= Inima colțuroasă | Andu Moldovean [24.Jun.04 14:24] |
Un poem scris dintr-un suflet mare (Alma un pic tristă, atât cât ma simt și eu mereu in pragul altui an), o anatomie proiectată ritmat peste Univers, o mare dragoste sublimată într-un contur circular măsurând lungimea anotimpului dintre două bătăi de aripă (cum vin și cum pleacă), circumscriind o inimă colțuroasă cu albe semne-paradoxuri. Mi-a plăcut mult, Alma! | |
= >> Arcturus | Alina Manole [18.Dec.03 18:30] |
Îți mulțumesc pentru comentariu, Andrei. Voi include părerea ta în viitorul meu volum, dacă îmi vei permite. Nu știu dacă alte cuvinte vor putea descrie mai bine starea poemului meu. | |
= evlavie | petrea stefan [18.Dec.03 19:16] |
tocmai cand creadeam ca nimic din spatiul literar neaos si contemporan nu-mi mai poate produce evlavie, asemeni unui drog in fata caruia, paradoxal, m-am imunizat printr-un soi de alergie, am hotarat sa mai citesc cate ceva , dupa o indelunga ,,abstinenta,, . norocul mi-a scos in calea marginita a ochilor mei din ce in ce mai miopi ,,poem intelept,, . si pentru o frantura de nemarginire am regasit...evlavia. | |
= Onorat | Andu Moldovean [24.Jun.04 14:24] |
Onorat, Alma. Cu bine și Sărbători Fericite pe plaiul inimii tale! | |
= Alb paradoxal | Valeriu Perianu [12.Jun.04 20:00] |
Este cel mai "intelept" si realizat poem al tau.Imi place ca ramai lucida in sentiment si asta da greutate trairii. M-ai convins. | |
= P.S. | Valeriu Perianu [13.Jun.04 10:16] |
P.S.Furat de atmosfera poeziei am omis sa-ti atrag atentia ca pluralul de la paradox este paradoxe si nu "paradoxuri",deci ultimul vers ar trebui sa fie "tu nuanțe-alb, eu semne-paradoxe" si cu cratima de preferat.Poate fi o sugestie de cabala sensibila. | |
= >> Aristot | Alina Manole [10.Dec.18 14:27] |
Îți mulțumesc pentru critică. DEX-ul spune că sunt valabile ambele forme de plural la 'paradox'. Ție care din ele îți 'sună' mai poetic (și mai înțelept)? Voi reconsidera poemul. Ai dreptate cu cratima. | |
= Para-dex si paradox | Valeriu Perianu [13.Jun.04 12:38] |
Eu stiu de la logica si filosofie ca este acceptata doar forma"paradoxe",care oricum suna mai bine si in poezie,ea fiind conforma radacinii franceze.Fiind un termen consacrat in aceste domenii trebuie sa-l preluam asa cum il folosesc specialistii.In ce priveste DEX-ul,te rog sa ma crezi ca sunt dezamagit de maniera in care sunt preluate de pe strada tot felul de cuvinte pocite de catre vulg si prezentate drept "imbogatiri"lingvistice.Eu n-as permite sa apara in dictionare nici macar regionalismele,caci ele strica limbajul cult. | |
= alma | Mae Stanescu [13.Jun.04 14:18] |
´mi-ar fi placut "tacem mai grei unul in altul", dar daca e pe langa, asta e; si , ca o parere-plcere a celui care citeste - paradoxuri, daca e corect. la mine in dex prioritar este "paradoxuri" si optional paradoxe. | |
= >> mae | Alina Manole [13.Jun.04 15:00] |
DEX-ul meu arată la fel ca și al tău. Cât despre "tăcere", era într-adevăr "pe lângă", și de ar fi fost altfel, nu știu dacă mi-aș fi permis să scriu despre "unul în altul". Deh, puritanismul... ;). Îți mulțumesc pentru trecerea asupra textului. | |
= :) | Mae Stanescu [13.Jun.04 15:06] |
alma, acel "unul intr-altul" era un sens sublim cel gandit de mine, era o intimitate a tacerii si nu altceva:) | |
= >> mae | Alina Manole [13.Jun.04 15:21] |
De acord cu tine, așa am gândit că ai gândit, dar vezi tu, eu mă gândesc și la ce-i mai rău ;). De obicei nu prefer tăcerea, dar se întâmplă să ascult tastele și ploaia. La [email protected] putem discuta oricât și despre tăcere. ;) | |
= . | Mae Stanescu [13.Jun.04 15:27] |
multumesc! | |