poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3256 .



De ziua femeii, triste dar adevarate
personale [ ]
II

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Almalo ]

2005-03-08  |     | 



Mi-e greu sa cred ca am uitat ca sunt femeie. Dar trebuie sa ma obisnuiesc. Da, asa mi-a spus astazi un coleg. Bine ca nu mi-era ruda, sau vre-un fost...."Si ce daca", i-am spus "daca Dvs. nu imi spune-ti la multi ani"....si nici Dvs. ,domnule sef si nici dvs. domnule vecin....

Imi voi cumpara singura un buchet de lalele, imi voi pune fata de masa cu trandafiri rosii si voi bea apa cu spume....

Eh, asta e. Nu mai am voie sa beau sampanie, ca nu o pot plati, nu am voie sa beau vin, ca ma doare bila si ficatul ma inteapa, nu am voie sa maninc tort ca sunt diabetica ....
Dar toate astea nu le stie nici vecinul nici seful si nici colegul. Ei aveau voie, cel putin de ziua femeii sa ma salute altfel, nu stiu cum altfel, dar altfel. Ca si cum as exista si eu , chiar daca nu mai sunt demult nici silfida si nici nepatata pe fata, nici sprintena si nici imbracata dupa ultima moda....

"Dar nu mai aveti virsta la care sa va asteptati doamna la asemenea ifose...!"

"Auzi tu, dar astea nu sunt ifose , domle", le-am spus, "astea sunt normalitati"...Femeia este oricum femeie...."Vai doamna", mi-a zis. "UItati-va la dvs".....M-am uitat si ce? mi-am zis. N-am eu bust, n-am eu ce trebe?...Ba da. Dar ei se refera la toate celelalte chestii, care le vad prin reviste, bag eu seama. Si viseaza la daldalea de pe la Tv. Eh, atunci le-am zis eu...pe la ora 16.00... "Nu ma supar pe voi, si nici pe vecin si nici pe ...si va doresc o seara placuta cu nevestele voastre, frumoase, silfide, proaspete si zimbitoare...."

Atunci sa fi vazut ceata si nori in ochii lor. Sefu mi-a trintit usa si mi-a zis ca-mi taie tot si nu numai prima, colegu mi-a pus din nou puhoiul de dosare pe masa si mi-a zis de miine nu imi mai bea cafeaua si vecinul ...eh, vecinul mi-a zis ca nu-mi mai stropest florile cind plec in concediu.

Si ce, voi pune cactusi pe palier.....iar restul lumii sa-mi taie tot ce mai apuca...eu beau apa, ma uit la poze si ma cred asa cum vreau ....bine ca am fantezie si sunt sigura ca emanciparea ma va salva , dar nu stiu daca a femeii sau a barbatului...ca n-am nici una nici alta.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!