poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3066 .



Iată, iată…
personale [ ]
- pseudo-jurnal de cenaclu -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Brigaela ]

2005-02-13  |     | 



Sunt aici?
Cred că sunt aici.
Te-ai uitat pe site?
Nu m-am uitat pe site.
Îi vezi pe ferestruică?
Nu-i văd pe ferestruică.
Bine că ați venit voi doi (Radu). Aaa, pe tine nu te-am văzut (da’ nici nu-ntreabă cine sunt). Puțini, cică numai buni de poezie. Cică…
Iată, iată…
Discuții. El e Lupișor. Îmi pupă mâna. Alooper își aduce aminte că i-am spus să mai citească. I-am spus. Îmi mențin părerea. Iar discuții. Unde care baleiază dreapta-stânga (stânga-dreapta). Abonamente la net. Știați că i se spune Pizza? Dar de ce Brigaela, nu se potrivește cu Cristiana. Ba se potrivește, nu cu Cristiana, dar cu Gabriela. Ce e Ieudul? Ar fi trebuit să știu. Da, mi se zice Pizza. Sper să-mi treacă. Sper.
Cineva cântă la chitară. Zice că e începător. Nu e. Cântă. Radu, aproape portocaliu (corai?), vorbește. Mamă, cât vorbește (sst, cică e șefu’).
Trece și Daniel Făt. Vrea să plece. Cântă, la cererea publicului „Nani”. Toată lumea fredonează. Eu râd. Tu mă săruți.
Apare nea Mișu. Iată, iată… Recită o poezie. Ne place. Râd. Îmi spui că îl cunoști, că e poet. O fi. Acum e doar beat. Foarte beat. Și cântă frumos. Despre un porc. Nou-nouț. Furat. Lupișor își revendică actul. Nu l-a luat el. dar era nou-nouț. Nea Mișu e neobosit. Cântă, recită, iar cântă. Știe un cântec și o poezie. Nu contează. Pare că s-a lipit de Radu (vezi, dacă ți-am spus că vorbești mult).
Concurs de recitare. Se alege juriul intră în scenă Carmen și Reka. E frumoasă Carmen. Þie îți place Reka. Radu se luptă cu pronunția maghiară. Nu reușește, dar nici nu renunță. A ajuns pe la onomastica japoneză, dar tot încearcă. Alooper citește poezii din Virtualia: Magul, Dominique. La prima vedere. Se observă. Radu apelează la propria creație. Nu e la prima vedere. Nu se observă. Nu lipsește nea Mișu. Lupișor își exersează talentul de cetățean turmentat. Tot nea Mișu e mai tare. Noroc că apare Veverița și câștigă. Se va organiza un baraj pentru ultimul loc. nu mai e nevoie. Nea Mișu se simte câștigător. Și cântă. Iată, iată… Recită iar prima poezie. Ne place și mai mult. Cică s-a mai trezit. Nu mi se pare.
Cântă Misha. Frumos. Mergem? Hai! Ne vedem joia viitoare. Poate că eu lipsesc (Radu). Și noi.
E frig. Tramvaiele se retrag. Mă săruți și nu mai contează.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!