poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2091 .



Intalnire de toamna
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Aniela ]

2004-02-19  |     | 



Imi aluneca printre degete stiloul.Il simt greoi si sfidator, sorbindu-mi sufletul si cuget...Dragoste...Neputiincioasa privesc foaia alba si mii de ganduri ma sfredelesc, paralizandu-mi vointa.Par a ma descompune intr-un sir de umbre acuzatoare ce danseaza frenetic in fata ochilor acoperiti dureros de pleoape.Imi incordez simturile si prin valuri de ceata tacuta, glasuri ma cheama spre destainuiri albe.Te iubesc!
Tremura-n mine imagini de vis in care deslusesc un chip cu transparente chihlimbarii intinzandu-mi brate incremenite in asteptare.Le ating si fiorul de foc, de gheata ce le strabate ma trezeste, topind oniricul spasm al inchipuirii.
Ma regasesc toropita, sfasiata, plina de revolta, totusi, mustrindu-mi biata constiinta inactiva;dar aceeasi foaie alba ma priveste inexpresiva de pe masa de scris.
Sa scriu despre incantatia spiritului incatusat de lantul iubirii intr-un crud vartej al sentimentelor! Sa descopar noi sensuri in gesturi firave schitate in scene memorabile! Sa retraiesc revelatia marturisirilor tainuite in colturi stravechi de castel adormit, in umbra de stejari batrani ca pamantul. Ori poate sa ma transpun metafizic intr-un arbore al vesniciei: atemporal si aspatial.
Ecoul gandurillor staruie chinuitor si, incercand sa acopar fluidul neplacut ce ma strabate, pornesc sa incheg un nou dialog cu mine.
Care va fi fiind oare scopul plasmuirii si al alungarii mele din acel ACOLO unde nimic nu e, ci doar se presupune? Pelegrinul mi-o va spune cu siguranta, zidindu-mi cetatea vietii, ale carei temelii si-au gasit liantul ideal.Si cine este acesta? Dragostea pentru tine, metamorfoza universala, traita cu dorinta, regrete, angoase, suferinta, teama, emotii si atatea altele.
Ascult ametita de placere fasaitul prelung al frunzelor suferind de domnia toamnei. Si noi semanam cu frunzele, oarecum, dar NOI mai si iubim...
- Hei, asculta nu te supara...De ce faci dom´le ochii asa mari, te-am speriat? Mi-a cazut mingea in gradina!Esti draguta sa mi-o inapoiezi? Nu de alta, dar e din piele si m-a costat o groaza...Nu, nu acolo, mai la stanga, in tufisul de crizanteme albe...Ei, hai ca nu s-a rupt. Gata? Multumesc mult! Apropo, cum te cheama? Pe mine...
Nu e nevoie sa- mi spuna... Ii privesc ochii verzi, ca frunzele varatice, si stiu ca-i cunosc numele: DESTIN. Ne-am intalnit!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!