Comentariile membrilor:

 =  antoane
Cosmin Dodoc
[03.Feb.04 13:46]
destul de simpluta. n-am inteles de ce impartirea in strofe in felul asta. poate poti sa-mi explici.

cosmin

 =  răspuns simpluț
Liviu Nanu
[03.Feb.04 14:27]
Da ai dreptate, e simpluță, ca de altfel majoritatea textelor mele. Iar cu împărțirea în strofe nu pot nici eu să explic. O fi vorba oare de sublinierea unor idei? Cine știe...

 =  anton cel simplu
Cosmin Dodoc
[03.Feb.04 14:43]
o fi, o fi. simple sa fie daca tu zici insa stiai ca simplitatea poate fi destul de complexa? atat de complexa domnule incat o simpla remarca poate deveni un adevarat calcat pe coada. ca sa vezi. tz tz tz


 =  Saltul de la penibil la simpluț
Liviu Nanu
[03.Feb.04 14:54]
Cosmine, poate n-ai înțeles. Pentru mine remarca ta chiar mă onorează. Oricum e un salt de la "penibil" la "simpluț", nu? Eu așa percep. Și cred că nu doar eu. Rezultă un progres. Și eu care mă îngrijoram că dau în manierism și autopastișă... Să ne auzim cu bine.

 =  vizita
Nacsavi Horia
[03.Feb.04 16:17]
Da Liviu, indoiala sta in firea omului, si e bine ca e asa. Ce-am fi noi daca nu ne-am pune intrebari ? Ce-am fi oare daca le-am si gasi la toate raspunsurile ? Cat despre acel "prea tarziu" ... cunoscandu-ti (aproximativ) varsta, eu zic ca e ... "prea devreme".

In ce priveste impartirea strofelor, sunt de-acord cu Cosmin, nici mie nu-mi place, as mai fi lasat un rand liber intre versul 3 si "În miezul zilei cînd deschid ferestre/
de ce văd ochii mei doar întuneric?" :)

Concluzie: sub simplitatea cuvintelor se ascund teme de meditat, mie mi-a placut.

~ Numai bine! ~

 =  Vizita
Nacsavi Horia
[03.Feb.04 15:04]
Da Liviu, indoiala sta in firea omului, si e bine ca e asa. Ce-am fi noi daca nu ne-am intreba ? Ce-am fi daca am gasi la toate raspunsuri ?
Relativ simpluta, sub simplitatea cuvintelor se ascund teme de meditat. Concluzie, mi-a placut. In ce priveste aranjarea strofelor, nici mie nu-mi plac, as fi mai pus un rand liber intre versul 3 si "În miezul zilei cînd deschid ferestre/de ce văd ochii mei doar întuneric" :)

~ Numai bine ~

P.S. Apropo, trece-ma cu doua comentarii ... unul s-a pierdut pe drum.

 =  Horia
Liviu Nanu
[03.Feb.04 15:39]
Horia, ai dreptate cu versurile alea. Trebuie rupt acolo și nu numai acolo. Ma bucur ca ți-a plăcut.

 =  cam atat pot spune
Geta Adam
[03.Feb.04 15:50]
Mie mi-a placut, chiar daca nu e una din cele mai bune poezii ale tale. Si stii de ce? Pentru ca e adevarata.
E bine ca ai despartit prima strofa in mai multe parti.

 =  recitand din clasici in viata
liviu dascalu
[03.Feb.04 15:58]
Eu il mai astept pe Anton sa vina cu ceva "adevarat". Deocamdata vorbeste singur, nu stiu ce face, de fapt. Poate ca mormaie, sau recita din clasici. Poate din clasici in viata...

 =  Liviu Dascalu
Nacsavi Horia
[03.Feb.04 16:10]
Constat ca in ultimul timp treci iar printr-o criza ... de personalitate desigur.

 =  Horia psihologul de serviciu
liviu dascalu
[03.Feb.04 18:15]
Abordezi lucruri care te depasesc, draga Horia.

 =  un om simplu si un poem simplu
STOIAN G. BOGDAN
[04.Feb.04 03:48]
cam de-aiurea pe bune.

 =  sinceritatea discursului
Tudor Negoescu
[04.Feb.04 08:12]
E simplă construcția, dar mi se pare o abordare potrivită, fiind vorba de un psalm, unde contează mult emoția trăirii, sinceritatea...
E o părerere, după ce am citit ieri o excelentă carte de Psalmi, aparținînd profesorului din Caracal, Paul Aretzu.

 =  oare?
Silvia CALOIANU
[04.Feb.04 08:49]
Psalm...cred ca e un psalm bun...oare ce zice dimnezeu?

