o femeie ce ar fi fost într-adevăr din clanul Sofiei. Altfel?! o înjurătură la adresa cititorului și o desconsiderare pentru minoritatea homosexuală.
Oare de ce nu epatează homosexualii prin ceea ce sunt? Deoarece li se pare un lucru normal. Ce lucru normal, firesc, este scos în evidență?!

 =  ce
El Rapciugoso
[08.May.03 23:12]
Îmi cer scuze.
Îmi cer scuze pentru că dintr-o eroare tehnică (bat-o vina) comentariul meu kilometric a apărut de 2 ori - prea mult chiar și pentru mine.

Cât despre de-acum obositoarea "cauză" a fetei-căreia-ii-plac-fetele-dacă-nu-cumva-e-băiat, am "susținut-o" pentru simplul motiv că mi s-a parut că a fost atacat(ă) [whatever] fără un motiv întemeiat (în opinia mea, și în cazul de față). Și mi s-a părut că se amenință puțin libertatea exprimării, un lucru drag mie. Mă rog, acestea fiind zise, fiecare cu părerea lui, am luat notă de păreri și consider subiectul încheiat. Aici vulturul, over.

Într-adevăr, sunt un om CARE nu citeste cine stie cât de mult, și recunosc că nu am... recunoscut acest fals, dacă e vre unul. Asta e.

Abține-m-aș, și nu prea pot - dar mă miră și mă dezamăgește ușor încrâncenarea cu accente elitiste ale unor oameni CARE emit judecăți de valoare pe un site literar, dar au mici lacune gramaticale în propria exprimare...

Hai că am fost și eu arogant la faza asta. Scuze. :-|

 =  El Răpciugoso
Paul Bogdan
[08.May.03 23:20]
Îmi pare rău, nu am insinuat că ești incult, mă refeream la un anumit simț al cititorului. Scuzele mele!
...și schimbă-ți nickul te rog, îmi este greu să te numesc Răpciugosul.

 =  El, Răpciugoso
Alina Manole
[09.May.03 00:57]
El Răpciugoso,

"acest fals, dacă e vre unul."
VREUNUL este corect, ca tot veni vorba de gramatica. Sper, totusi, ca doar ai tastat un space in plus.

La o recitire fara greseli!

 =  Ochi-de-Șoim(iță), când are dreptate, are.
El Rapciugoso
[09.May.03 02:06]
Vre unul mi s-a părut o scriere mai glumeață a lui vreunul (mă distrează cum s-ar pronunța "space"-ul ăla în viu grai). Prin urmare l-am introdus intenționat, probabil am vrut să fac pe (prea) interesantul, poate pentru că în acea propoziție mă dădeam în bărci ironico-gramaticale.
Din comentariul tău am înțeles că n-a fost prea reușită faza. ;)
Accept și mulțumesc pentru vigilență și atenționare!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0