poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1889 .



Alo, Mass - Media!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Seemis ]

2005-01-07  |     | 



Alo, Mass – Media!

Subiect 1

Pentru a demonstra ca descoperirea mea, Panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de Terapii este lucru desavirsit, website: http://www.sarbu.ro, apelez la procedeul clasic: tratarea online a mai multor bolnavi de tumora, tuberculoza, cancer, etc.
Drept consecinta, rog sa se inceapa corelarea in acord asupra emisiunii TV, care va gazdui expunerea pe viu a teoremei inscrise mai sus.
Subliniez ca panaceul l-am descoperit in anul 1960, mai 13.
De asemenea, subliniez ca vindecarea unor afectiuni terminale si/ sau cronice: fibrom uterin, adenom de prostata, pietre la rinichi, cancer, s.a.m.d., fara interventie chirurgicala, este premiera mondiala.
Tot atit de important este si faptul ca, metoda ce propun si sustin cu documentatie de marturii, nu doreste sa elimine medicina alopata/ homeopata, ci se vrea in este a fi complementara.

Subiect 2

As vrea sa stiu: de ce sunt marginalizat de peste 40 de ani? De ce metoda de vindecare Sarbu, de ce poezia Sarbu, de ce filosofia Sarbu, de ce pictura Sarbu, pentru mass-media sunt tot atitea subiecte tabu? De ce in anul 1972, dupa ce i-am scris lui Ceausescu Nicolae ca am descoperit Panaceul, s-a dispus arestarea mea? De ce, din anul 1982 si pina anul 1992 nu am putut sa ma angajez nicaieri in Romania? De ce sub geamurile apartamentului meu, de 2 ani se striga “ sa moara Domnul Sarbu “? De ce nu pot intra si iesi din apartament proprietate fara sa fiu jignit, umilit, fara sa mi se adreseze cuvinte obscene, inclusiv in prezenta sotiei, dar mai ales sotiei, cind este singura? De ce sub geamurile apartamentului meu s-a facut W.C. public pentru ciini de casa si pisici de casa, incit nu pot sa-mi aerisesc locuinta? De ce sub nisa unde sunt pozate tevile apa rece, apa calda, reziduuri fiziologice de sub proprietatea mea, Primaria Municipiului Ploiesti a amplasat doua W.C.-uri nefunctionale, incit, pentru a scapa de mirosul excrementelor umane folosesc zilnic 1 ( un ) spray de camera? De ce Politia 3 Ploiesti-Vest nu a trimis in instanta, ci tine in sertar un dosar pentru amenda neindestulatoare pe numele Florescu Adrian, intocmit cu cca. 12 luni in urma? De ce Judecatoria Ploiesti m-a obligat prin hotarire judecatoreasca sa platesc pentru reparatii tevi energie termica, efectuate de asociatia de proprietari fara licitatie, fara deviz de lucrari, fara bonuri fiscale, si in conditiile in care am microcrentrala de apartament? De ce sunt obligat sa ascult manele de la combinele muzicale date la volum maxim 24 de ore din 24 de ore? De ce Primaria Municipiului Ploiesti a avizat favorabil amplasarea unui batator pentru covoare la nici 5 m. de geamul bucatariei mele, invocind o lege de pina in 1989, desi este cunoscut faptul ca m-am imbolnavit de tuberculoza pentru a testa panaceul ce am descoperit, iar suprafata de teren liber de orice constructie din zona depaseste 1 ha? De ce Ministerul de Interne si al Administratiei, respectiv Primaria Municipiului Ploiesti nu raspund in termen de 30 de zile conform legii la petitii? Piesele probatorii, dosar nr. 1571/ 2004, Judecatoria Ploiesti sunt tot atitea dovezi care vin sa certifice ceea ce afirm aici, sustin si cer sa se rezolve in regim de urgenta. Rog fara scurgeri de informatii, iar scrisorile de raspuns ce veti primi din partea Institutiilor Statului, vinovate de starea de fapt, sa poarte intr-un colt si semnatura subsemnatului; altfel, ca si pina in 12.12.2004, fi-vor facatura.
De ce nu mi s-au retrocedat suprafetele: 5 ha. teren extravilan, com. Andrasesti, Jud. Ialomita, precum si 1.000 m.p. teren intravilan, com. Drajna, Jud. Prahova, ce imi revin de drept, ca unic mostenitor?
In rezumat:
a) cine in Romania are interesul ca eu sa nu am linistea necesara actului de
creatie, respectiv actului de cercetare?
b) Cine in Romania este pornit atit de rau impotriva Interesului National?

Codicil:
ramin la dispozitia tuturor celor care doresc sa restabileasca adevarul.

Subiect 3

am oferta sa fiu asistat financiar de catre the National Institutes of Health (NIH) ( mai jos mail-ul in privinta ) dar, pentru ca nu stapinesc terminologia medicinii alopate in privinta, si nici nu stiu limba engleza, sunt pus in situatia de a nu putea completa formularele respective. ar fi pacat de Dumnezeu ca Romania sa piarda o astfel de oportunitate.
in consecinta, solicit din partea Ministerului Sanatatii, Ministerului Culturii si Cultelor, Ministerului Invatamintului si Cercetarii sprijin de specialitate, cit si implicare directa.
____________________________________

Thank you for contacting the National Institutes of Health (NIH), Division of Extramural Outreach and Information Resources (DEOIR), Grants Information Office. The DEOIR Grants Information Office provides general information to the biomedical research community about NIH extramural research and research training programs, and the grant application process.

