poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1250 .



Vulgaritatea ciocoiului
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2005-11-02  |     | 



Cineva scrie ceva. Căznit, chinuit, cu multe hopuri. Trăim într-o țară liberă, nu-i așa ? Îți exprimi părerea politicos despre făcătura domniei sale. Ai dat-o-n bară ! Nu vei mai scăpa de flegme și de noroi. Nu mai ai nici o șansă.Nada. În primul rând trecem să vorbim la per tu. Poate că i-ai fost profesor cândva.Poate că îi ești superior nu cu un cap ci cu un munte Everest. Nu contează.Din "nene Gălățene" nu te mai scoate. Te-ai tras cu el de șireturi pe aceeași canapea murdară de scuipați din personalul de Filiași.Sau ați devenit frați de cruce făcând pipi la același gard.
Ciocoiul nou nu se rezumă doar la Gigi Becali. Sunt n astfel de personaje peste tot- din păcate și pe acest site.
Ciocoiul nu are argumente. El jignește, dă cu parul, vrea să intimideze. Atunci când îl pui în lumina adevărată fuge.
Ciocoiul are doar jeg. Jegul stă întins frumos , uscat. Ciocoiul urăște apa și săpunul.Ciocoiul urăște orice nu este al lui.Orice. El preferă jegul.
Cineva scrie ceva. E părerea proprie. Dar în momentul când accepți comentariile te deschizi față de orice.
Ciocoiul nu are păreri. El are convingeri. mai ferme decât convingerile comuniste, mai durabile decât piramidele, convingerile ciocoiului sunt literă de lege.
Ciocoiul minte, murdărește, mânjește. Îi place să se bălăcească în noroi. Ciocoiul nostru n-are însă voie să fie criticat. Dacă îndrăznești declară sus și tare că "ești nul". Oare domnia sa cum o fi ?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!