poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1181 .



Suferința 10,11,12
eseu [ ]
Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2016-08-15  |     | 



Suferința deschide o genune în oamenii afectați de acest flagel, genunea este apoi umplută cu o osmoză între substanțele nefericirii și ale bolii, generând disfuncționalități care dezvoltă în om obnubilarea, fiind consubstanțială cu depresia, căci depresia e o formă de suferință inducând haos în gânduri, iar gândurile bulversate prefigurează debilitatea și demența.
Când spiritul intră în contact dur cu suferința, în urma coliziunii una dintre cele două entități este desființată. Dacă este distrusă suferința, urmează o perioadă tranzitorie și provizorie până când o altă suferință, cu alte efecte nefaste, îi ia locul, și lupta reîncepe.
Manifestările suferinței sunt diferite de manifestările durerii, suferința este mai puțin intensă, însă mai insidioasă, mai perfidă, iar localizarea suferinței este mai ambiguă și mai confuză, pe când localizarea durerii este precisă, exactă.
Când suferința este activă, poți să o faci pasivă prin febrilitățile, fervorile și intensitățile actelor creatoare, și în acest caz favorizați sunt artiștii, sau cei cu vocații de anvergură, și defavorizați oamenii ignari, proști și netalentați, însă și aceștia se pot defula de încărcătura și apăsarea suferinței prin manifestări violente.
Prin introspecție pătrundem în genunea suferinței, și ceea ce vedem acolo ne înspăimântă.
Suferința poate avea o cauză externă omului, poate proveni din substanța unui demon sucombat, care a devenit epidemie infestând acei oameni care comunicau între ei în spațiile neexplicate și necunoscute ale spiritualului circulând prin empatie încuibată în relațiile emoționale, și suferința a cucerit ușor acele entități umane mici, derizorii și fade, care nu erau protejate de câmpul energetic al omului.
Când suferința este radioasă, oamenii percep stări aflate la antipodul stărilor suferinței, ne simțim mai bine când suferința suferă.
Suferința s-a aglutinat de suflet, nu mai poate fi desprinsă de el, și singura soluție ar fi injectarea în suflet a substanței spiritului.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!