poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1745 .



EURI (Partea a doua)
eseu [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2006-12-15  |     | 



Dezvoltându-ți semicaractere cu caracteristici diferite, cultivi îndeosebi spiritul de performanță, de combativitate între aceste semidezvoltări, care sunt în același timp și manifestări ale voinței, în funcție de trăsăturile specifice, acționând în diverse sensuri.Cultivi în primul rând calitățile din om, cu posibilitatea generării unora noi pe care individul respectiv nu le-a avut.Apar hobby-uri, pasiuni noi, propensiuni spirituale spre acte culturale, timpul se divide în categorii de timpuri, activitățile se divid în subactivități.Existența individului se diversifică prin urmare atât pe plan spiritual , cât și pe plan material, Omul Nou se conturează la orizont prin complexitatea trăirilor, stărilor sufletești, prin activitate spirituală intensă, ceea ce implică acte de cultură concretizate în creații literare.Astfel, omul creator de destin și de artă, devine un om complet care știe să îmbine știința cu arta, morala cu religia, voința cu puterea, spiritul cu gândirea.
Din amalgamul atâtor Stări de a fi se dezvoltă conștiința de Sine, se conștientizează armonia om-spirit, concretizată prin darurile oferite de acesta din urmă în creație.Armonia cu tine însuți este voința de a îmbina atâtea însușiri și forme de dezvoltare ale eurilor prin puterea minții și a controlului în viață, a ordinii și disciplinii minții, care reflectă o viață organizată și planificată, ca un puzzle în care fiecare părticică își are rostul, menirea ei, o funcție bine stabilită în mecanismul psiho-energetic din care este format omul.
Poți deveni propriul tău zeu, propriul tău idol, un mic Dumnezeu care poate face orice cu viața sa și pentru care timpul este o variabilă adaptabilă necesităților personale, se poate alungi, multiplica, dacă numărul parametrilor ca miniactivități crește.Știind în ochii tăi cine ești, ce ești și cum ești, puțin te interesează și părerea celorlalți despre tine.Treci indiferent pe lângă ei, ca un zeu, conștient de superioritatea cucerită prin formarea inteligenței, care a evoluat odată cu dezvoltarea eurilor și a individualității, iar psihicul a devenit o forță ce ghidează gândirea pozitivă.Cunoscând psihologia oamenilor, le analizezi comportamentul și descoperi un psihic labil și o stare interioară confuză.
Poți face din fiecare oraș un mic DisneyLand, prin modul de gândire a obiectelor înconjurătoare, a mediului ambiant ; astfel, cu gândul îmbraci edificiile, parcurile, învăluindu-le în materia spiritului propriu și creând un mic Eden, prin selectarea vizuală produsă de monadele personale numai a frumosului , esteticului, epurând, eliminând sau purificând cu puterea minții urâtul și impuritățile.Fiecare oraș ar trebui construit așa cum concepi o operă de artă, cu suflet de artist, cu gând creator, cu imaginație debordantă și spirit de observare a detaliului estetic.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!