poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5111 .



“Porno” societatea si contestatarii suparati…
eseu [ ]
prea multi vorbesc... si prea putini stiu despre ce vorbesc...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Petre_Andrei ]

2005-10-02  |     | 



Vulgar, obscen… Noul este gratulat astfel de mediile inchise care au condus aceasta societate in ultimele secole. Se duce o lupta “disperata” impotriva noului. Se duce o lupta disperata pentru reinstaurarea vechilor “norme”… Normele care au subjugat generatii intregi revin in atentia noastra.
Suntem de multe ori patetici… Fiinte mici creand teorii complicate in timp ce lumea se prabuseste in jurul lor. Incercam sa reducem totul la relatii matematice fara sa pricepem ce vrea aceasta lume sa ne comunice…
Problema principala (si aici nimeni, dar absolut nimeni nu ma poate contrazice) a omului este societatea. Oamenii sunt preocupati mai mult de societate decat de ei, de modul in care ii percep ceilalti decat de ceea ce fac cu adevarat!
Vorbim despre moralitate. Si ne consideram o rasa superioara. Vedem in fiecare zi cum oameni “inlemniti” in costume, rupti cu totul de realitate, pierduti intr-un meleu absurd al puterii, vin si vorbesc despre iubire, despre sex sau despre ceea ce “este bine”… Si vorbesc, iar cei multi ii asculta si de multe ori le urmeaza sfaturile absurde doar pentru “a intra si ei in randul oamenilor”… Foarte putini sunt cei care gandesc, foarte putini sunt cei care mediteaza profund asupra acestor probleme. Iar ei, din pacate, nu sunt ascultati! “Marea turma” alearga nebuneste!
Si apoi iti vine sa plangi cand ii vezi cat de categorici sunt cand vine vorba de problemele lor meschine. Distrug aceasta planeta, se distrug pe ei insisi, insa se ridica lovindu-se cu pumnul in piept si spun: “suntem oameni!” In loc sa lase capul in pamant, ei bat cu pumnul in masa!
Vorbesc despre pornografie, o infiereaza. Multe legi pentru a cenzura ceea ce nu lezeaza pe nimeni. Oare aceasta este problema principala? Oare comportarea oamenilor sa fie principala problema?! Sunt normele mai importante decat legea?!
Oamenii se omoara, oamenii fura, oamenii distrug, insa tot ceea ce conteaza in ochii celorlalti este “respectul”! Poti sa omori un animal, insa daca vorbesti nerespectuos vei fi criticat! Aceasta este societatea, cea care poate schimba viata unui om! Sa fim puternici si sa nu ne lasam influentati! Fiecare este liber sa faca ceea ce vrea cu viata lui! Putem alege sa fim nerespectuosi, putem alege sa fim “libertini”! Balivernele despre “Sodoma sau Gomora” nu trebuie sa incetoseze mintea unor oameni intelepti! Protestele celor “slabi de inger” palesc… Nu au cum sa lupte cu puterea vietii! Iar in viata, tot ceea ce exista este natural! Asadar, iubiti, traiti, bucurati-va de viata si, cand vreti sa meditati, meditati asupra lucrurilor importante, pentru ca, in timp ce noi ne preocupam de cenzura sau de “respect”, orasele se scufunda sub apa! Avem probleme importante… Sa ii lasam pe cei “stresati” sa plece… Nimeni nu ii forteaza sa ramana! “Nu poti fi constrans”, zicea Sartre… Sunteti liberi sa scoateti pistolul…
Natura va exista in continuare… Firesc… Apa curge involburata…

Iar oamenii care doresc, se pot debarasa de superstitii (fara a cadea insa in altele) si pot marsalui…

“Free shining souls torn from God's given Reich”…


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!