GENERAL APPLICATION/AWARD INFORMATION SHEET

We are pleased to provide you with the following information/web sites about the NIH grant application and award process. Our goal is to give you a general overview of the funding process and to answer most of your questions. But feel free to contact us again if you have more specific questions.

Introduction

· The NIH, a part of the U.S. Department of Health and Human Services, is the primary Federal agency for conducting and supporting medical research.

· The NIH accepts solicited (NIH-initiated) as well as unsolicited (investigator-initiated) applications.

· Applicants must be associated with a research organization to oversee the financial and administrative processes of the grants.

· The R01 mechanism is the most common Research Project Grant supported by NIH: http://grants1.nih.gov/grants/funding/funding_program.htm. Since we don't have any specific R01 guidelines, you would follow the "generic" instructions in the PHS 398 Grant Application.

NOTE: We suggest you pay particular attention to the guidelines outlined in the Research Plan portion: http://grants.nih.gov/grants/forms.htm

Beginning the Process

1. Explore the NIH web site by selecting:

a. http://www.nih.gov

b. Grants & Funding Opportunities

c. Grants--OER Home Page

2. Search the NIH Guide for Grants and Contracts for applicable program announcements (PAs) and requests for applications (RFAs): http://grants.nih.gov/grants/guide/index.html

3. Discuss your research proposal with the program staff of the NIH institute/center(s) most likely to fund your proposal to:

· Clarify if your research proposal has funding potential.

· Obtain special instructions to complete your application.

NOTE

· If you are responding to a particular announcement (PA, RFA, PAR, etc.), contact the appropriate person listed in the "Inquiries" section of the announcement.

· If your project is investigator-initiated, contact the Extramural Program Staff Office at the NIH institute/center(s) most likely to fund your proposal: http://grants.nih.gov/grants/policy/nihgps_2003/NIHGPS_Part14.htm

4. Review applicable sections of the NIH Grants Policy Statement: http://grants.nih.gov/grants/policy/nihgps_2003/index.htm


Obtaining Information about your Research Topic

· NIH Guide for Grants and Contracts

The NIH Guide for Grants and Contracts is a weekly Internet publication describing funding opportunities for NIH and other PHS agencies, programs, policy changes, and general information. To access weekly electronic editions and to subscribe to the ListServe, please select: http://grants.nih.gov/grants/guide/index.html

· CRISP: http://crisp.cit.nih.gov/

The Computer Retrieval of Information on Scientific Projects (CRISP) is a searchable database providing principal investigators' names and abstracts of federally-supported biomedical and behavioral science research conducted at universities, hospitals, and other research institutions.

· NIH Institute/Center (I/C) Web Sites: http://www.nih.gov/icd/

Each institute within the NIH has a mandate with well-defined research priorities to address science and health from a specific perspective, a disease area (cancer) or an area of concern (aging).

Applications and Receipt Dates

· Forms and Applications: http://grants.nih.gov/grants/forms.htm

· PHS 398: used for Research Grants (R01, R03, etc.)

· PHS 416-1: used for Fellowships (F30, F31, F32, F33)

· Modular Format: http://grants.nih.gov/grants/funding/modular/modular.htm

· used when requesting $250,000 or less in total direct cost per year

· Applicable Mechanisms: http://grants.nih.gov/grants/funding/phs398/section_1.html#3_research

· Schedule of Receipt Dates: http://grants.nih.gov/grants/dates.htm

Grant Writing Tips: http://grants.nih.gov/grants/grant_tips.htm


Application Referral and Review

· Center for Scientific Review (CSR): http://www.drg.nih.gov/default.htm

· Referral and Review: http://www.drg.nih.gov/refrev.htm

· Review Process Overview: http://www.drg.nih.gov/REVIEW/peerrev.htm

· Review Procedures for the most common grant mechanisms (including R01, F32, F33, R15): http://www.drg.nih.gov/guidelines/proc.htm#specific

· Integrated Review Groups: http://www.drg.nih.gov/review/irgdesc.htm

· Study Section Roster Index: http://www.drg.nih.gov/committees/rosterindex.asp



Research Training: http://grants.nih.gov/training/index.htm

· Extramural--off the NIH campus

· Intramural--on the NIH campus in Maryland

NOTE: Research Training applicants must be U.S. citizens or non-citizen nationals of the United States or have been lawfully admitted to the U.S. for permanent residence.


International Organization Guidelines

NIH Grants Policy Statement (GPS) Part II: Awards to Foreign Institutions, International Organizations, and Domestic Grants with Substantial Foreign Components: http://grants.nih.gov/grants/policy/nihgps_2003/NIHGPS_Part12.htm#_Toc54600260


Regards from GrantsInfo

Voice: 301-435-0714

TTY: 301-451-5936

Web: http://www.nih.gov


-----Original Message-----
From: gheorghe Sarbu [mailto:[email protected]]
Sent: Monday, November 29, 2004 1:45 PM
To: [email protected]
Subject: Panaceul Corina Oxiopaty - the Therapy System


Dear Sirs,
my name is gheorghe Sarbu, I am an aged scientist (64) and I am living
in Romania. I have developed for many years ago a special procedure to
obtain an appliance to cure many affections on the natural way,
including the cancer. The final product named "panaceul Corina" is my
patent and i would like to present you the manner in which this product
cures many diseases. The tratment requires a strict alimentation,
continuous an regular discipline and it is still secret. My homepage is
http://www.sarbu.ro an it has a english section. Please take a look to
this patent and i hope you will call me again and you will assist my
work to develop the methodology to cure cancer an other diseases.
Syncerely yours,
gheorghe Sarbu



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!