poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3735 .



Mut
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2005-03-03  |     | 



Ecoul tăcerilor tale, stă la marginea marginii zăbăuc... priveste linistea cetii in desfrau...
Geaba as striga eu (zice el, ecoul)- cine să mă ia in seamă... si de ce?!? Si, nici nu mai vreau să mă comport ca un papagal... (mormăie, tot el, printre ceva ca dintii...)
Mi-e a sta de taină, a spune si eu ceva, ceva profund, gandit... sau in dodii... Ce e asta, să tot repet sunete ce nu mie imi sunt adresate?! Gata, intru in grevă!!! Tac!!! Devin Mut... Voi vorbi si eu atunci cand s-o gasi cineva să mă intrebe ce fac, abia atunci o să sparg tăcerea... Pană atunci, gata! Sunt primul Ecou Mut...

E bine, din depărtări, aud oameni. Și Doamne, printre ei ce de neoameni...
Azi noapte eram curvă...
Participam la un Congres al Curvelor... mă doare capul de câte grozăvii poate țese visul în atare situații. La Congresul ăsta al Curvelor spre mirarea mea somnoroasă, erau și domni, domni Curve! Se discuta, se analiza marele teatru de război al curvelor de toate genurile - față de traficul de carne vie, traficul de organe și traficul de substanțe halucinogene...
Dumnezeule, mă întrebam dicncoace de vis, în subconștientul meu (care nu visa neam)ce dracu răd toate curvele astea discutând senin - Reglarea demografică a omenirii prin practicarea sexului la vârste foarte fragede.
Eu nu votez tâmpenia asta, nici la congresul asta nu mai stau... mai bine puneți mâna pe arme și ucideții copii nenăscuți, eu nu concep să chinuiți copii cu cu acadele otrăvite!
Doamne, așa ceva nu se visează!
Mi-e frică să mai adorm, dacă visez iar realitatea asta scârboasă, în care voit - prin fel și fel de mijloace copiii, din ce în ce mai mulți copii, sunt aruncați pe topoganul pierzaniei?
Dumnezeule, e atât de greu să fii curvă, și mai ales să participi la un Congres al Curvelor de toate genurile...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!