 =  un raspuns
Liviu Nanu
[04.Feb.04 09:50]
Poate că este o haină care nu mi se potrivește. E un început, intenționez să recidivez. Am încercat să urmăresc un ritm interior, și să transmit un sentiment. Că am reușit sau nu părerile observ că sînt împărțite. Ceea ce e bine. Mai trist ar fi fost să fie toate la unison. Mulțumesc tuturor celor care au trecut pe aici.

 =  Cu el am, Petru mi-a zis/ Plin un mare catastif
dumitru cioaca-genuneanu
[04.Feb.04 18:14]
Dupa ce-a comis pacatul
Liviu se mentine calm
Crezand ca poate pe-Inaltul
Sa-l pacaleasca c-un psalm

 =  prof Aretzu-Nanu
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
"eu scriam pentru mancatorul de poezie care e nemuritor si care e frumos. scriam deghizat. cu un ciob pe o piele trandafirie de girafa scriam. numai poetii pot lua picioare in ... fara sa-si piarda demnitatea. ba chiar se poate spune ca maretia lor creste. numai poetii stiu ca viata e o idee si de aceea ei plang si suspina cu poeme. si de aceea mor inainte de vreme."
(fragment din "spanzurat poetic" de Paul Aretzu)
se potriveste. ca tot zise d-l Negoescu


 =  *********
Iulia Negreanu
[04.Feb.04 21:16]
mi-a placut enorm.e deja un cliseu sa-mi place o poezie de-a dumneata, domnule Nanu.
nu cred ca puteai exprima mai bine ideile daca ar fi fost mai complexa...stii dumneata ca simplitatea se obtine cel mai greu. as spune ca e frumoasa poezia dumitale, dar ar suna prea comun. as spune ca e speciala, dar ar fi prea lumesc...
asa ca ma voi limita la faptul ca-mi place...

 =  Mitică, nichita, Iulia
Liviu Nanu
[05.Feb.04 08:53]
Genule, cum de mă ghiciși?
Nia, mulțam pentru informație
Iulia, comentariul tau mi-a luminat ziua

 =  nichita, Doru
Liviu Nanu
[24.Feb.04 14:20]
nichita,Doru, cum pot sa fac rost de o carte de Paul Aretzu?

 =  Psalmii lui Aretzu
Tudor Negoescu
[24.Feb.04 17:06]
O prietenă îmi zicea că a găsit cartea profesorului Aretzu prin București. Eu nu am mai fost prin oraș (Craiova) mai de mult timp. Cred că ar trebui să fie în vreo librărie de-acolo.
Poate știe Nichita mai multe. Oricum, am citit niște fragmente emoționante în Ramuri. Merită luată cartea.

 =  Doru, mulțumesc. Alooo Nichita
Liviu Nanu
[25.Feb.04 13:47]
Doru, mulțumesc pentru informație. Văd că d-ra Nichita nu dă nici un semn. Am să fac un drum la Caracal, capitala Olteniei, parcă...

 =  tanarului Liviu Nanu
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
ce tipi, nene, asa?:) sa'nteleg ca iar vii peste mine?:)
nu fusai atenta la dorinta ta. imi fac timp si procur pentru matale o carte cu psalmii dumnealui (da' apropo, aseara de ce nu'mi zisasi cand fumai?):)

 =  despre experimente
Tudor Negoescu
[25.Feb.04 14:55]
Propun să comparăm un text de pe acest site(de ex. În vremea aceea, de Claudiu Banu) cu un psalm al profesorului Aretzu, pentru a vedea și alte modalități de a face poezie.Fie ea poezie religioasă.
Numai să posteze Nichita psalmul sau psalmii, daca are cartea și o interesează experimentul.
Ar fi interesante și niște impresii în urma lecturii.

 =  Doru si ideea
Liviu Nanu
[25.Feb.04 15:08]
Doru, nu stiu daca Nichita poate posta un text decit cu aprobarea autorului. Dar ideea e interesanta, trebuia s-o pui ca articol separat nu sub textul meu, sa fie vazut de cit mai multi. Daca ajung prin martie (dupa 15) in Craiova cum dau de tine? ca telefonul tau nu-l am.

 =  de acord
Claudiu Banu
[25.Feb.04 15:26]
Heeei!Ia uite unde am ajuns. Desi nici nu ma gandesc sa ma compar din punct de vedere al (pseudo-)operei poetice cu cineva sunt de acord cu ideea. Si daca acela este sa fie textul ales cu atat mai bine. Chiar imi doream feeedback pe acolo.(Chiar si un ignorant ca mine intelege ca poate iesi pe locul doi insa castigator dintr-un astfel de experiment... A propos de ignoranta: profesorul Aretzu cine este? Tu Anton?). Asadar...eu sunt de acord.

 =  Nu
Liviu Nanu
[26.Feb.04 00:33]
Hmmm...eu? de unde pînă unde? În nici un caz.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0